قیمت قالیشویی توحید در سال ۱۴۰۲

سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین معیارها برای انتخاب قالیشویی خوب نرخ شستشوی فرش و کیفیت آن است.
تبلیغات

اگر شما هم با شروع اسفند ماه در فکر شستشوی فرش های خود هستید تا سال جدید را با تمیزی و تازگی شروع کنید و دغدغه ذهنی شما این است که قیمت قالیشویی الان چقدر است و بعد از عید چقدر می‌شود در این مطلب با ما همراه باشید.

بی شک یکی از تاثیرگذارترین معیار ها برای انتخاب قالیشویی خوب نرخ شستشوی فرش و کیفیت آن است. هر ساله اتحادیه قالیشویی تهران برای شستشوی فرش، قیمت‌ های ثابتی را در نظر می گیرد تا تمامی مشتریان بتوانند بهترین خدمات را با قیمت مناسب دریافت نمایند.

اگر می‌خواهید سال نو را هم با تمیزی بیشتر شروع کنید هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید شستشوی فرش خود را در همین سال جاری انجام دهید. چرا؟

چون مطابق با روال هر سال و عوامل متعددی همچون افزایش قیمت مواد شوینده، هزینه پرسنل و دستگاه ،تعرفه قالیشویی در سال ۱۴۰۲ اندکی افزایش خواهد یافت. مشخص بودن قیمت شستشو فرش از تحمیل هزینه های اضافی برای مشتری جلوگیری می کند. هزینه قالیشویی توحید نیز مطابق با نرخ اتحادیه قالیشویی ۱۴۰۲ است.

یک نکته مهم در خصوص آگاهی بیشتر شما از قیمت قالیشویی

هزینه شستشوی فرش دستبافت بعد از بررسی و بازدید کارشناس مشخص می شود و همانند فرش ماشینی نرخ مشخصی ندارد.

به طور کلی عوامل مختلفی روی قیمت شستشوی فرش تاثیرگذار هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

جنس فرش

قیمت شستشوی فرش بر اساس جنس هر ساله توسط اتحادیه مشخص می شود و در کلیه مناطق تهران یکسان است. در قالیشویی توحید شستشوی انواع فرش با جنس های متفاوت با نرخ نامه سال ۱۴۰۲ قالیشویی اتحادیه انجام می شود.

ابعاد فرش

این موضوع کاملا واضح و مشخص است که هزینه شستشوی فرش ۱۲ متری از ۶ متری بیشتر است. به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های قالیشویی بر اساس اندازه و ابعاد، به صورت متر مربع محاسبه می‌ شود. با افزایش متراژ فرش، قطعا نرخ شستشو نیز افزایش پیدا می‌ کند.

مقایسه قیمت شستشوی فرش دستبافت و ماشینی

این تصور اشتباه است که قیمت شستشوی فرش دستبافت با ماشینی یکسان است! آیا شما نخ ابریشم را با نخ پلاستیک یکی فرض می کنید؟! فرش های دستباف طبیعتاً نسبت به فرش های ماشینی حساس تر هستند و برای شستشو آن ها نیازمند افراد متخصص و تجهیزاتی حرفه ای است، در غیر اینصورت ممکن است فرش زیبای شما آسیب ببیند.

در ادامه دلایل و تفاوت های قیمت شستشوی این دو فرش را بیان می کنیم:

● ضخامت و طول الیاف فرش دستبافت و ماشینی متفاوت است.

● فرش های دستبافت با رنگ های مخلوط و درهم را حتما در خانه های قدیمی دیده اید! شستشوی اشتباه فرش دستبافت باعث مخلوطی رنگ ها و تغییر رنگ فرش خواهد شد.

● یکی از بدترین اتفاقات برای فرش دستبافت بو گرفتن آن بعد از شستشو است، لذا بعد از مراحل شستن باید عملیات بو زدایی روی فرش دستبافت انجام شود.

● نوع نخ استفاده شده در فرش های دستبافت شامل الیاف ابریشمی، اکریلیک، پشمی و پلی استر است که تفاوت عمده ای در نحوه شستشو با فرش ماشینی دارند. این تفاوت مختص این موضوع نبوده و حتی طریقه شستشوی فرش دستبافت پشمی با فرش دستبافت ابریشمی متفاوت است.

● امروزه شما با خرید هر فرش دستبافت به طور معمول می تواند ۲ الی ۳ فرش ماشینی بخرید! توقع دارید هزینه شستشوی فرش دستبافت و ماشینی یکسان باشد؟ لذا شستشوی این فرش ها نیازمند دقت و مراقبت بیشتری است.

مقایسه قیمت اعلاشویی با شستشوی معمولی

اعلاشویی یکی از خدمات ویژه و متمایز برخی قالیشویی ها بوده که مختص مشتریان حساس و فرش های دستبافت است. در این روش تعداد دفعات شستشوی فرش بیشتر از زمان معمولی و مواد شوینده به کار رفته برای شستشو مخصوص است.

اگر در شستن فرش های خود حساسیت دارید و یا به فکر شستشوی فرش های ابریشمی، دستبافت و عتیقه خود هستید باید به فکر خدمت اعلاشویی باشید. قیمت آن براساس جنس و میزان زمان و دقت کار متفاوت بوده و طبیعتاً از هزینه شستشوی فرش معمولی بیشتر است.

در روش اعلاشویی به هیچ عنوان از پودر برای شستشو فرش استفاده نمی شود زیرا پودر عمر فرش را کاهش داده و کیفیت آن را کم می کند. به جای آن از مایع شوینده مخصوص استفاده می شود که کیفیت کار را به مراتب بالاتر خواهد برد.

چه خدماتی در قالیشویی توحید ارائه می‌شود؟

کارخانه قالیشویی توحید در کنار شما عزیزان قد کشیده است و خدمات متنوعی را ارائه می دهد. دلیل رشد و پیشرفت این قالیشویی خدماتی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت

با بهره‌ برداری از تکنیک ‌های شستشو و خشک کردن فرش ‌های ماشینی توسط ماشین‌ آلات پیشرفته و مدرن، بدون ایجاد کوچک ‌ترین مشکل در تار و پود و ریشه ‌های فرش آماده ارائه خدمات شستشوی فرش ماشینی به مشتریان عزیز در قالیشویی توحید هستیم. همچنین تمامی بایدها و نبایدهای فرش های دستبافت را دانسته و متخصصین کارخانه با دقت تمام شستشوی آن ها را انجام می دهند.

شستشوی انواع مبلمان راحتی و سلطنتی

یکی از خدمات شستشوی در محل در قالیشویی توحید، مبلشویی است. هر نوع مبل با هر مدل پارچه ای که دارید می توانید به متخصصین خبره تیم اعتماد کرده و شستشوی آن را به قالیشویی توحید بسپارید. تمامی لک های چربی، جوهر و ... را به راحتی با تجهیزاتی مدرن از بین خواهیم برد.

شستشوی انواع موکت پرز بلند و کوتاه، طرح دار و بدون طرح

فکر جا به جایی موکت و انتقال آن به قالیشویی به جز بحث هزینه بسیار خسته کننده است. برای راحتی شما عزیزان قالیشویی توحید خدمت موکت شویی را در محل انجام می دهد.

شستشوی تابلو فرش

از لوازم تزیینی و لوکس در هر منزلی تابلو فرش است که دارای ابعاد، طرح‌ ها و رنگ ‌های متفاوتی هستند. اغلب با نخ های پشمب و ابریشمی بافته می شوند به همین دلیل نیازمند تخصص کافی جهت شستشو بوده و برای این کار می تواند به قالیشویی توحید اطمینان کنید.

قیمت قالیشویی در قالیشویی توحید چقدر است؟

قالیشویی توحید با برخورداری از سال ها تجربه موفق در شستشوی انواع فرش و خدمات خشکشویی فرش، ترمیم، لکه بری، شستشوی مبلمان و موکت و ... حتی در روز های پایانی سال و پیک شلوغی به بهترین نحو پاسخگوی شما عزیزان است. خدمات متمایز و بی نظیر قالیشویی توحید این کارخانه را به محلی مطمئن برای شستشوی انواع فرش ارزشمند شما تبدیل کرده و خیال شما عزیزان از این بابت راحت خواهد بود.

خوش قولی، امانت داری و کیفیت رمز موفقیت قالیشویی خوش آوازه توحید است که در کنار پرسنلی وفادار و متخصص و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته در سریع ترین زمان ممکن شستشوی فرش های شما را انجام می دهد. اگر همچنان به دنبال بهترین قیمت قالیشویی در سال ۱۴۰۲ هستید با شماره 1864 تماس بگیرید یا ادرس tohidcarpet.com در مرور گر خود باز نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات