تجربه متفاوت یک بازی آنلاین با روترهای جدید MSI

سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تخصص MSI، ارائه راهکارهای پیشرفته و کامل به گیمرها است.
تبلیغات

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های پیشرو در زمینه ارائه محصولات و خدمات گیمینگ، در جدیدترین رویداد مجازی خود از محصولات اختصاصی شبکه برای گیمرها رونمایی کرد. روترهای سه بانده RadiX AX6600 و RadiX AXE6600 و همچنین آداپتور وای فای USB AX1800 محصولات جدیدی هستند که MSI از طریق آن‌ها قصد دارد تا تجربه متفاوتی از بازی‌های آنلاین را با ایجاد یک شبکه خانگی فوق‌العاده سریع، تاخیر کم و بدون قطعی برای کاربران خود فراهم کند.

خلق تجربه‌ای متفاوت

روترهای RadiX AXE6600 و RadiX AX6600، از جمله روترهای سه باند قدرتمند محسوب می شوند که در مجموع می‌توانند تا سرعت 6600 مگابیت در ثانیه را برای کاربران فراهم کنند. در داخل این محصولات یک پردازنده چهارهسته ای و قدرتمند با توان پردازشی 1.8 گیگاهرتزی از کوالکام قرار گرفته است و سخت افزار پیشرفته شبکه برای جلوگیری از لرزش، کاهش تاخیر، کاهش پینگ و حفظ سرعت برای بهبود تجربه بازی های آنلاین استفاده شده است.

RadiX AXE6600 از فناوری WiFi 6E با کانال‌های پرسرعت 160 مگاهرتزی در باند بدون تداخل GHz 6 استفاده می‌کند که ازدحام در شبکه را به حداقل می‌رساند. در مقایسه با فناوری‌های قدیمی‌تر، WiFi 6E به طرز چشمگیری عملکرد و ظرفیت انتقال را برای پشتیبانی از دستگاه‌های نیازمند به پهنای باند بالا مانند سیستم‌های گیمینگ و تجهیزات سرگرمی AR/VR افزایش می‌‌دهد.

QoS هوشمند

این سری از روترهای MSI از قابلیت هوشمند QoS برای مدیریت پیشرفته پهنای باند استفاده می‌کند. QoS هوشمند به عنوان یک نوآوری در حوزه تجهیزات شبکه گیمینگ، امکان‌ اولویت‌ بندی ترافیک شبکه به صورت خودکار را فراهم کرده و پهنای باند آن ها را به صورت پویا تنظیم می‌کند. QoS پیشرفته این محصولات از طریق هوش مصنوعی، بین چهار حالت از پیش تعیین شده بازی، استریم، دورکاری و هوش مصنوعی خودکار و براساس نیاز شما، تنظیمات مختلفی را اعمال می‌کند. این چهار حالت از طریق لامپ‌های RGB قرار گرفته برروی مودم قابل تشخیص هستند و البته کاربران می‌توانند از طریق مرورگر خود، اپلیکیشن MSI Router و یا نرم‌افزار MSI Center تنظیمات مورد نظر خود را براساس کاربری سیستم خود، تنظیم کنند.

خنک کننده حرفه‌ای

سری محصولات RadX براساس تجربه بالای MSI در زمینه طراحی خنک‌کننده‌های حرفه‌ای، با لوله‌های حرارتی و هیت سینک‌های روکش شده با گرافن تجهیز شده اند تا با عملکرد بالا از افت سرعت در حین بازی جلوگیری کند. این سیستم خنک‌کننده حرفه‌ای به طور یقین امکان کارکرد این دسته از محصولات در طولانی مدت و حتی تحت بارهای ترافیکی سنگین را تضمین می‌کند.

شبکه یکپارچه مخصوص بازی

تخصص MSI، ارائه راهکارهای پیشرفته و کامل به گیمرها است و همواره تاکید شده است محصولات MSI مکمل یکدیگر در ارائه خدمات بهبود یافته و سرعت بالاتری هستند. بنابراین با تهیه سایر محصولات MSI از جمله سیستم‌های دسکتاپ، مادربردها، لپتاپ‌ها و آداپتورهای WiFi از این برند در کنار روترهای قدرتمند RadX، یکپارچه، پرسرعت و همانند یک گیمرحرفه‌ای بازی کنید.

روترهای بازی سری RadX، قابل تتظیم بوده و می‌توان ترافیک انتقالی آن‌ها را از طریق مرورگر وب، اپلیکیشن موبایل MSI Router یا نرم‌افزار MSI Center برای رایانه‌های شخصی کنترل نمود. طراحی ساده منوها برای جلوگیری از سردرگمی کاربران تازه کار و حتی کاربران کهنه‌ کار و حرفه‌ای شبکه نیز لذت بخش است و تجربه متفاوتی از سرعت و زیبایی را برای شما به همراه می‌اورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات