یک صرافی کارآمد و ویژگی‌های آن، مزیت‌های صرافی والکس چیست؟

سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از مرسوم‌ترین استراتژی‌ها برای انتخاب مناسب از میان چند گزینه، بررسی و مقایسه‌ی آن‌ها است.
تبلیغات

این استراتژی در حوزه‌ی کریپتوکارنسی و انتخاب صرافی مناسب نیز بسیار کارآمد است.

در میان بازیگران اصلی این صنعت، والکس یکی از صرافی‌های مطرح است. در این مقاله قصد داریم تا با بررسی برخی نکات و ویژگی‌هایی که یک صرافی کارآمد باید آنها را دارا باشد و نیز بررسی والکس بر اساس این ویژگی‌ها، دیدی کلی از صرافی والکس را برای شما ایجاد کنیم تا بتوانید با دیدی بهتر دست به انتخاب بزنید.

امکانات گوناگون برای نیازهای متنوع

صنعت کریپتوکارنسی صنعتی بسیار گسترده است که افراد با اهداف مختلف و با سطوح متفاوتی از تجربه به آن گام می‌گذارند. یکی از ضرورت‌ها، توجه به همین نیازهای متنوع است. بررسی صرافی ارز دیجیتال والکس از این منظر نشان می‌دهد که این پلتفرم گام‌هایی جدی در این زمینه برداشته است. به طور مثال وجود انواع معامله‌ی پیشرفته و خرید و فروش آنی، هم به تریدرهای حرفه‌ای خدمات مورد نیازشان را ارائه می‌دهد و هم به کاربرانی که تازه وارد هستند و یا نیازی فوری به نوعی از ارزهای دیجیتال دارند.

استراژی‌های نوین معاملاتی

صنعت کریپتوکارنسی یک صنعت پرسرعت است، استفاده از ابزارها و استراتژی‌های به روز به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران این صنعت کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و این امر زمانی تحقق می‌یابد که آنها در بستری فعالیت کنند که هم گام با این صنعت حرکت کند. والکس از این منظر نیز پیشرو بودن خود را با ارائه‌ی مداوم ابزارها و امکانات تازه نشان داده‌است. از جمله بات معامله‌گر که برای اولین در ایران توسط این صرافی معرفی شد. ابزارهایی که متناسب با نوع بازار و برای خودکار کردن استراتژی‌های معاملاتی طراحی شده‌اند.

همچنین API این پلتفرم به معامله‌گران حرفه‌ای این اجازه را می‌دهد تا با تعریف کلیدهای اختصاصی خود، فعالیت‌شان را در سطوح بالای معاملاتی ادامه دهند.

کاربری آسان

امروزه ما از ابزارهای هوشمند و الکترونیک متفاوتی استفاده می‌کنیم، یک پلتفرم نیز باید بتواند خود را با تمامی این ابزارها از جمله کامپیوتر، تبلت و موبایل مطابقت دهد و فضای خود را به گونه‌‌ای طراحی کند که کاربران بتوانند یک کاربری آسان را تجربه کنند. اگر این ویژگی در فهرست شما هم وجود دارد، می‌توانید در آن به والکس برای داشتن این مزیت نیز امتیاز دهید. وب‌سایت و اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس کاربری بسیار مناسبی دارد و شما به راحتی می‌توانید در هر وسیله‌ای به راحتی از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

وجود بیش از ۱۰۰ کوین در مجموع بازارهای مختلف والکس و نیز کارمزد طبقه‌بندی شده و مناسب از مزیت‌های مهم والکس است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند اضافه کردن کوین‌ها و شبکه‌های جدید یک روند مدوام در این پلتفرم است.

ایرانی بودن پلتفرم

ایرانی بودن پلتفرم برای کاربران ایرانی یک مزیت مهم است، چراکه فرایند احراز هویت و دسترسی به پشتیبانی آسان و مطمئن می‌شود. از سوی دیگر یک صرافی ایرانی می‌تواند متناسب با نیازهای کاربران و صنعت کریپتو در ایران امکاناتی را طراحی و بومی‌سازی کند که این امر به داشتن یک معامله‌ی بهینه کمک بسیاری می‌کند.

در فهرست انتخاب یک صرافی مناسب، می‌توان گزینه‌های مختلفی را برشمرد و بر اساس آن به صرفه‌‌ترین گزینه را متناسب با شرایط و اهداف خود انتخاب کرد. در این مطلب سعی کردیم تا به مهم‌ترین آنها اشاره و وضعیت یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های فعلی ایران را از این منظر بررسی کنیم.

شاید بد نباشد این مطلب را با یک سؤال به پایان ببریم و آن اینکه شما چه ویژگی‌هایی را به این فهرست می‌توایند اضافه کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات