خرید گیفت کارت بازی محبوب پلی استیشن از اوریکس گیم

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اوریکس گیم
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
گیفت کارت gift card کارت هدیه‌ای با اعتبار غیرنقدی است.
تبلیغات

شرکت‌ها و حتی بانک‌ها گیفت کارت را به‌عنوان جایگزین پول نقد برای خرید یا استفاده از محصولات و خدمات شرکت خود یا فروشگاه‌های آنلاین دیگر صادر می‌کنند. اعتبار گیفت کارت‌ها قابل‌انتقال نیست و برای هدیه‌دادن گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. خرید و فروش گیفت کارت امروزه رایج شده است و بسیاری از افراد زمانی‌که گزینه‌ای برای هدیه‌دادن به دوستان، همکاران، کارمندان و حتی عزیزان خود ندارند، ترجیح می‌دهند گیفت کارت شرکت‌های مختلف با کارکردهای گوناگون را هدیه دهند.

در ایران به‌دلیل محدودیت خرید و ثبت اشتراک در بعضی از سایت‌های خارجی، گیفت کارت‌هایی با اعتبار زمانی و مالی مشخص برای استفاده در سایت‌هایی مثل آمازون، گوگل پلی، استیم و... نیز به‌فروش می‌رسد. این گیفت کارت‌ها به افراد کمک می‌کند تا از خدمات ویژه‌ی شرکت‌ها استفاده کنند.

سایت orixgame ارائه‌دهنده خدمات انواع محصولات مرتبط با بازی مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید یوسی پابجی و خرید جم موبایل لجند است. در ادامه، درباره گیفت کارت پلی استیشن صحبت می‌کنیم و به این سوال جواب می‌دهیم که چرا باید گیفت کارت پلی استیشن بخریم؟

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن کارت هدیه‌ای برای کنسول پلی استیشن است که از‌طریق شرکت سونی برای کاربران و گیمرها و طرفداران پلی استیشن 4 (‌PS4‌) به بازار ارائه شده است.

مهم‌ترین و اصلی‌‌ترین مزیت کارت PSN یا گیفت کارت پلی‌استیشن (PlayStation Network Card) استفاده از تمامی خدمات و بازی‌هایی است که فروشگاه پلی‌ استیشن ارائه می‌‌دهد و می‌توانید آن‌ها را با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن به‌جای استفاده از کارت اعتباری (‌مستر‌کارت‌، ویزا‌کارت و...) تهیه کنید.

بسیاری از گیمرها و کاربران کنسول بازی پلی استیشن 4 می‌‌دانند که برای اجرای آنلاین بازی‌های متعدد و خرید بازی‌ها از‌طریق PlayStation Network باید گیفت کارت پلی استیشن PSN را بخرند و آن را روی پلی استیشن 4 خود تنظیم و ردیم کنند تا بتوانند به خدمات و امکانات پلی استیشن دسترسی داشته باشند.

کاربرد استفاده از گیفت کارت پلی استیشن psn

  • خرید بازی‌های پلی استیشن
  • پیش‌خرید یا Pre-Order بازی‌های پلی استیشن
  • استفاده از تخفیفات بازی‌ها
  • خرید موزیک از شرکت بزرگ سونی
  • خرید تم‌های آنلاین
  • خرید گیفت کارت پلاس برای بازی آنلاین

با دریافت گیفت کارت پلی استیشن پلاس (playstation plus) می‌توانید با دوستان خود به‌صورت آنلاین بازی کنید و از جدید‌ترین بازی‌های رایگانی بهره‌مند شوید که سونی در‌اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد.

از‌جمله مزیت‌های گیفت کارت پلی استیشن (Play Station Giftcard) نداشتن تاریخ انقضا است که از این نظر می تواند هدیه‌ای جالب و جذاب برای دوستان و عزیزان شما باشد.

برای هدیه‌دادن به دوستان یا اعضای خانواده می‌توان از کارت هدیه بانکی (‌گیفت کارت‌) برای مناسبت‌های مختلف استفاده کرد که می‌توان با دریافت این کارت و با‌توجه‌به میزان اعتبار آن خرید انجام داد.

نکته مهم: همان‌طور‌که مشخص است، پس از شارژ اکانت پلی استیشن psn یا Redeem کردن کد گیفت کارت پلی استیشن در حساب کاربری خود، اعتبار گیفت کارت ps4 قابل‌انتقال به شخص دیگری نیست؛ ولی اعتبار گیفت کارت Redeem شده تا زمان مصرف کل اعتبار در حساب شما باقی خواهد ماند و منقضی نمی‌شود.

قیمت گیفت کارت پلی استیشن

پلی استیشن بازی‌های بسیاری را در‌اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که این باعث می‌‎شود روز‌به‌روز تعداد گیمر این کنسول افزایش پیدا کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اوریکس گیم علاوه‌بر خرید جم موبایل لجند و یوسی پابجی موبایل‌، گیفت کارت پلی استیشن و قیمت گیفت کارت پلی استیشن مدنظر خود را دریافت کنید. در این مقاله سعی کردیم به این سؤال جواب دهیم که برای خرید گیفت کارت بازی محبوب پلی استیشن چه کار کنیم؟ . امیدواریم توانسته باشیم شما را در آشناکردن با این گیفت کارت یاری رسانده باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات