تبدیل، بازار متنوع خرید ارز دیجیتال در ایران

یک‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
مطالعه 6 دقیقه
دنیای ارزهای دیجیتال دنیایی بزرگ و متنوع است.
تبلیغات

کاربران ایرانی ارزهای دیجیتال همیشه می‌خواسته‌اند مانند دیگر کاربران جهانی حق گزینش بالایی در انتخاب رمزارزهای معاملاتی و روش‌های معامله‌گری خود داشته باشند. صرافی تبدیل در این مقاله به امکانات متنوع خود اشاره میکند.

هرچند در سال‌های گذشته به‌خاطر تحریم‌ها این موضوع برای کاربران ایرانی تقریباً ناممکن یا سخت بود، اما حالا صرافی تبدیل توانسته است این خواسته دیرینه را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران دنیای کریپتو در ایران برآورده کند و برای خرید ارز دیجیتال امکاناتی در شأن کاربران باهوش کشورمان برای شما معامله‌گران ایرانی فراهم کند.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال جایی است که به شما اجازه می‌دهد ارز دیجیتال موردنظر خود را بخرید یا بفروشید. صرافی ارز دیجیتال امکان نگهداری رمزارز در کیف پول داخلی صرافی را هم برای شما فراهم می‌کند. در صرافی می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را با استفاده از پول رایج کشور (ارز فیات) و یا ارزهای دیجیتال دیگری همچون ارزهای پایدار خریدوفروش کنید.

صرافی‌ها ممکن است علاوه بر این کارکرد اصلی ابزارها و انتخاب‌های بیشتری به شما بدهند که تنوع این امکانات می‌تواند در انتخاب مناسب‌ترین صرافی ارز دیجیتال به شما کمک کند.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال تبدیل

«کاش امکانات تریدرهای بین‌المللی را داشتم تا من هم می‌توانستم از ابزارهای حرفه‌ای تحلیل و ترید استفاده کنم». تا یکی دو سال پیش بیشتر معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال در حسرت این بودند که بتوانند در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر با امکانات معامله‌گری حرفه‌ای عضو شوند. آرزوی تریدرهای ایرانی این بود که لازم نباشد برای یک ترید ساده با ترفند‌های مختلف ملیت خود را پنهان کنند تا تحریم نشوند. آن‌ها می‌خواستند به‌جای هدر دادن وقت و تمرکز خود در مسائل حاشیه‌ای تمام انرژی خود را روی تریدهای حرفه‌ای خود بگذارند و مانند حرفه‌ای‌ترین معامله‌گران جهان بیشترین سودآوری را از معاملات خود ببرند.

نبود جایگاه سرمایه‌‌گذاری برای عموم مردم کشور یکی دیگر از دغدغه‌های این تیم حرفه‌ای بود. آن‌ها می‌خواستند زیرساختی را ایجاد کنند که مردم بتوانند سرمایه خود را با راهنمایی حرفه‌ای‌ها و با ابزارهای نوین، سرمایه‌گذاری کنند و دغدغه کاهش ارزش پول خود به‌خاطر تورم‌های سرسام‌آور را نداشته باشند.

صرافی تبدیل این‌گونه بود که پا به عرصه صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران گذاشت.

تبدیل امکانات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و دست آن‌ها را باز می‌گذارد تا باتوجه‌به خواسته خود بهترین ابزارها و ارزهای دیجیتال را انتخاب کنند و محدودیتی در کار خود نداشته باشند. از جمله این امکانات می‌توان تنوع بسیار بالای ارزهای دیجیتال، پشتیبانی ۲۴ ساعته و حرفه‌ای، ابزارهای فوق حرفه‌ای معامله‌گری همچون حد ضرر (Stop Loss) و سفارش‌گذاری (OCO) را نام برد. تبدیل با کارمزدهای به‌صرفه و مناسب و تسویه سریع وجوه کاربران تمام تلاش خود را برای رضایت هر چه بیشتر شما انجام می‌دهد.

تیم فنی و امنیت تبدیل از حرفه‌ای‌ترین کارشناسان فنی و امنیت کشور انتخاب شده است که بیشتر آن‌ها در بهترین دانشگاه‌های داخلی و خارجی تحصیل کرده‌اند و نوآوری‌های زیادی در سطح بین‌المللی در عرصه امنیت بلاک‌چین از خود نشان داده‌اند. تبدیل همه این کارشناسان را دور هم جمع کرده است تا با راهکارهایی چون نگهداری دارایی‌های کاربران در کیف پول‌های سرد خیال شما از بابت امنیت دارایی‌هایتان راحت‌ باشد و هیچ دغدغه‌ای جز انجام معاملات سودده نداشته باشید.

چند نوع ارز در تبدیل وجود دارد؟

صرافی ارز دیجیتال تبدیل بیش از ۲۰۰ ارز مختلف را برای خریدوفروش در اختیار کاربران خود قرار داده است. وجود این تعداد ارز دیجیتال در یک صرافی در ایران بی‌نظیر بوده و حتی در صرافی‌های مهم خارجی هم کم‌نظیر است. تیم تبدیل همواره به دنبال این است که دست کاربران فهیم ایرانی را در انتخاب ارزهای دیجیتال باز بگذارد تا با خاطری آسوده بتوانند موقعیت‌های معاملاتی موردنظر خود را در ارزهای مورد نظرشان پیدا کنند. با تبدیل هیچ فرصت معاملاتی را به‌خاطر در دسترس نبودن آن ارز دیجیتال از دست نمی‌دهید.

به همین خاطر تبدیل مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال مختلف شامل ارزهای پایدار با قیمت ثابت همچون تتر، ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز و مطرحی همچون بیت‌کوین و اتریوم و حتی ارزهای گمنام‌تر اما در حال پیشرفتی چون MANA را فهرست کرده است تا شما همه انتخاب‌ها را پیش روی خود داشته باشید. این صرافی حتی ارزهای دیجیتال هواداری همچون ارزهای رئال‌مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، یوونتوس و غیره را در این صرافی فهرست کرده است که هواداران این تیم‌ها بتوانند با خرید توکن هواداری تیم خود علاوه بر حس جالب هواداری حرفه‌ای از معاملات این توکن‌ها سود ببرند و در تقویت تیم فوتبال موردعلاقه خود و تصمیم‌گیری‌های مهم این‌ تیم‌ها سهیم باشند.

وجود چنین مجموعه کاملی از ارزهای دیجیتال در صرافی تبدیل باعث می‌شود کاربر و معامله‌گر ایرانی هیچ دغدغه‌ای برای استفاده از فرصت‌های معاملاتی مختلف نداشته باشد و با افزایش دانش یا کمک‌گرفتن از افراد حرفه‌ای سود خود را در بازار ارزشمند ارزهای دیجیتال حداکثر کند.

انواع روش های معامله در تبدیل

همان‌طور که اشاره کردیم صرافی ارز دیجیتال تبدیل ارزش بالایی برای حق انتخاب کاربران خود قائل است. به همین خاطر علاوه بر تنوع بالای ارزهای دیجیتال موجود در این صرافی، روش‌های معامله مختلفی هم برای کاربران در نظر گرفته شده است تا بسته به وضعیت و هدف خود بتوانند از هر یک از این روش‌های معاملاتی استفاده کند.

خرید آسان در صرافی تبدیل

یکی از روش‌های معاملاتی موجود در صرافی تبدیل خرید آسان نام دارد. کاربران صرافی تبدیل با استفاده از روش خرید آسان می‌توانند به راحت‌ترین روش ارز دیجیتال موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان خریداری کنند. استفاده از این روش در مواقعی که سرعت خریدوفروش برای شما اهمیت دارد بسیار کارآمد است. مثلاً شما در کیف پول خود مقداری ارز دیجیتال لونا دارید؛ اما متوجه می‌شوید که موقعیت معاملاتی بسیار مناسبی در ارز دوج کوین به وجود آمده است و می‌خواهید بلافاصله معامله خود را روی دوج کوین انجام دهید. با استفاده از خرید آسان بلافاصله می‌توانید لونای خود را به دوج کوین تبدیل کنید و به معامله خود بپردازید.

خرید آسان برای کاربرانی که قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت دارند هم بسیار مناسب است این کاربران بدون مواجه‌شدن با پیچیدگی‌های سفارش‌گذاری‌های حرفه‌ای می‌توانند به‌سرعت ارز دیجیتال مدنظر خود را تهیه کنند و آن را در کیف پول صرافی تبدیل نگهداری کنند تا در آینده هر زمان که بخواهند آن را به فروش برسانند.

در خرید آسان می‌توانید ارز دیجیتال خود را با واحد پول کشورمان و به تومان خریداری کنید یا بفروشید. همچنین امکان معاوضه ارزهای دیجیتال یا خریدوفروش آن‌ها با تتر و دیگر ارزهای دیجیتال هم در قسمت خرید آسان وجود دارد. در خرید آسان سفارش خرید یا فروش شما به‌سرعت و با بهترین قیمت سفارش موجود انجام می‌شود. تمامی ارزهای دیجیتال فهرست شده در صرافی ارز دیجیتال تبدیل را می‌توانید در این قسمت خریدوفروش کنید.

در مجموع خرید آسان را به معامله‌گرانی که سرعت معامله برایشان اهمیت زیادی دارد پیشنهاد می‌کنیم، همچنین ممکن است کاربران جدید بازار ارزهای دیجیتال در این قسمت بتوانند با راحتی و آسودگی بیشتری بدون درگیرشدن با پیچیدگی‌ها معاملات خود را انجام دهند.

بازار معاملاتی صرافی تبدیل

در بازار معاملاتی صرافی تبدیل همه امکانات حرفه‌ای تحلیل و سفارش‌گذاری را در اختیار دارید. به‌جرئت می‌توان گفت بازار معاملاتی صرافی تبدیل یکی از حرفه‌ای‌ترین بازارهای معاملات ارزهای دیجیتال در ایران است. استفاده از دانش فنی برترین کارشناسان ارزهای دیجیتال و نیازسنجی کاربران حرفه‌ای کشورمان باعث شده است حرفه‌ای‌ترین ابزارهایی که قبلاً تنها در اختیار برترین صرافی‌های خارجی بود به بهترین شکل در اختیار کاربران باهوش ایرانی قرار بگیرد.

در این بازار معاملاتی می‌توانید منتخبی از بهترین ارزهای دیجیتال موجود در صرافی تبدیل را به‌صورت حرفه‌ای خریدوفروش کنید و با قیمت‌های موردنظر خود سفارش‌گذاری کنید.

استفاده از ابزارهای نوین و حرفه‌ای همچون حد ضرر (Stop Loss) و سفارش‌گذاری OCO باعث می‌شود میزان ریسک معاملات شما به حداقل برسد و دقیق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نوع معاملات را داشته باشید. با این ابزارها می‌توانید معاملات خود را تنظیم کرده و آن را رها کنید و دیگر لازم نیست قدم‌به‌قدم و ثانیه به ثانیه بالای سر معاملاتتان باشید. همچنین نمودار دقیق هر یک از ارزهای دیجیتال به همراه ابزارهای تحلیلی مدرن و کاملاً به‌روز در اختیار شماست تا تحلیل‌های خود را به‌دقت روی نمودار انجام دهید و سفارش‌های خود را بر اساس این تحلیل‌ها تنظیم کنید.

باید توجه داشته باشید که همه ارزهای دیجیتال فهرست شده در صرافی در قسمت خرید آسان موجود هستند؛ اما در قسمت بازار معاملاتی منتخبی از ارزهای دیجیتال برای معامله وجود دارند که می‌توانید لیست این ارزها را در بازار معاملاتی صرافی تبدیل مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات