خرید اشتراک پلی استیشن پلاس ارزان از جعو استور

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
پلی استیشن پلاس سرویس اشتراک ماهانه سونی است که برای بازی آنلاین روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و PS5 خریداری می‌شود.
تبلیغات

سطح اشتراک اکانت پلی استیشن پلاس به سه نوع تقسیم بندی می‌شود و یک طرح اساسی ارائه می‌دهد که امکان دسترسی کاربران به تعداد زیادی بازی رایگان و همچنین تخفیف‌‌های عالی برای بازی‌‌های خریداری شده از طریق فروشگاه پلی ‌استیشن را می‌دهد. اشتراک پلی استیشن پلاس علاوه بر بازی آنلاین، شامل فضای ذخیره ‌سازی ابری برای ذخیره بازی‌ها و دسترسی به نسخه‌های آزمایشی بازی‌ها و چند مزیت دیگر است. پلی استیشن پلاس دارای سه سطح اشتراک Essential، Extra و Premium است که هر کدام مزایای منحصر‌به‌فردی را در اختیار مشترکین قرار می‌دهند.

اشتراک پلی استیشن پلاس

قیمت اکانت پلی استیشن پلاس از 9.99 دلار در ماه شروع می‌شود، اما هر چه سطح اشتراک بالاتر می‌رود مزایای بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

PS Plus Essential: سطح اشتراک Essential را می‌توان به صورت ماهانه، سه ماهه یا سالانه پرداخت کرد. هزینه عضویت ماهانه 9.99 دلار و 24.99 دلار برای 3 ماه و 59.99 دلار برای اشتراک سالانه است.

PS Plus Extra: شامل تمام مزایای طرح Essential به علاوه دسترسی به کاتالوگ بیش از 400 بازی PS4 و PS5 برای بازی بدون هزینه اضافی است. قیمت اشتراک Extra به صورت ماهانه 14.99 دلار، 39.99 دلار برای 3 ماه و 99.99 دلار در صورت پرداخت سالانه است.

PS Plus Premium: بالاترین سطح اشتراک پلی استیشن پلاس،‌ Premium است که تمام مزایای Essential و Extra را در خود جای داده است. سطح اشتراک پرمیوم تا 340 بازی اضافی را از کاتالوگ PS3، PS2، PSP و حتی بازی ‌های اصلی PlayStation از طریق استریم ابری را به کاربران ارائه می‌کند. هزینه اشتراک ماهانه اشتراک پرمیوم 17.99 دلار در ماه، 49.99 دلار برای 3 ماه و 119.99 دلار در صورت پرداخت سالانه است. برای خرید هریک از این سطح اشتراک ها می‌توانید به وب سایت های معتبر ارائه دهنده این خدمات، از جمله جعو استور مراجعه کنید.

عضویت پلی استیشن شامل چه مواردی است؟

  • بازی آنلاین: اشتراک پلی استیشن پلاس و اکانت گیم پس آلتیمیت برای گیمرهای PS4 و PS5 برای بازی آنلاین با یکدیگر لازم است. با خرید اشتراک پلی استیشن می‌توانید به بازی های چند نفره آنلاین دسترسی داشته باشید.
  • بازی های رایگان: هر ماه، دو یا سه بازی PS4/PS5 برای دانلود و بازی بدون هزینه اضافی در دسترس قرار می‌گیرند. تا زمانی که عضو PS Plus هستید می‌توانید به این بازی ها دسترسی داشته باشید.
  • تخفیف های استثنایی: اعضای PS Plus برای بسیاری از بازی ‌های دانلود دیجیتال در فروشگاه پلی‌ استیشن تخفیف ‌های انحصاری دریافت می‌کنند. همچنین در دوره‌های فروش عمده، تخفیف‌‌هایی نیز برای اعضا وجود دارد.
  • فضای ذخیره ابری: همه اعضای PS Plus، بدون توجه به سطح اشتراک خود، 100 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی ابری برای ذخیره بازی ‌ها دریافت می‌کنند، بنابراین حتی اگر داده ‌های ذخیره شده در PS4 یا PS5 را از دست بدهید، می‌توانید بعداً آن را بازیابی کنید.

آیا اکانت پلی استیشن پلاس ارزش خرید دارد؟

اگر به صورت آنلاین بازی می کنید، عضویت PlayStation Plus Essential کاملاً ارزش خرید دارد. با خرید اکانت پلی استیشن پلاس از فروشگاه جعو استور می‌توانید به بازی‌های ماهانه رایگان دسترسی داشته باشید: فهرستی از بازی‌‌ها که دائماً به‌روز می‌شوند موجب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود. مشترکین PS5 همچنین به مجموعه PlayStation Plus دسترسی دارند: مجموعه ای از 18 بازی برتر PS4 که می‌توانید در کنسول جدید بازی کنید، از جمله God of War، Bloodborne، Uncharted 4، Ratchet & Clank، Days Gone و The Last of Us Remastered.

علاوه‌بر‌این‌ها، تخفیف‌های انحصاری در فروشگاه PS، فضای ذخیره‌سازی ابری و ذخیره‌‌سازی نسخه پشتیبان از بازی وجود دارد که اگر می‌خواهید خیالتان راحت باشد که اگر هر اتفاقی برای کنسول شما بیفتد، ‌بازی شما ایمن می‌ماند، واقعاً می‌توانند مفید باشند؛ پس خرید اشتراک آن ارزشمند است. اشتراک های Extra و Premium، نیز کاملاً بستگی به میزان بازی‌های پلی استیشن شما دارد و اینکه آیا کاتالوگ عناوین برای شما جذاب است یا نه. چند بازی بزرگ برای PS5 و PS4 مانند Assassin's Creed Valhalla، Demon's Souls و Death Stranding: Director's Cut در دسترس هستند و بسیاری از بازی‌های کلاسیک نوستالژیک PS1، PS2 و PS3 در سطح پرمیوم مانند Ape Escape، Siphon Filter و Resident Evil: Director's Cut برای کاربران قابل دسترس می‌باشند.

اعضای Premium همچنین به نسخه‌‌های آزمایشی PS5 مانند Horizon Forbidden West و Tiny Tina's Wonderlands دسترسی دارند و این گزینه برای استفاده از جریان ابری برای برخی از عناوین نیز وجود دارد، تا زمانی که اینترنت شما قادر به پشتیبانی از آن باشد. خرید اشتراک پلی استیشن پلاس مطمئناً یک سرمایه گذاری است و اگر می‌خواهید از تمام قابلیت های این سرویس استفاده کنید، خرید اشتراک پرمیوم ارزش آن را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات