فاصله آنتالیا تا آلانیا | مسافت آنتالیا تا آلانیا | لحظه آخر

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ترکیه کشوری بزرگ در جهان است که به دلیل داشتن شهرهای گردشگری، افراد بسیار زیادی جهت بازدید به این کشور سفر می‌کنند.
تبلیغات

شهرهایی که هر کدام از آن‌ها دارای جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و گردشگری هستند. اگر شما هم قصد سفر به ترکیه را دارید، با کمک مجموعه لحظه آخر می‌توانید، بعد از مقایسه انلاین قیمت و خدمات آژانس‌های مسافرتی معتبر، خریدی مطمئن داشته باشید. آنتالیا و آلانیا دو شهر بسیار دیدنی بوده که افراد زیادی جهت بازدید به سراغ آن‌ها می‌روند. یکی از سوالات اصلی افراد در تور انتالیا که قصد بازدید از آلانیا را دارند، فاصله آنتالیا تا آلانیا است؛ چرا که گردشگران بسیاری پس از بازدید از شهر آنتالیا به سراغ بازدید از شهر توریستی آلانیا می‌روند.

معرفی شهر ساحلی آنتالیا

آنتالیا شهری دیدنی و جذاب در کشور ترکیه است که به دلیل جاذبه‌های مختلف همواره گردشگران زیادی را از دیگر نقاط جهان، جذب خود می‌کند. آنتالیا بزرگ‌ترین و خاص‌ترین شهر در غرب کشور ترکیه به حساب می‌آید که از نظر موقعیت جغرافیایی از شمال به شهر بوردور، از سمت جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به سریک و از غرب به شهر کورکوتلی ارتباط دارد. این شهر گردشگری به دیگر شهرها بسیار نزدیک بوده به گونه‌ای که گردشگران می‌توانند پس از بازدید از آنتالیا از طریق راه دریایی، زمینی یا هوایی خود را به دیگر شهرها برسانند. از آنجایی که آنتالیا شهری ساحلی است و تور انتالیا طرفداران بسیاری دارد، به عنوان یکی از مهم‌ترین و فوق‌العاده‌ترین مقصدهای مدیترانه‌ای شناخته می‌شود. به همین خاطر در داخل این شهر هتل‌ها و مراکز رفاهی و تفریحی بسیاری وجود دارد.

آلانیا کجاست؟

آلانیا از دیگر شهرهای بسیار دیدنی و جذاب در کشور ترکیه است که به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب، آب‌وهوای بسیار مناسبی دارد؛ چرا که در شمال آن رشته کوه‌های توروس قرار گرفته‌اند. همچنین این شهر در جنوب خود به دریای مدیترانه و از شرق به شهر قاضی پاشا ختم می‌شود. آلانیا به دلیل معماری‌ اروپایی خود، طرفداران بسیار زیادی از مردمان کشور اروپا دارد.

مسافت آنتالیا تا آلانیا چقدر است؟

آنتالیا و آلانیا دو شهر بسیار دیدنی و جذاب در کشور ترکیه هستند که هر ساله گردشگران بسیار زیادی از جهان جهت بازدید و سفر به این شهر می‌آیند. افراد زیادی پس از بازدید از آنتالیا به آلانیا تغییر مقصد می‌دهند؛ چرا که این دو شهر در نزدیکی یکدیگر بوده و گردشگران می‌توانند به راحتی بین آن‌‌ها در رفت‌وآمد باشند. فاصله آنتالیا تا آلانیا بسیار کوتاه است؛ به طوری که افراد می‌توانند در چند ساعت از شهر جذاب آنتالیا به شهر اروپایی آلانیا بروند. آلانیا شهری است که در ۱۱۵ کیلومتری آنتالیا قرار گرفته است. این میزان فاصله کم باعث شده تا آلانیا جزوی از شهر آنتالیا به حساب بیاید.

اگر قصد دارید از طریق آنتالیا به شهر آلانیا بروید، خود را برای یک سفر کوتاه مدت و در حدود ۲ ساعت آماده کنید. آلانیا شهری است که در شرق آنتالیا قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی تا آن دارد. گردشگرانی که می‌خواهند از شهر آنتالیا به شهر آلانیا بروند می‌توانند همراه خود یک نقشه راهنما داشته باشند. این نقشه به آن‌ها کمک می‌کند تا دسترسی بسیار راحتی داشته و بتوانند به آسانی به مقصد نهایی خود یعنی آلانیا بروند.

چگونه از آنتالیا به آلانیا سفر کنیم؟

سفر به آلانیا می‌تواند سفری جذاب و فوق‌العاده برای گردشگران باشد و آن‌ها می‌توانند تنها با داشتن یک نقشه راهنما، سفری به یادماندنی برای خود به ارمغان بیاورند. گردشگران می‌توانند از دو طریق به شهر آلانیا در استان آنتالیا سفر کنند. این دو راه شامل زمینی و هوایی می‌شوند. اگر قصد دارید تا در کم‌ترین زمان ممکن به شهر آلانیا بروید ما به شما سفر به صورت هوایی را پیشنهاد می‌کنیم.

در شهر آلانیا به تازگی فرودگاهی تاسیس شده است که گردشگران خارجی می‌توانند از طریق فرودگاه آنتالیا به این شهر سفر کنند. فرودگاه قاضی پاشا در ۴۵ کیلومتری شهر آلانیا بوده که در خود یک ترمینال کوچک را جای داده است. مسافران می‌توانند از طریق خطوط هوایی از شهر آنتالیا تنها در حدود ۳۰ دقیقه به شهر آلانیا بیایند. از دیگر راه‌های دسترسی به آلانیا از طریق سفر زمینی است. شما می‌توانید با کمک اتوبوس‌ها یا تاکسی‌های مخصوص در شهر آنتالیا، به سمت آلانیا بروید.

سخن پایانی

آنتالیا و آلانیا دو شهر بسیار دیدنی در ترکیه هستند که هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا جهت تفریح و گردش به آن‌ها سفر می‌کنند. قطعا اگر شما با تور آنتالیا به این شهر سفر کرده باشید، همواره با سوالات مختلفی روبه‌رو هستید. یکی از این سوالات فاصله آنتالیا تا آلانیا است. در ابتدا باید دانست شهر آلانیا شهری است که در استان آنتالیا قرار گرفته و فاصله بسیار کمی تا آن دارد. گردشگران می‌توانند با راه‌های مختلف دسترسی مانند هواپیما تنها در چند ساعت خود را به شهر اروپایی آلانیا برسانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات