بهینه‌سازی سایت در گوگل با سیستم بازدید سلکتک

سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بهینه‌سازی سایت برای بهبود جایگاه در بین نتایج گوگل هدف هر سئوکار است. این کار به‌کمک سیستم بازدید سلکتک آسان شده است.
تبلیغات

افزایش بازدید سایت از‌طریق گوگل نیازمند این است که جایگاه مناسبی با کلمات کلیدی خود در بین رقبا داشته باشید و تلاش کنید رتبه یک گوگل را کسب کنید. همواره استفاده از راهکارهای رشد جایگاه سایت در گوگل مشکلات خود را به‌همراه دارد؛ اما شما با استفاده از تکنیک‌هایی می‌توانید این کار را انجام دهید.

پس از اینکه توانستید ورودی‌های ارگانیک را به‌دست بیاورید، حال باید برای حفظ جایگاه و تقویت خود اقدام کنید. به‌طور‌کلی بررسی سئو سایت در تمام شرایط و بهبود پارامترهای مهم موتورهای جست‌وجو، نیازمند استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی است که ما چند نمونه از مهم‌ترین آنها را برای شما شرح می‌دهیم.

نکات مهم برای بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت از مهم‌ترین پارامترهای بهبود سئو سایت است. برای گرفتن جایگاه‌های برتر گوگل، افزایش بازدید مسئله‌ای مهم به‌شمار می‌‍رود؛ از‌این‌رو، استفاده از ابزارها و سایت‌هایی که این ملاک را برایتان رعایت می‌کنند، کاملاً نیاز است.

سایت‌ها زیادی برای بهبود این پارامتر هستند؛ اما بهترین روش خرید بازدید سایت و استفاده از ابزارهای Moz و سلکتک و یا حتی ahrefs است. شما با داشتن استراتژی مناسب برای سئو هر صفحه و باتوجه‌به جایگاه آن بازدید سایت را با رعایت نکات افزایش بازدیدکننده می‌خرید.

بدین‌ترتیب گوگل با‌توجه‌به این موضوع، به آن صفحه بیشتر توجه خواهد کرد که همین امر باعث بهینه‌سازی آن می‌شود. فراموش نکنید که تمام روند کار شما باید به‌صورت طبیعی جلوه کند تا بتوانید اعتماد گوگل را بهتر جلب کنید.

افزایش سرعت سایت

سرعت سایت یکی دیگر از برترین ملاک‌های سئو است؛ از‌این‌رو، افزایش سرعت وب‌سایت باعث بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل می‌شود.

کاربران برای گوگل بیشترین ارزش را دارند؛ به‌همین‌دلیل، از اینکه وقتشان هدر برود یا به نتیجه مدنظر نرسند، اصلاً خوششان نمی‌آید.

شما باید در بهبود سرعت سایت همیشه بهترین عملکرد را داشته باشید. کارهایی مانند کاهش حجم عکس و CSS و جاوا اسکریپت سایت، ابتدایی‌ترین کارهای بهبود سرعت سایت به‌حساب می‌آیند.

بررسی سایت با ابزارهای سئو و افزایش ورودی گوگل

شما به‌عنوان متخصص سئو یا مدیرسایت باید به‌طورمداوم و به‌کمک ابزارهای سئو سایت را تجزیه‌وتحلیل کنید. گاهی اوقات بروز مشکلات در سایت باعث کاهش ورودی‌ها از‌طریق گوگل می‌شود و همین موضوع افت جایگاه شما را در پی دارد.

شما باید ابتدا به‌کمک ابزار سئو مانند semrush و سلکتک و Moz مشکلات سئو را پیدا و رفع کنید. سپس با خرید ورودی گوگل برای بهبود سئو و نشان‌دادن این موضوع به گوگل که مشتریان به شما بیشتر علاقه مند هستند، جایگاه بهتری کسب کنید.

خرید ورودی گوگل بدین‌صورت است که کلیک و ایمپرشن شما افزایش می‌دهد و با‌توجه‌به جایگاه فعلی و تصمیم برای CTR طبیعی، سفارش می‌دهید.

حال شما توانسته‌اید بازدید سایت خود را به‌راحتی و بدون صرف هزینه‌های زیاد افزایش دهید تا بهمرور‌زمان به رتبه‌های بالایی گوگل برسید و ورودی‌های ارگانیک به‌دست آورید.

افزایش کلیک گوگل به‌کمک تولید محتوا

تولید محتوا یکی از تکنیک‌های افزایش کلیک گوگل است. گاهی اوقات مدیران سئو فکر می‌کنند که سئو و بهینه‌سازی فقط ساخت بک‌لینک است؛ اما باید این را بدانید که گاهی اوقات تولید محتوا برای سایت شما ورودی‌های بیشتری به همراه خواهد داشت.

شما با ایجاد بلاگ در سایت و قراردادن محتواهای کاربردی برای کاربران، می‌توانید کلیک‌های بیشتری از سمت گوگل به‌دست آورید. با رعایت برخی نکات (۲ مورد آن در ادامه گفته شده است)، در تولید محتوا به بهبود جایگاه سایت خود کمک فراوانی می‌کنید.

تولید محتواهای کاربردی به‌همراه تیترهای جذاب

مطالب آموزشی و موضوعاتی که باعث رفع نیاز کاربران اینترنتی می‌شود، بهترین ایده برای تولید محتوا می‌توانند باشد. همچنین، ایجاد تیترهای جذاب برای جلب نظر افراد در گوگل بسیار مفید است.

از این طریق شما ورودی گوگل سایت را افزایش داده‌اید و به‌جز اینکه ممکن است آن‌ها مشتری شما شوند، باعث رشد سئو سایت شده‌اید.

رعایت اصول سئو داخلی در محتوا

تولید محتوا و قرار‌دادن آن در بلاگ سایت به‌تنهایی کاساز نخواهد بود و باید به اصول سئو داخلی مسلط باشید تا مقاله‌ای تولید کنید که هم ازنظر کاربران و هم ازنظر گوگل عالی است.

اگر وب‌سایت شما وردپرسی است، استفاده از افزونه‌های سئو مانند Yoast SEO برای شما کار را راحت‌تر می‌کند.

موبایل فرندلی (mobile friendly)

طبق آمار ارائه‌شده، امروزه ۶۰ درصد از کاربران برای جست‌وجوی اینترنتی از موبایل استفاده می‌کنند. به‌همین‌دلیل، وب‌سایت را باید برای تلفن‌های همراه بهینه کنید؛ وگرنه کاربران موبایلی خود را از دست می‌دهید. به‌کمک ابزارهای آنالیز مختلفی می‌توانید حالت موبایل سایت را مشاهده و آن را برای بارگذاری و استفاده در موبایل بهتر بهینه‌سازی کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات