نرم افزارهای حسابداری و مالی پارمیس

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان واحدهای تجاری یکی از زمانبرترین کارها و فعالیت‌های حسابداران است.
تبلیغات

اگر به دنبال توسعه کسب‌و‍‌کار خود هستید، نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار ، راهکار نرم‌افزاری مبتنی بر ERP است که با هدف ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد و روان اطلاعات بین واحدهای مختلف، تولید شده است.

یکی از ابزارهای مفید در نرم افزار CRM پارمیس استار گزارش های مختلف این زیرسیستم است که به شما در شناسایی مشتریان بالقوه و یا مشتریان ناراضی کمک می کند.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

از ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس پویایی و انعطاف پذیری آن است. امکان تعریف بی‌نهایت آیتم قانونی و همچنین نوشتن فرمول های خاص برای هر کالا، این نرم افزار حقوق و دستمزد را به محصولی پویا تبدیل می کند که تمامی نیازهای هر کسب و کاری را برآورده می کند.

در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می توانید تمامی مباحث حقوقی، امکانات کارکنان و غیره را مدیریت کنید. پشتیبانی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس از فایل های اکسل و خروجی دستگاه های حضور و غیاب و امکانات این نرم افزار برای مدیریت عملکرد کارکنان به خصوص در شرکت های بزرگتر یکی از مهم ترین دغدغه های حسابداران را حل می کند.

استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس با مکانیزه کردن مراحل مختلف صدور فیش حقوقی و تهیه بیمه، اموال و پرونده های بانکی باعث کاهش حجم کار حسابداران، افزایش سرعت و دقت و در نهایت افزایش بهره وری تیم مالی شما می شود.

محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان واحدهای تجاری یکی از زمانبرترین کارها و فعالیت‌های حسابداران است. با اضافه شدن وظایفی مانند تهیه لیست سازمان های مختلف و دیسک بانک برای پرداخت حقوق کارکنان، این فرآیند تکراری بسیار زمان بر می شود.

در ماه های پایانی سال و همچنین زمان جدایی یک نیرو از کسب و کار، این حجم کار به اوج خود میرسد به طوری که در عمل محاسبه حقوق و دستمزد به یکی از چالش برانگیزترین فرآیندهای کسب و کار تبدیل می شود.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد نرم افزاری است که بتواند تمامی حقوق و دستمزد شرکت را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. این موارد بخش کوچکی از قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

با توجه به بازار رقابتی امروز در این زمینه، شرکت پارمیس با پشتیبانی بسیار قوی، قیمت مقرون به صرفه در کنار ارزش خرید بالا و امکانات فوق العاده ای که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، کمک شایانی به تمامی اصناف جهت استفاده از نرم افزار می‌کند.

نرم افزار حسابداری پارمیس استار

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، نرم افزار حسابداری پارمیس استار یک راهکار نرم افزاری مبتنی بر ERP است که با هدف ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد و روان اطلاعات بین واحدهای مختلف تولید شده است.

ارائه گزارشات جامع، تعاملی و دقیق همراه با سرعت بالای نرم افزار در ثبت اسناد و جلوگیری از خطاهای انسانی از اهداف اساسی این رویکرد است. نتیجه این فرآیند سرعت عمل بالا و ایجاد یک سیستم چابک و در نهایت توسعه ساختار یافته و آگاهانه کسب و کار کاربران خواهد بود.

استفاده صحیح از نرم افزارهای حسابداری و سازمانی یکپارچه در شبکه های کامپیوتری و پشتیبان گیری یکی از دغدغه های اصلی کارشناسان شبکه و فناوری اطلاعات در سازمان های متوسط و بزرگ می باشد.

نرم افزار حسابداری پارمیس استار به عنوان یک نرم افزار ERP، با استفاده از یک پایگاه داده یکپارچه و مناسب برای استفاده در شبکه، بسیاری از امور به ویژه تهیه نسخه پشتیبان (پشتیبان) را برای کارشناسان شبکه و فناوری اطلاعات تسهیل می کند. علاوه بر این، امکان ارسال و دریافت بلیط در بخش های مختلف به بهبود روند پشتیبانی کمک می کند.

راه حل های یکپارچه مالی و مدیریتی یا به عبارتی نرم افزار ERP برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این نرم افزارها به عنوان ابزار اصلی این افراد در تصمیم گیری به شمار می روند. برای درک بهتر این موضوع یک سازمان، کارخانه، واحد تجاری یا هر کسب و کار متوسط یا بزرگی که از واحدهای مختلف با نرم افزار مستقل تشکیل شده است را در نظر بگیرید.

در این شرایط یک مدیر برای دریافت گزارشات واحدها به 3 واحد مستقل به عنوان مثال انبار، تولید و فروش وابسته است و تاخیر در هر یک از این واحدها کل گزارش را بی فایده می کند. اما استفاده از یک راه حل نرم افزاری یکپارچه ERP به معنای دریافت گزارش های مستقیم، فوری و دقیق بدون وابستگی به منابع انسانی و همچنین عاری از خطای انسانی است.

در این صورت مدیران قادر به مدیریت، بررسی و اصلاح فرآیندهای کاری و تولید در مجموعه تجاری خود هستند.

دسترسی به گزارش های بین واحدی و پیچیده سازمانی، علاوه بر مدیریت واحد، به مدیران این امکان را می دهد که بر اساس اطلاعات قابل اعتماد در رقابت با شرکت های رقیب، تصمیمات فوری گرفته و در صدر فهرست بازار باقی بمانند. مدیران یک سازمان هوشمند، چابک و قدرتمند را با نرم افزار ERP تجربه می کنند.

نرم افزار CRM پارمیس

با استفاده از سیستم و نرم افزار CRM ارتباط شما با مشتریان را مدیریت و برنامه ریزی می کند. در این نرم افزار شما با ضبط مکالمات، ایجاد گزارش توسط کارکنان فروش، ایجاد هشدارهای آموزنده برای کارکنان فروش، تمامی مکالمات، رویدادها، اسناد و محتوای رد و بدل شده با مشتری را ایجاد می کنید.

در هر کسب و کاری علاوه بر جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و ترغیب آنها به خرید مجدد یا دریافت مجدد خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع تداوم ارتباط شما با مشتریان به شما کمک می کند تا یک برند رسا و مسئولیت پذیر را شکل دهید. علاوه بر این، این فرآیند می تواند به کاهش هزینه های شما در بازاریابی کمک کند.

تبلیغات دهان به دهان مشتریانی که به شما اعتماد دارند نه تنها هزینه ای برای شما ندارد، بلکه بازدهی بسیار بالایی نیز دارد. استفاده از پیامک و پنل اعلان به شما کمک می کند تا با ایجاد پیوندهای شخصی و فردی با هر مشتری، رابطه بین مخاطبین و کسب و کار خود را تقویت کنید.

می‌توانید مشتریانی را که مدت‌ها منتظر رسیدگی به درخواست‌هایشان بوده‌اند شناسایی کنید و با استفاده از گزارش فعالیت باز یا گزارش‌های بر اساس تاریخ و شخص، برای جلب رضایت آنها اقدام کنید.

همچنین می توانید برای جمع آوری چک ها و مبالغ دریافتی یا پیگیری پرداخت ها، رابطه سازنده تری با مشتریان ایجاد کنید. علاوه بر این ویژگی ها، یکپارچگی کامل سیستم به شما این امکان را می دهد که با تعریف اشخاص حقیقی و حقوقی به راحتی فاکتور و پیش فاکتور صادر کنید و صورت مالی هر فرد یا شرکت را در اختیار داشته باشید.

همچنین با تعیین سطح دسترسی و تعریف فعالیت ها می توانید وظایف مختلفی را به کارمندان مختلف محول کنید تا مطمئن شوید که هیچ یک از خواسته های هر یک از مشتریان شما در انبوه درخواست های مشتریان فراموش نمی شود.

در واقع ایجاد حس اهمیت و توجه به مشتری است که به مشتری کمک می کند تا نسبت به صمیمیت بیان و عملکرد واحد فروش شما اطمینان حاصل کند و این اطمینان به معنای جذب مشتریان جدید، خرید کالا یا خدمات که منجر به سود برای واحد کاری شما می‌شود.

جمع بندی

نرم افزار حسابداری پارمیس استار مجموعه ای کامل برای مشاغل متوسط و بزرگ با نیازهای به روز است که نیازهای مالی و مدیریتی شما را با بیش از 20 زیر سیستم پوشش می دهد.

برای خرید هر کدام از نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار CRM پارمیس می‌توانید به سایت اصلی www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات