مشاوره جذب سرمایه، مدل‌سازی مالی و ارزش‌گذاری استارتاپ با گروه تحلیل‌گران رتیبا

سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رتیبا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
استارتاپ‌ها در فضایی پر از فقدان قطعیت متولد می‌شوند.
تبلیغات

استارتاپ‌ها با آزمون و خطا قدم‌های کوچک خود را برمی‌دارند، زمین می‌خورند، برمی‌خیزند و دوباره از نو شروع می‌کنند. در‌واقع، این مدل نوآورانه کسب‌وکارهای استارتاپی‌ است که آن‌ها را در این فضای پر از نبود قطعیت قرار داده‌ است. کسب‌وکارهای استارتاپی در سطوح مختلف بلوغ به جذب سرمایه و تأمین مالی به روش‌های مختلف نیاز دارند.

گروه تحلیل‌گران رتیبا (retiba.ir) با سال‌ها تجربه در‌زمینه مشاوره جذب سرمایه، مدل‌سازی مالی، ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در تمام مسیر آماده‌سازی مستندات در‌کنار شما خواهد بود. در سال‌های گذشته، افتخار همکاری با بیش از ۳۰۰ استارتاپ را داشته‌ایم که بخشی از آن‌ها در تصویر زیر آورده شده است.

فرایند مشاوره جذب سرمایه و آماده‌سازی مستندات آن در رتیبا

فرایند آماده‌سازی مستندات لازم برای جذب سرمایه در رتیبا، به پشتوانه سال‌ها تجربه به‌گونه‌ای طراحی شده است تا درعین‌حال که تمام جنبه‌های لازم برای تهیه مستندات مسیر جذب سرمایه را در نظر می‌گیرد، کمترین فشار را ازلحاظ درگیری در آماده‌سازی مستندات متوجه کارفرما می‌کند و درنهایت، کسب‌وکار می‌تواند فرایند جذب سرمایه خود را سریع‌تر انجام دهد.

در سال‌های اخیر، رتیبا این افتخار را داشته است که به استارتاپ‌ها در بازارهای مختلف و در سطوح بلوغ مختلف از مرحله‌ی پیش‌بذری تا مرحله‌ی پایانی چرخه‌ی بلوغ کسب‌و کار خدمات جذب سرمایه ارائه دهد. برخی از این کسب‌و کارها عبارت‌اند از: قسطی کلاب، تیمچه، تفکیکان، مزرعه‌های ارگانا و لندو.

اگر به استفاده از جلسه مشاوره رایگان جذب سرمایه تمایل دارید، درخواست خود را ثبت کنید.

ارزش‌گذاری استارتاپ و کسب‌وکارهای نوپا با گروه تحلیل‌گران رتیبا

در گزارش‌های تحلیلی ارائه‌شده رتیبا، نتیجه‌ی ارزش‌گذاری تنها خروجی تحلیل نبوده و به‌عبارت بهتر، در این گزارش‌ها، کسب‌وکار ازنظر ارزش‌‌گذاری با کمک روش‌های مختلف کمّی، کیفی و نسبی ارزیابی خواهند شد و با‌توجه‌به سناریوهای مختلف، تحلیل در فضای عدم قطعیت انجام و بازه‌ای از ارزش منصفانه کسب‌وکار به بنیان‌گذار ارائه خواهد شد. علاوه‌بر‌این، نتایج به‌دست‌آمده با‌توجه‌به داده‌های واقعی اکوسیستم اعتبارسنجی‌ خواهند شد و کارشناسان رتیبا سناریوهای بهینه و منابع مناسب را برای تأمین مالی معرفی خواهند کرد.

تعدادی از کسب‌وکارهایی که مفتخریم ارزش‌گذاری خود را به رتیبا سپرده‌اند، عبارت‌اند از: تپسی، دکترساینا، کرفس، همراه مکانیک، آکادمی امروز، شیک‌و‌پیک و یوتوپین.

برای استفاده از جلسه‌ مشاوره در‌زمینه ارزش گذاری، درخواست خود را ثبت کنید.

رتیبا ارائه‌دهنده خدمات مدل‌سازی مالی و پیش‌بینی جریان نقدی به استارتاپ‌ها

تدوین فایل مدل مالی و پیش‌بینی جریان‌های نقدی اغلب به‌عنوان سندی یک‌بار‌مصرف، تنها برای ارائه به سرمایه‌گذار استفاده می‌شود؛ حال‌آنکه این پیش‌بینی اهداف و هزینه‌ها و درآمدها بهتر است به‌عنوان قطب‌نمایی برای بنیان‌گذاران و مدیران ارشد استارتاپ‌ها به‌منظور توسعه بهینه کسب‌وکار استفاده شود.

روند انجام پروژه مدل‌سازی مالی بدین‌صورت است که تمام داده‌های لازم به کارشناسان رتیبا تحویل و نتیجه نهایی مطابق با نیازهای کارفرما آماده می‌شود. کارشناسان رتیبا پاسخ‌گوی ابهامات پیش‌آمده هستند و تمام تلاش خود را برای برطرف‌کردن دغدغه‌های کارفرما به‌کار می‌گیرند.

مفتخریم که کسب‌وکارهایی نظیر لینیفای، زودکمک، همراه مکانیک، یوتوپین، مادرشو و دکتر سلامت از خدمات مدل سازی مالی و پیش‌بینی جریان نقدی رتیبا استفاده کرده‌اند.

رتیبا در تمام مسیر آماده‌سازی مستندات، تهیه گزارش تحلیلی ارزش‌گذاری، اعتبارسنجی نتایج به‌دست‌آمده و طراحی سناریوهای پیشنهادی برای جذب یا تزریق سرمایه، در‌کنار شما خواهد بود. کافی است با ثبت درخواست خود منتظر تماس کارشناسان رتیبا و دریافت اولین جلسه مشاوره رایگان به‌منظور اتخاذ بهترین تصمیم برای کسب‌وکار خود باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات