تریدینگ هاوس اولین شبکه اجتماعی تریدر‌ها و کپی ترید ارز دیجیتال ایران

یک‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای ارز دیجیتال با درآمد مستمر، کپی ترید ارز دیجیتال است که در این مقاله آن را کاملاً شرح می‌دهیم.
تبلیغات

از دید بسیاری از کارشناسان، جهان آینده دنیای تعامل با ارز‌های دیجیتال است و این روند معاملاتی آینده‌ای شکوهمند دارد؛ اما موضوعی که کمتر در ایران به آن پرداخته شده است، موضوع ایجاد جامعه‌ای هدفمند از تریدر‌ها و فعالان بازار کریپتو است تا در‌کنار یکدیگر سبب بهبود وضعیت آموزشی و روند کسب درآمد شوند.

تریدینگ هاوس چیست؟

شبکه اجتماعی تریدینگ هاوس اولین شبکه اجتماعی تریدر‌های فارسی‌زبان و محلی برای گفت‌و‌گو و ارتباط تریدرهاست. هر‌یک از فعالان بازار رمزارز‌ها می‌توانند در آن با سایر معامله‌گران ارز دیجیتال تبادلِ‌نظر و جدید‌ترین اخبار و تحلیل‌ها را مطالعه کنند و از وضعیت فعلی و آینده بازار باخبر شوند.

شبکه اجتماعی تریدینگ هاوس شامل بخش‌هایی از‌جمله تایم‌لاین گفت‌و‌گو‌محور فعالان بازار، وبلاگ به‌مراه جدید‌ترین اخبار و رویداد‌ها، پادکست، تحلیل‌های تکنیکال و آن‌چِین، رویدادها و گروه‌ها است که پکیجی کامل از موارد مورد‌نیاز تریدر‌ها را ارائه می‌دهد تا تریدرهای ایرانی فقط مطالب مرتبط با معامله‌گری و سرمایه‌گذاری را مشاهده و با‌هم تبادل‌نظر کنند و دانش و مهارت خود را افزایش دهند.

یکی از خصلت‌های بازار ارز‌های دیجیتال نوسانات شدید و جذاب آن است که با وجود افزایش سود تریدرهای حرفه‌ای، می‌تواند برای افراد مبتدی و کم‌تجربه محیطی پر‌تنش و سخت برای سرمایه‌گذاری باشد. علاوه‌براین، کسب دانش و مهارت کافی برای موفقیت در این بازار هیجان‌انگیز به صرف وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. با‌این‌حال، پیشرفت تکنولوژی راهکاری نو را پیش روی افراد کم‌تجربه قرار داده است که کپی ترید ارز دیجیتال نام دارد.

کپی ترید ارز دیجیتال چیست؟

به‌طور‌کلی، کپی ترید به عمل کپی‌کردن تمامی اقدامات تریدری حرفه‌ای (مَستر تریدر) در حساب کاربری فرد مبتدی گفته می‌شود. با‌توجه‌به این تعریف، کپی ترید ارز دیجیتال روشی جدید و هوشمندانه برای کسب سود مستمر دلاری از بازار ارز دیجیتال است.

در این روش، مَستر تریدر طبق استراتژی معاملاتی خود، فعالیت و هم‌زمان با او، ربات کپی ترید هم تمام اقدامات او از‌جمله نوع دارایی، قیمت ورودی، حجم معامله، سطح حد ضرر و سطح ثبت سود را در حساب دنبال‌کننده کپی می‌کند. دنبال‌کننده هر زمان که بخواهد، می‌تواند کنترل حساب خود را به‌دست بگیرد؛ ولی اکثر افراد چنین مداخلاتی را توصیه نمی‌کنند؛ زیرا استراتژی معاملاتی هر فرد اختصاصی است و دخالت در کار مَستر تریدرها در دراز‌مدت نتیجه‌بخش نخواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با کپی تریدینگ، ویدئو زیر را مشاهده کنید:

کپی ترید ارز دیجیتال؛ روشی برای کسب سود برای فعالان رمزارز ها

اکثر پلتفرم‌های کپی ترید ارز دیجیتال، صرافی هستند و این یعنی برای استفاده از این امکانات حتماً باید دارایی خود را به صرافی آن‌ها منتقل کنید. با‌توجه‌به اتفاقات تلخ صرافی‌هایی مثل FTX و ازدست‌رفتن سرمایه کاربران، اعتماد به صرافی‌های کمتر‌شناخته‌شده سخت‌تر شده است. همچنین، اینگونه صرافی‌ها کارمزد معاملاتی بیشتری نیز دارند و این یعنی هر‌چه تعداد سیگنال‌های مَستر تریدرها بیشتر باشد، درآمد پلتفرم نیز بیشتر خواهد شد.

با‌این‌حال، راهکار بهتری هم وجود دارد؛ راهکاری که تریدینگ هاوس (Trading House)، اولین شبکه اجتماعی تریدر‌های فارسی‌زبان، ارائه می‌کند. در‌ادامه به‌صورت کامل درباره آن صحبت می‌کنیم.

بلوترید؛ مرجع درآمدزایی تریدر‌های حرفه‌ای و مبتدی با کپی تریدینگ

یکی از بخش‌های محبوب شبکه اجتماعی TradingHouse قسمت کپی تریدینگ آن است. بخش کپی ترید ارز دیجیتال سایت تریدینگ هاوس با نام بلوترید، منبعی کامل برای درآمدزایی تریدرهای حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران ناآشنا به مهارت معامله‌گری است. برخی از ویژگی‌های این سرویس عبارت‌اند از:

  • معاملات امن: انجام ترید در پلتفرم بلوترید بدون دسترسی سایت به سرمایه کاربران است و امنیت شایانی را ارائه می‌کند.
  • ردیابی دارایی در بلوترید: کاربران می‌توانند سرمایه خود را مدیریت و چندین معامله‌گر را در حساب خود دنبال کنند و سرمایه خود را بین معامله‌گران به‌اشتراک بگذارند یا محدود کنند.
  • امنیت چشمگیر API: سطح امنیتی کلیدهای API و پایگاه داده کاربران رمزگذاری می‌شود و در DMZ ایزوله قرار می‌گیرد.

نکاتی برای افزایش سود در معاملات رونویس رمزارز ها

گفتنی است که در فرایند کپی ترید ارز دیجیتال، توجه به چند نکته می‌تواند بر افزایش یا کاهش سود شما تأثیر بسزایی بگذارد. یکی از این نکات، انتخاب تریدری مطمئن و سودآور است. هنگام انتخاب تریدر، باید به این نکات نیز توجه کنید:

  • PNL: سود یا ضرر ثبت‌شده مَستر تریدر در بازه زمانی خاص
  • نرخ برد: نسبت تعداد معاملاتی که با سود بسته شده به تعداد معاملات ضررده یا سر‌به‌سر
  • تعداد سیگنال: تعداد سیگنال‌های مَستر تریدر در بازه زمانی خاص
  • بستن اجباری: نسبت معاملاتی که زودتر از رسیدن به سطوح ثبت سود یا حد ضرر بسته شده به کل معاملات

انواع کپی ترید ارز‌های دیجیتال کدام‌اند؟

به‌طور‌کلی، فعالیت در بازار ارز دیجیتال به دو دسته معاملات اسپات (نقدی) و فیوچرز (آتی) تقسیم می‌شود. در معاملات اسپات، شما خود دارایی را می‌خرید و آن را در کیف پول شخصی یا حساب کاربری خود در صرافی نگه‌داری می‌کنید و بعد از رسیدن آن به قیمتی مشخص می‌فروشید.

در معاملات فیوچرز، شما اصل دارایی را نمی‌خرید؛ بلکه روی افزایش یا کاهش قیمت آن معامله می‌کنید. یکی از خصوصیت‌های معاملات فیوچرز این است که با باز‌کردن پوزیشن فروش استقراضی (Short) می‌توانید از کاهش قیمت دارایی هم سود کسب کنید.

کپی ترید ارز دیجیتال نیز به این دو دسته تقسیم می‌شود و شما باید بسته به تمایل خود برای فعالیت در هر بازار، مَستر تریدر خود را انتخاب کنید. این نکته نیز مهم است که فعالیت در بازار فیوچرز به‌دلیل وجود اهرم، ریسک و پاداش بیشتری نیز دارد.

آموزش شروع فعالیت در سیستم کپی تریدینگ بلوترید

برای کار با بلوترید به واریز دارایی خود به این پلتفرم نیازی ندارید و تنها کافی است ابتدا آموزش کپی ترید در پلتفرم بلوترید را مطالعه کنید و سپس دارایی خود را در صرافی‌های معتبر بایننس (Binance) یا کوکوین (Kucoin) واریز و با استفاده از کلید API، ربات کپی ترید را به حساب کاربری خود متصل کنید.

ناگفته نماند بلوترید هیچ‌گونه دسترسی به دارایی شما ندارد و تنها تریدرهای مَستر تریدر منتخب شما را در صرافی‌تان کپی می‌کند. بنابراین، هم از امنیت صرافی‌های معتبر بین‌المللی برخوردار خواهید بود و هم بدون دانش و مهارت تریدینگ، با بلوترید به سود مستمر دلاری می‌رسید.

تریدرهای حرفه‌ای هم می‌توانند با ثبت درخواست فعالیت به‌عنوان مَستر تریدر، گزارش فعالیت خود را برای تیم تریدینگ هاوس ارسال کنند و پس از قبولی در تست‌ها، پکیج و سیگنال‌های خود را بفروشند. با این روش، تریدرهای حرفه‌ای علاوه‌بر سود تریدهای خود، می‌توانند با فروش پکیج‌های کپی ترید خود نیز درآمدزایی کنند.

جمع‌بندی

در‌حال‌حاضر، ترید و فعالیت در بازار رمز‌ارز‌ها به یکی از روش‌های اصلی و مهم درآمد‌زایی در جهان تبدیل شده است و تریدینگ هاوس برای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه شبکه‌ای اجتماعی برای بحث و تبادلِ‌نظر درباره ارز‌ها و بازار ایجاد کرده است و در‌کنار آن نیز بلوترید به شما در کسب سود از این بازار کمک می‌کند. اگر حرفه‌ای و حتی مبتدی هستید، جای شما در تریدینگ هاوس خالی است.

خبر خوش تیم توسعه‌دهنده Trading House به هم‌وطنان عزیز این است که یک ماه استفاده از پلتفرم بلوترید برای شما رایگان خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات