آموزش کار با کیف پول ارز دیجیتال اکسکوینو

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امنیت دارایی‌ها مهم‌ترین موضوع برای معامله‌گران و فعالان در هر بازار مالی است.
تبلیغات

امنیت در بازار ارزهای دیجیتال با توجه به آنلاین بودن و با در نظر گرفتن ریسک حملات سایبری، اگر موضوع با اهمیت‌تری نباشد، قطعا کمتر نیست.

پس از استقبال جهانی از بازار ارزهای دیجیتال و ورود کاربران ایرانی به این معاملات در سال‌های گذشته؛ نیاز به یک کیف پول رمز ارز امن داخلی بیشتر از همیشه حس شد. یک کیف پول دیجیتال که امنیت دارایی‌های کاربران ایرانی را به خوبی تأمین کرده و تحریم‌های بین‌المللی در این باره را بی‌اثر کند.

پس از استقبال جهانی از بازار ارزهای دیجیتال و ورود کاربران ایرانی به این معاملات در سال‌های گذشته؛ نیاز به یک کیف پول رمز ارز امن داخلی بیشتر از همیشه حس شد. یک کیف پول دیجیتال که امنیت دارایی‌های کاربران ایرانی را به خوبی تأمین کرده و تحریم‌های بین‌المللی در این باره را بی‌اثر کند.

مزایای کیف پول رمز ارز اکسکوینو

اگر قصد خرید ارز دیجیتال آنلاین را داشته باشید باید به فکر یک کیف پول برای نگهداری امن دارایی‌هایتان هم باشید. هدف اصلی مجموعه اکسکوینو بی‌نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خارجی و حفظ ارزش دارایی‌های آن‌ها از طریق بومی‌سازی فناوری‌های رمز ارز و بلاک‌چین است.

کیف پول اکسکوینو با برطرف کردن این مشکلات، تمام آنچه از یک کیف پول رمز ارز نیاز دارید را در اختیار شما قرار داده و درحال حاضر بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان است.

معاملات بدون نیاز به احراز هویت

برای خرید و فروش ارز دیجیتال در اکسکوینو فقط در صورتی نیاز به احراز هویت خواهید داشت که یک طرف از تبادلات شما مرتبط با ریال باشد؛ در غیر این‌صورت می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت به سادگی معاملاتتان را انجام دهید.

کارمزد منصفانه و هوشمند

علاوه بر در نظر گرفتن کارمزدهای کاملا منصفانه و رقابتی در میان صرافی‌های آنلاین، با نگهداری رمز ارزها در کیف پول‌ اکسکوینو می‌توانید از هدایای کش بک (cash back) نیز بهره‌مند شوید. درصدی از دارایی‌های هر کیف پول به صورت پاداش روزانه به کیف شما واریز می‌شود که در هزینه‌ها و کارمزدهای شما صرفه‌جویی می‌کند.

اتصال به بلاک چین بدون واسطه

کیف پول اکسکوینو کاملا مستقل و بدون اتصال به API پلتفرم‌های خارجی عمل می‌کند و به نودهای اصلی شبکه متصل است. از این رو ریسک تحریم‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی در اکسکوینو کاملا از بین رفته است.

اکسکوینو

معامله بیش از ۱۴۰ رمز ارز

اکسکوینو با امکان سفارش‌گذاری، شما را مستقیما به شبکه بلاک چین متصل کرده و بیش از ۱۴۰ رمز ارز را می‌توانید در این پلتفرم معامله و نگهداری کنید.

پشتیبانی ۲۴/۷

کارشناسان و متخصصان اکسکوینو بصورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزها از طریق تیکت، تماس تلفنی و شبکه‌ها اجتماعی پاسخگوی سوالات کاربران می‌باشند.

ساخت کیف پول

برای در اختیار داشتن کیف پول ارز دیجیتال اکسکوینو کافی‌ست یک حساب کاربری در صرافی آنلاین اکسکوینو بسازید. برای ساخت حساب کاربری در این پلتفرم به آدرس www.excoino.com مراجعه کرده و از بالای صفحه روی دکمه «ثبت‌نام» کلیک کنید. پس از طی مراحل ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری از طریق منوی این پنل به کیف پول‌ خود دسترسی خواهید داشت.

افزایش موجودی ریالی کیف پول اکسکوینو

همانطور که پیش‌تر گفتیم برای واریز یا برداشت‌های ریالی از طریق اکسکوینو با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ملزم به احراز هویت خواهید بود. پس از ساخت حساب کاربری و احراز هویت در این سامانه از دو روش آنلاین و آفلاین امکان افزایش موجودی ریالی خواهید داشت.

✓ برای واریز آنلاین، روی گزینه «واریز» در منوی سمت راست پنل کاربری خود کلیک کنید.

✓ در صفحه جدید باز شده مبلغ دلخواه را به ریال وارد کنید.

✓ دکمه «ثبت» را بزنید تا پس از تایید پرداخت و انتخاب درگاه به بانک انتخابی متصل شده و واریز را انجام دهید.

✕ توجه داشته باشید که کارت بانکی‌ای که واریز از طریق آن انجام می‌شود باید به نام شخص احراز هویت شده باشد. بعلاوه اکسکوینو هزینه‌ای بابت واریز ریالی از کاربران دریافت نمی‌کند و کارمزد کسر شده‌ی احتمالی از حساب شما، مربوط به درگاه بانکی است.

واریز رمز ارز به کیف پول اکسکوینو

برای خرید ارز دیجیتال در اکسکوینو می‌توانید دارایی‌های هر کیف پول را به دارایی دیگری «تبدیل» کنید، یا سفارش‌گذاری کرده و طی ۸ ساعت رمزارز دلخواه را به کیف پول خود اضافه کنید.

برای خرید رمز ارز از قسمت «کیف پول» در پنل کاربری لیست کیف پول‌های تمامی رمزارزهای خود را مشاهده خواهید کرد. روبروی هر رمز ارز سه دکمه «واریز»، «برداشت» و «تبدیل» وجود دارد. با انتخاب گزینه تبدیل و تعیین مقدار ارز مرجع و مقصد می‌توانید خرید رمز ارز را انجام دهید.

همچنین برای واریز رمز ارز به کیف پول خود، با انتخاب ارز مورد نظر و سپس انتخاب گزینه واریز، می‌توانید آدرس کیف پول رمز ارز مورد نظر خود را کپی و برای دریافت ارز دیجیتال از دیگر کیف پول ها از آن استفاده کنید.

برداشت ریالی از کیف پول

برای برداشت ریالی دارایی‌هایتان در کیف پول دیجیتال اکسکوینو باید حساب بانکی خود را در این پلتفرم ثبت کرده و با انتخاب حساب مورد نظر در بخش «برداشت» از کیف‌پول‌ها، مبلغ دلخواه را برای برداشت تعیین کنید. با ثبت درخواست و وارد کردن شماره شبای حساب مورد نظر، طی حداکثر ۲۴ ساعت مبلغ مورد نظر به حساب شما واریز خواهد شد.

برداشت رمز ارز از کیف پول

در قسمت «کیف پول‌ها»ی حساب کاربری شما و در زیرگروه برداشت می‌توانید دو گزینه ریالی یا رمز ارز را انتخاب کنید. در بخش «برداشت رمز ارز» یک فرم در اختیار شما قرار می‌گیرد. فیلد اول مربوط به رمز ارزی است که قصد دارد از آن برداشت کنید.

فیلد دوم میزان دارایی مورد نظرتان برای تبدیل یا برداشت را تعیین کنید. گزینه سوم مربوط به شبکه دریافت کننده‌ است که حتما باید با شبکه کیف پول دریافت کننده یکسان باشد. در نهایت در فیلد چهارم آدرس کیف پول ارز دیجیتال مقصد را تعیین کنید و درخواست را ثبت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات