گردهمایی سالانه نمایندگان برتر مانیتور توسط شرکت بهین تکنولوژی

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
مانیتورهای یونیوو در حضور فروشنگان برتر کشور و بزرگان این صنعت رونمایی شد.
تبلیغات

گردهمایی سالانه نمایندگان برترمانیتور توسط شرکت بهین تکنولوژی در 29 بهمن سال 1401 برگزار شد و نمایندگان برتر از استان های مختلف نظیر شیراز، گیلان، اصفهان، مازندران، تبریز و ... و همچنین نمایندگان برتراستان تهران، در یک مجمع دور هم گرد آمدند.

عرضه مانیتورهای جدید یونیوو به بازار

در این همایش جدیدترین محصولات بهین تکنولوژی اعم از کالاهای تولیدی کارخانجات بهین تکنولوژی و محصولات وارداتی این شرکت به نمایش گذاشته شد. قبل از رونمایی از مانیتور جدید این شرکت سمیناری در خصوص ترندهای بازار جهانی مانیتور و آشنایی بیشتر با این محصولات برگزار شد.

ابتدای مراسم با سخنرانی مهندس توسلی شروع شد وایشان در رابطه با کارخانجات بهین تکنولوژی صحبت کردند و بیان نمودند که شرکت بهین تکنولوژی در سال 1371، با تمرکز بر واردات محصولات خانواده فوجیتسو آغاز بکار کرد و باتوجه به نیاز روز بازار به محصولات تولید ملی حوزه فناوری اطلاعات، اقدام به راه اندازی کارخانه ای در شهرک صنعتی عباس نمود که محوریت فعالیت آن تاکنون بر تولید بدنه دستگاه های الکترونیکی و برد های الکترونیکی کوچک جهت تولید و مونتاژ محصولاتی همچون مینی کامپیوتر ، مانیتور ، آل این وان و ... نموده است. بهین تکنولوژی در حال احداث کارخانه جدید خود در حوزه نمایشگرها است و نوید این موضوع را به نمایندگان برتر خود دادند. ایشان فرمودند: در نظر داریم تا با افتتاح کارخانه شماره 2 در شهرک پیام، با تمرکز بر بخش تحقیق و توسعه (R&D)، در زمینه اقدامات دانش بنیان محصولات فناوری اطلاعات (IT) خصوصا محصولات دارای نمایشگر (از جمله انواع مانیتور، آل این وان و...) اقداماتی را انجام دهیم.

مهندس توسلی همچنین به این موارد که بهین تکنولوژی به چه مقدار از عمق تولید در این صنعت دست یافته است نیز اشاره کردند.ایشان همچنین بیان نمودند که علاوه بر تولید ، چه کالاهای دیگری توسط بهین تکنولوژی وارد کشور میشود.

ایشان بیان کردند که بهین تکنولوژی در عرصه ی B2B وB2C فعال است.چشم انداز شرکت توسط مهندس توسلی بیان شد و اینکه در آینده نزدیک شاهد چه رخداد هایی در بهین تکنولوژی خواهیم بود.

بعد از سخنرانی مهندس توسلی ، خانم دکتر مریم جابری مدیر بازاریابی و همچنین آقای دکتر آرش خواجه پور مدیر بخش تحقیق و توسعه بهین تکنولوژی در این سمینار سخنرانی داشتند. ایشان به بررسی بازارهای داخلی و خارجی مانیتور پرداخته و اطلاعاتی را در خصوص این دستگاه ها به اشتراک گداشته اند. در ادامه به فاکتور های تاثیر گذار برای خرید انواع مانیتور از نقطه نظر مشتریان اشاره داشتند. آقای توسلی همچنین عنوان داشتند بخش مارکتینگ بهین تکنولوژی تمام تلاشش این است که خواسته های مخاطب را با بخش های مختلف مثل بخش R & D تطبیق دهد و محصولات مطابق نیاز مشتریان را عرضه کنند.

خانم مهندس آقایی که سرپرست فروش بهین تکنولوژی هستند محصول جدید این شرکت مانیتور 24 اینچ یونیوو UM2421 را معرفی کردند.

جدیدترین محصول بهین تکنولوژی مانیتور 24 اینچ یونیوو UM2421

مانیتورهای یونیوو در حضور فروشنگان برتر کشور و بزرگان این صنعت رونمایی شد. خانم مهندس آقایی که سرپرست فروش بهین تکنولوژی هستند محصول جدید این شرکت مانیتور 24 اینچ یونیوو UM2421 را معرفی کردند.

مشخصات ظاهری مانیتور 24 اینچ یونیوو

شرکت بهین تکنولوژی در طراحی این مانیتور دقت و ظرافت خاصی به خرج داده است به طوری که در نگاه اول مجذوب این مانیتور می شوید. این مانیتور به دوصورت دیواری و رومیزی ( با پایه ) قابل استفاده است. ابعاد مانیتور با پایه 416 * 195 * 540.6 میلی‌متر و بدون پایه 44 * 319.8 * 540.6 میلی‌متر است . با قابلیت چرخش 180 درجه ای، دیگر نگران استفاده از این مانیتور را در فضاهای کوچک میسر کرده است و کاربر با توجه به سلیقه ی خود می تواند به راحتی نحوه استفاده از مانیتور را انتخاب کند . علیرغم این سایز از صفحه نمایش ، این مانیتور 4.1 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید .

مشخصات فنی مانیتور 24 اینچ یونیوو

صرفه جویی در مصرف انرژی نه تنها به حفظ زمین پاک کمک می‌کند بلکه هزینه های برق شما اقتصادی می شود. مانیتور UM2421 دارای مصرف انرژی 36 وات و در رده A+ است که جزو کم مصرف ترین تجهیزات الکترونیکی به شمار می اید. همچنین برای ساخت این مانیتور از یک پنل VA با جنس مات استفاده کرده‌اند سطح کیفی نمایشگر را به شدت افزایش داده است. این مانیتور دارای پورت هدست است که به راحتی می توان با اتصال هدست صدا را خصوصی سازی کرد.

مشخصات تصویر مانیتور 24 اینچ یونیوو

میزان روشنایی تصویر یکی از مهم ترین معیار های انتخاب مانیتور است. میزان روشنایی این مانیتور ب 300 نیت است که این رقم بالایی است و باعث روش . کنتراست تصویر در این محصول 3000 : 1 است. این ویژگی باعث می‌شود که رنگ‌ها به‌خوبی در تصاویر قابل تشخیص و جداسازی باشند. این ویژگی تأثیر بی‌نظیری در کیفیت تصاویر دریافتی می‌گذارد که این نمایشگر از آن بهره‌مند است. به هر میزانی که زمان پاسخ‌دهی در مانیتورها پایین‌تر باشد کیفیت تصاویر دریافتی بهتر است. در مانیتور 24 اینچ یونیور زمان پاسخ‌دهی به 5 میلی‌ثانیه رسیده است که باعث می‌شود تغییر رنگ از سیاه به سفید و برعکس در کمترین زمان ممکن شکل بگیرد.

پورت‌ های موجود در مانیتور 24 اینچ یونیوو

پورت های اتصال یکی دیگر از ویژگی های مهم مانیتور است. این اهمیت را زمانی مشخص می شود که هنگام اتصال مانیتور به دستگاه متوجه شوید با یکدیگر سازگار نیستند و دستگاه شما پورت مانیتور را پشتیبانی نمی کند .برای مثال پورت تصویر VGA که رایج ترین پورت است و این مانیتور دارای پورت VGA است . از این پورت‌های آبی رنگ برای اتصال کیس کامپوتر به مانیتور استفاده می‌شود. برخی از سیستم های کامیپوتری فقط دارای این پورت هستند و اگر مانیتور شما چنین جای اتصالی را نداشته باشد دچار مشکل خواهید شد. این محصول با گارانتی 24 ماهه بهین تکنولوژی عرضه شد.

دسته محصولاتی هم که در ادامه به نمایش گذاشته شد شامل:

• انواع مانیتورهای اداری و گیمینگ

• کامپیوتر آل این وان

• انواع مینی کامپیوتر

در پایان مراسم جناب مهندس سروری که اجرا و راهبری برنامه را بر عهده داشتند با برگزاری قرعه کشی به رسم یاد بود به حضاری که در تخفیف ویژه مراسم شرکت کرده بودند ، یک عدد دستگاه تصویه هوای شارپ اهدا کردند و در آخر هم تولدی برای افرادی که متولد بهمن ماه بودند، در همایش برگزار شد.

در زیر تصاویری از همایش را می بینیم:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات