تور نورورزی استانبول علی بابا را با تخفیف بخریم

سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
بعید است بخواهید به خارج سفر کنید و نام استانبول یکی از اولین گزینه‌های بررسی شما در سایت علی بابا نباشد.
تبلیغات

جاذبه‌های فراوان و امکان سفر با انواع تورها به استانبول و دیگر شهرهای ترکیه از مواردی هستند که سفر به این‌ شهر را برای ایرانی‌ها محبوب کرده است. معمولاً تعداد سفرها برای ایام نوروز و شروع سال شمسی جدید بیشتر می‌‎شوند.

تور نوروزی استانبول 1402 یکی از تور‌های محبوب و معروف میان ایرانی‌ها است. طبیعی است که با افزایش تعداد مسافران، هزینه‌ها زیاد می‌شوند و تخفیف‌های رنگارنگ انواع خدمات رنگ‌های خود را کم‌کم از دست می‌دهند. در این‌ مقاله می‌خواهیم نکاتی را برای خرید تور استانبول نوروزی مطرح کنیم تا شما بتوانید تورها را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر رزرو کنید. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره استانبول و سفر به آن آغاز می‌کنیم.

سفر به استانبول

مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان به استانبول سفر می‌کنند تا از زیبایی‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی آن استفاده کنند. مراسم‌های مختلفی در استانبول برگزار می‌شود که برای مردم جهان جذاب هستند. مراکز خرید استانبول نیز طرفداران زیادی دارند و می‌توان آن‌ها را هم جزئی از جذابیت‌های شهر برای مسافران دانست.

مکان‌های تاریخی فراوان مانند مساجدی که از دوره عثمانی در استانبول باقی مانده‌اند، چشم هر بیننده‌ای را محو خود می‌کنند. تنگه بسفر و تماشای آن در غروب آفتاب هم یکی از خاطرات بی‌نظیری برای ثبت در دفتر خاطرات سفرهای شما خواهد بود. اگر دوست دارید کمی از هزینه‌های سفر خود به استانبول را کاهش دهید، جشن‌های عمومی و فستیوال‌های مختلف فرصت رایگان خوبی برای شما هستند.

راه‌های ارزان سفر به استانبول

ترکیه همسایه ایران است و همین موضوع به مسافران اجازه می‌دهد تا راه‌های مختلفی را برای سفر انتخاب کنند. شما می‌توانید یکی از راه‌های زمینی یا هوایی را برای سفر خود امتحان کنید. سفر زمینی از ایران به استانبول با انواع وسیله‌های نقلیه مانند اتوبوس، خودرو شخصی و قطار امکان‌پذیر است. شما می‌توانید از راه‌های زمینی برای تور نوروزی استانبول استفاده کنید تا ازنظر اقتصادی سفری بهینه و به‌صرفه‌تر داشته باشید.

اگر دوست دارید سفر را تا‌حد‌امکان ارزان‌تر کنید، استفاده از اتوبوس یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. اگر با طولانی‌شدن زمانی که در مسیر هستید، مشکلی ندارید، قطعاً اتوبوس انتخاب به‌صرفه‌ای برای شما است. البته مواردی مانند قیمت بلیط‌های لحظه‌آخری هواپیما و ارز دولتی روی بلیط هواپیما می‌توانند این‌ معادلات را به‌هم بزنند و حتی سفر با هواپیما را به‌صرفه‌تر کنند.

زمان سفر به استانبول

زمان سفر همواره یکی از مهم‌ترین مواردی است که روی هزینه‌ها و قیمت‌ها تأثیر زیادی دارد. اگر می‌خواهید سفر ارزانی به استانبول داشته باشید، حتماً قیمت‌ها را برای ماه‌های مختلف سال بررسی کنید؛ البته در این‌ مقاله مدنظر ما سفرهای نوروزی به استانبول هستند. معمولاً مسافران زیادی دوست دارند از تعطیلی‌های شروع سال استفاده و به استانبول سفر کنند.

اگر دوست دارید در نوروز به استانبول سفر کنید، قطعاً بهتر است روزها یا حتی هفته‌های قبل برای سفر خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و هرچه می‌خواهید رزرو کنید. هیچ‌چیز را به لحظه‌های آخر واگذار نکنید. اگرچه ممکن است روزهای آخر پروازها و تورهای لحظه‌آخری فوق‌العاده‌ای پیدا کنید، این‌ موضوع می‌تواند ریسکی باشد. تور‌های لحظه‌آخری در‌واقع تور‌هایی هستند که تا آخرین لحظات هنوز صندلی خالی دارند یا افرادی صندلی و سفر خود را لغو کرده‌اند. سایت علی بابا یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیدا‌کردن انواع تورهای لحظه‌آخری است.

استفاده از تورهای و هتل‌های ارزان‌تر

سعی کنید برای سفر ارزان به استانبول از تورهایی استفاده کنید که بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به شما ارائه می‌دهند. تعداد روز‌‎های سفر یکی از مهم‌ترین مواردی است که به‌صورت مستقیم با هزینه‌ سفر و تور شما ارتباط دارد. هتل نیز یکی دیگر از عواملی است که بخش بزرگی از هزینه تور نوروزی استانبول را به خود اختصاص می‌دهد.

اگر علاقه دارید هزینه سفر را کاهش دهید، انتخاب هتلی دو یا سه‌ستاره به‌جای هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره مبالغ زیادی را برای شما صرفه‌جویی خواهد کرد. بهتر است نکات دیگری هم در رزرو هتل و خرید تور استانبول مدنظر بگیرید. برخی از این‌ نکات عبارت‌اند از:

  • هتل و تور را زود‌تر رزرو کنید. معمولاً در روزهای پایانی امکان یافتن تخفیف‌های بهتر کمتر می‌شود و ممکن است به انتخاب گزینه‌های محدود‌تری مجبور باشید.
  • از سایت مناسبی برای خرید تور استفاده کنید تا کمترین هزینه را بپردازید. علی بابا سایت معتبری درزمینه رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی است که قیمت‌های مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهد.
  • از تخفیف‌های سایت‌ها و هتل‌ها اطلاع پیدا کنید. برای این‌‎ کار بهتر است اپلیکیشن علی بابا را روی گوشی تلفن‌همراه خود نصب کنید.

برای رزرو تور استانبول ارزان می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. بعد از مراجعه به سایت، در قسمت تور‌ها، تور استانبول یا نام شهر را جست‌وجو کنید. لیستی از هتل‌ها و تور‌های استانبول با شرایط متنوع به شما نشان داده می‌شود. از ابزارهای سایت مانند چیدمان تورها براساس قیمت صعودی یا نزولی استفاده کنید تا بررسی همه آن‌ها کار راحت‌تری برای شما باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات