انواع خطوط ارسال اس ام اس انبوه را در ملی پیامک بشناسید!

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در حال حاضر تبلیغات پیامکی به یکی از باصرفه‌ترین روش‌های تبلیغات تبدیل شده است که بازدهی مناسبی نیز دارد.
تبلیغات

جالب اینجاست که بسیاری از شرکت‌های بزرگ، کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها برای معرفی محصولات و خدمات خود از پنل پیامکی استفاده می‌کنند.

حالا شاید از خود بپرسید که بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل‌های ارسال SMS چه مزیتی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغات دارد؟ ارسال اس ام اس انبوه از چه خطوطی انجام می‌شود؟ آیا با سرشماره‌های معمولی نیز می‌توان پیامک تبلیغاتی ارسال کرد؟

ما در این مقاله می‌خواهیم به تمامی این سوالات پاسخ داده و انواع خطوط ارسال اس ام اس انبوه را به شما معرفی کنیم. در آخر نیز یک پنل پیامکی معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد تا با کمک آن بتوانید کسب‌وکار خود را متحول کنید؛ پس بهتر است تا انتها همراه ما باشید.

چرا باید از پنل پیامکی برای تبلیغات استفاده کنیم؟

مهم‌ترین ویژگی بازاریابی پیامکی این است که از طریق آن می‌توان مستقیماً با مخاطبان و مشتریان ارتباط برقرار کرد. زیرا امروزه همه افراد با استفاده از گوشی موبایل خود قابلیت دریافت پیامک های تبلیغاتی و خدماتی را دارند. بنابراین، برای ارتباط بهتر با مخاطبان بهتر است از سامانه‌های ارسال انبوه پیامک استفاده کنیم.

یکی دیگر از ضرورت‌های استفاده از تبلیغات پیامکی، بازدهی بالای آن است! به عبارت دیگر، شما با پرداخت هزینه‌ای کم می‌توانید محصولات و خدمات خود را به‌صورت گسترده معرفی کرده و بازدهی مناسبی کسب کنید. علاوه‌بر آن، امکان ارسال پیامک شخصی‌سازی شده مانند پیامک تبریک تولد به مشتریان نیز وجود دارد که باعث اعتماد بیشتر مخاطبان می‌شود.

انواع خطوط ارسال اس ام اس انبوه به چند دسته تقسیم می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم، استفاده از پنل پیامک برای تمامی کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها ضروری است؛ به همین دلیل، بهتر است هر چه سریع‌تر برای خرید یک پنل پیامکی معتبر اقدام کنید. پس از آن باید یک سرشماره نیز انتخاب کرده و از طریق آن پیامک های خود را ارسال کنید. این سرشماره‌های انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. در ادامه با انواع خطوط ارسال اس ام اس انبوه آشنا می‌شویم:

۱- خطوط عمومی

سرشماره‌های عمومی همان خطوطی هستند که به‌صورت اشتراکی بین افراد مختلف به کار می‌رود و چندین نفر همزمان از آن استفاده می‌کنند. این خطوط برای کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد، زیرا هزینه آن کمتر بوده و اغلب پنل‌های معتبر نیز دارای خطوط عمومی رایگان هستند.

نکته مهم اینجاست که خطوط عمومی، قابلیت دریافت اس ام اس را ندارند و فقط برای ارسال پیامک انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مسئله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بخواهید نظرات مشتریان را دریافت کرده و یا یک مسابقه پیامکی بین آن‌ها برگزار کنید.

کارشناسان برای حل این مشکل خطوط اختصاصی را طراحی کرده‌اند که به‌صورت منحصربه‌فرد در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد. از طریق سرشماره‌های اختصاصی می‌توانید پیامک مشتریان را نیز دریافت کرده و تعامل بهتری با آنان داشته باشید. در بخش بعدی با انواع خطوط اختصاصی بیشتر آشنا خواهیم شد.

۲- خطوط اختصاصی

همان‌طور که گفتیم، خطوط اختصاصی برخلاف خطوط عمومی قابلیت دریافت پیامک را نیز دارند و بهترین گزینه برای انجام نظرسنجی و مسابقه پیامکی هستند. این خطوط سرشماره‌های مختلفی دارند که از نظر هزینه، سرعت ارسال و برخی امکانات دیگر متفاوتند. انواع سرشماره‌ها شامل موارد زیر است:

● سرشماره ثابت 021 و 026 : اگر در تهران و کرج ساکن هستید و می‌خواهید پیامک انبوه را از طریق خط تلفن ثابت موجود در شرکت ارسال نمایید، باید این سرشماره‌ها را خریداری کنید که کیفیت و سرعت ارسال بالایی دارند.

● سرشماره 21000 : اگر بخواهید ارسال پیامک را از خطوط ثابت شرکت انجام دهید و ساکن تهران و کرج نیستید، باید از سرشماره اختصاصی 21000 استفاده کنید که سرعت ارسال آن متوسط بوده ولی تعرفه آن مناسب است.

● سرشماره 1000 : از جمله قدیمی‌ترین سرشماره‌های ارسال پیامک است که بسیاری از شرکت‌های دولتی نیز از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل، برای شروع بازاریابی پیامکی بسیار مناسب است.

● سرشماره 2000 : این سرشماره هزینه پیامک‌هایی که به مخاطب نرسیده است را برمی‌گرداند و از این نظر می‌تواند به صرفه باشد. علاوه‌بر آن، بیشتر شماره‌های آن برای خرید به‌صورت اختصاصی آزاد هستند.

● سرشماره 3000 : خطوط 3000 نیز توسط بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای برای ارسال انبوه اس ام اس مورد استفاده قرار می‌گیرد. هزینه این خطوط بیشتر بوده ولی سرعت ارسال پیامک نیز به شدت بالا است.

● سرشماره‌های 5000 : این سرشماره‌ها دارای انواع مختلفی مانند 50001 ، 50002، 50004، 50005 و 50009 هستند که ویژگی‌های منحصربفردی دارند. به‌عنوان مثال از خط اختصاصی 50004 می‌توان برای ارسال لینک استفاده کرد.

پس از آشنایی با انواع خطوط ارسال پیامک انبوه شاید از خود بپرسید که کدام خط برای کسب‌وکار من مناسب‌تر است؟ در پاسخ باید بگوییم که هنگام خرید سرشماره بهتر است به قابلیت‌های خط، تعرفه ارسال پیامک، سرعت دریافت و ارسال، نحوه گزارش‌دهی و غیره توجه کنید. همچنین، برای آشنایی کامل‌تر با این خطوط می‌توانید به این مقاله نیز مراجعه کنید.

پیشنهاد ما این است که برای خرید خطوط اختصاصی و عمومی از سامانه‌های معتبر استفاده کنید؛ در بخش بعدی یکی از پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین سامانه‌های ارسال پیامک را به شما معرفی می‌کنیم.

ملی پیامک؛ بهترین ارائه دهنده پنل‌های ارسال اس ام اس انبوه

ملی پیامک یک سامانه اینترنتی برای ارسال پیامک است که با کمک آن می‌توانید تبلیغات پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. ملی پیامک تاکنون کسب‌وکارهای زیادی را به موفقیت رسانده و محصولات و خدمات آن‌ها را از طریق پنل پیامکی به مخاطبان معرفی کرده است.

از جمله ویژگی‌ها و امکانات ملی پیامک می‌توان به بانک شماره جامع و به روز، قابلیت ارسال پیامک از طریق کد پستی، نوع جنسیت، شغل و غیره اشاره کرد. علاوه‌بر آن، امکان ارسال پیامک صوتی، پیامک تبریک تولد و قابلیت اتصال پنل به وب سایت و اپلیکیشن نیز از طریق پنل ملی پیامک وجود دارد. در ضمن پشتیبانی 24 ساعته و تضمین بازگشت وجه سبب شده است که خرید پنل ملی پیامک هیچ‌گونه ریسکی نداشته باشد!

شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با پنل‌ها می‌توانید وارد سایت ملی پیامک به این آدرس شده و سوالات خود را از کارشناسان ملی پیامک بپرسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات