پلتفرم تبادل ارز دیجیتال اکسکوینو و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در آن

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید ارز دیجیتال و انجام معاملات در بازار رمز ارزها، انتخاب صرافی معتبر و مطمئن است.
تبلیغات

صرافی اکسکوینو یکی از بهترین صرافی‌های داخل کشور است که به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول امن رمز ارزها در ایران شناخته می‌شود.

این صرافی به دلیل ویژگی‌ها و مزیت‌های بی‌شماری که دارد، موردتوجه بسیاری از افراد علاقه‌مند در این زمینه قرار گرفته است. صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو علاوه بر ایجاد بستری امن برای انجام معاملات رمز ارز، زمینه انجام تراکنش‌های نامحدود را نیز فراهم نموده است. شما می‌توانید در اکسکوینو به خرید و فروش ارزهای دیجیتال با امنیتی بالا بپردازید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده این صرافی ارز دیجیتال اعتبار زیادی در بین دیگر صرافی‌ها داشته باشد، تأمین امنیت کاربران است به‌گونه‌ای که اکسکوینو به‌عنوان امن‌ترین سامانه تبادل ارز‌های دیجیتال در ایران شناخته می‌شود. با انتخاب صرافی اکسکوینو می‌توانید با خیالی آسوده به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. در ادامه مقاله با ویژگی‌ها و مزایای برجسته این صرافی آشنا خواهید شد. همچنین به نحوه خرید ارزهای دیجیتال در این صرافی اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

رابط کاربری آسان و ایجاد بستری امن موجب شده تا کاربران بتوانند به‌راحتی و با خیالی آسوده به خرید ارز دیجیتال در صرافی اکسکوینو بپردازند. این صرافی با هدف ارائه خدمات مفید و حفظ حریم خصوصی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم های مبادله ارز دیجیتال در داخل کشور شناخته می‌شود. صرافی رمز ارز اکسکوینو دارای ویژگی‌های مثبت زیادی است که باعث شده کاربران بسیاری این صرافی را اولویت اول خود قرار دهند.

از جمله بارزترین ویژگی‌های صرافی اکسکوینو می‌توان به تبادل دارایی‌ها بدون واسطه اشاره کرد. امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال نیز دیگر ویژگی جذاب این پلتفرم است. علاوه بر این انتقال رمز ارزها بین اکسکوینو و اکسکوینو مارکت بدون کارمزد انجام می‌شود. از‌آنجایی‌که کارمزد یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب صرافی است؛ بنابراین، این ویژگی اکسکوینو باعث شده تا طرفداران زیادی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. همچنین امکانات ویژه و ارائه اپلیکیشن کاربردی و امن از دیگر ویژگی‌های این صرافی است که موجب شده خرید و فروش ارز دیجیتال به‌سهولت انجام شود. این صرافی مزایای زیادی نسبت به دیگر صرافی‌ها دارد که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

چرا برای خرید و فروش ارز دیجیتال، اکسکوینو را انتخاب کنیم؟

از جمله دلایل خرید ارزهای دیجیتال و انجام معاملات در صرافی اکسکوینو مزایای بی‌شمار این صرافی و تأمین بالاترین سطح امنیت است. صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو در برابر تحریم‌های مختلف وارد شده به ایران از دارایی کاربران نگهداری می‌کند. این ویژگی باعث شده اکسکوینو مورد‌توجه افراد زیادی قرار بگیرد. علاوه بر این کارمزد اکسکوینو نسبت به دیگر صرافی‌ها کمتر است و این ویژگی از جمله مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی آن است.

شما می‌توانید در صرافی رمز ارز اکسکوینو معاملات زیادی را انجام دهید. همچنین این صرافی، رمز ارز‌های گوناگونی را پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از بیش از ۱۳۰ رمز ارز از جمله مزیت‌های مهم صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو است. از دیگر مزایای این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تأمین امنیت معاملات
  • حفظ حریم خصوصی کاربران
  • دسترسی سریع و آسان به سرمایه
  • امکانات کاربردی و اپلیکیشن موبایل
  • وبسایت معتبر
  • امکان تبادل دارایی‌ها به یکدیگر
  • امکان مبادله بیش از ۱۳۰ رمز ارز محبوب
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رابط کاربری آسان
  • محافظت از دارایی کاربران در برابر تحریم‌های جهانی
  • امکان تبادل بهترین رمزارزها
  • کارمزد مناسب
  • امکان انتقال دارایی رمز ارز به کیف پول اکسکوینو بدون نیاز به احراز هویت
  • اعطای پاداش روزانه تحت شرایط ویژه
  • بستری کاملاً یکپارچه
  • نمایش قیمت لحظه‌ای رمز ارزهای مختلف
  • سرعت بالا در خرید و فروش ارز دیجیتال
  • امکان بررسی میزان سود و ضرر
  • عدم وابستگی به صرافی خارجی
  • عدم محدودیت در خرید و فروش ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اکسکوینو چگونه است؟

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اکسکوینو با روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. در این بخش به آموزش نحوه خرید و فروش رمز ارز در این صرافی می‌پردازیم. برای خرید ارز دیجیتال، ابتدا لازم است در صرافی اکسکوینو ثبت‌نام کنید. پس از تکمیل ثبت‌نام باید مراحل احراز هویت را طی کنید. احراز هویت باعث می‌شود بتوانید در بستری امن و کاملاً مطمئن معاملات خود را انجام دهید.

صرافی اکسکوینو دارای احراز هویت آنی و هوشمند است که باعث شده مراحل احراز هویت در کوتاه‌ترین زمان و با راحت‌ترین روش انجام شود. پس از ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری خود لازم است موجودی ریالی حساب خود را افزایش دهید. سپس می‌توانید با یکی از سه روش زیر برای خرید رمز ارز اقدام کنید:

تبدیل: در این بخش می‌توانید مقدار رمز ارز مورد‌نظر خود را به طور آنی، با قیمت لحظه‌ای و پیشنهادی و به‌صورت مستقیم از اکسکوینو خریداری نمایید.

سفارش گذاری: یکی از مزیت‌های مهم صرافی اکسکوینو امکان سفارش‌گذاری است. شما می‌توانید ارز دیجیتال را با قیمت دلخواه خریداری کرده سپس وارد بخش سفارش‌گذاری ۸ساعته شوید و سفارش خود را برای مقدار رمز ارز مورد‌نظر ثبت کنید.

اکسکوینو مارکت: در پلتفرم معاملاتی اکسکوینو مارکت، انتقال سریع و مبادله ارزهای دیجیتال از کیف پول‌های خارجی با کمترین کارمزد و از کیف پول اکسکوینو بدون کارمزد انجام می‌شود.

برای فروش ارز دیجیتال در این صرافی نیز لازم است مراحل یکسانی را طی کنید. پس از ثبت‌نام و ورود به پنل خود می‌توانید با یکی از سه روش تبدیل، سفارش‌گذاری و اکسکوینو مارکت به فروش ارز دیجیتال بپردازید. خرید و فروش رمز ارز در صرافی اکسکوینو بسیار راحت است و با امنیت بالایی انجام می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات