حضور پرقدرت شرکت متین، تأمین‌کننده محصولات تکنولوژی در نمایشگاه شرق کشور

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
برای اولین‌بار شرکت متین به‌همراه برندهای معتبر به‌عنوان بزرگترین تأمین‌کننده محصولات تکنولوژی و الکترونیک در نمایشگاه لوازم خانگی شرق کشور حضور دارد.
تبلیغات

متین در نمایشگاه‌های مختلفی از‌جمله بیست‌و‌سومین نمایشگاه لوازم خانگی استان فارس شرکت کرده و پس از مشارکت در نمایشگاه‌های مختلف و همکاری با ‌غول‌های فروش ایران، این‌بار نوبت به خراسان‌رضوی رسیده است.

ورود متین در بیست‌و‌سومین نمایشگاه خانگی مشهد

شرکت داده‌پرداز رایانه متین با اسپیکرهایی از برندهای معتبر انرجایزر، سیلیکون پاور، کینگ استار و سیبراتون وارد حوزه لوازم خانگی شده است.

ویژگی منحصر‌به‌فرد این محصولات یک‌تکه‌بودن است که در‌صورت خرید دو اسپیکر هم‌نام، قابلیت سینک‌شدن و استفاده دوتایی و دوقلو به‌صورت استریو (تکنولوژی TWS) میسر می‌شود. همچنین، وزن مناسبی برای جابه‌جایی دارد که با یک باتری قابل‌شارژ و مطمئن، در هر محیطی امکان لذت‌بردن از موسیقی را فراهم کرده است.

نوع باتری‌ اسپیکرهای ایستاده و به‌‌نوعی پارتی‌بوم متین، از نوعِ لید اسید است که اولین باتری تولیدشده در طول تاریخ با بهترین کیفیت روز دنیا محسوب می‌شود. باتری لید اسید قابلیت شارژ دوباره برای استفاده‌های طولانی‌مدت را دارد که کاربرد گسترده‌ای برای مخاطبان دارد.

باتری‌های لید اسید (سرب اسید) در‌برابر ضربه و لرزش مقاوم هستند؛ به‌همین‌دلیل، آن‌ها بر‌اثر صداهای بلندی که اسپیکر از خود تولید می‌کند، دچار آسیب نمی‌شوند و این موضوع یکی از عوامل مهم در حفظ کیفیت و طول عمر اسپیکر است. باتری‌های اسپیکر‌های شرکت متین بر‌خلاف عرف بازار گارانتی دارند.

چرا لوازم خانگی مشهد؟

یکی از دلایل مهمی که شرکت متین را از سایر برندها متمایز می‌کند، حضور و همکاری سالانه این شرکت با مجموعه رایکا۳۳ است که در‌حال‌حاضر یکی از بهترین و بزرگ‌ترین نمایندگی‌های ما محسوب می‌شود.

درباره محصولات و برندهای متین لازم است به نکاتی اشاره کنیم:

Kingstar

برند کینگ استار که تاکنون بیش از ۵۰۰ محصول متنوع در ۳۰ دسته‌بندی تولید کرده است، یکی از برندهای تایوانی‌چینی فعال در حوزه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. محصولات این برند را شرکت‌های معتبر حوزه OEM/ODM تولید ‌می‌کنند که سابقه‌ درخشانی در تولید برای برندهای معتبر جهان دارند.

این تولیدکنندگان همواره خود را به تولید باکیفیت برای تمامی مشتریان خود، از‌جمله برند کینگ ‌ستاد متعهد می‌دانند. با‌این‌حال، کنترل کیفی دائمی شرکت متین مستقر در چین و تایوان، همواره محصولات را پیش از ارسال به ایران طبق استانداردهای روز دنیا ارزیابی‌ می‌کند.

برند کینگ‌استار هم‌زمان با همکاری برندهای معتبر حوزه‌ تولید OEM که برای شرکت‌های بزرگی همچون مکسل، اپل، جی‌وی‌سی، فیلیپس، جی‌بی‌ال و… عملیاتِ تولید محصولات را انجام می‌دهد، وارد چرخه تولید محصولات با‌کیفیت شده است.

این برند تا‌کنون بیش از ۱,۰۰۰ مدل کالای متنوع به بازار ایران و جهان معرفی کرده است و نام و آوازه‌یخوبی در تولید و توزیع و خدمات پس از فروش محصولات در ایران دارد. اصلی‌ترین نکته تا این‌جا آن است که شرکت متین بهترین همکار و شریک برند کینگ‌استار بوده است.

Energizer

‌می‌توانیم بگوییم از وقتی این برند وارد حوزه تولید و فروش اسپیکر شده است، لقبِ ابرقدرت این بازار را گرفته است؛ یعنی برندی که به‌هیچ‌وجه کم نمی‌آورد.

شرکت انرجایزر با نام Eveready Battery Company تأسیس شد و در سال ۱۹۸۰ نامش از Eveready Alkaline Power Cell به انرجایزر تغییر یافت. انرجایزر شرکتی آمریکایی و از شرکت‌های بزرگ و شناخته‌شده در‌زمینه باتری‌های اورجینال و پاوربانک و چراغ‌قوه قابل‌حمل است. این شرکت مالک چندین برند شناخته‌شده، مانند Playtex ،Edge ،Wilkinson Sword ،Schick ،Hawaiian Tropic و Personna است و شرکت‌های زیر‌مجموعه آن در ۵۰ کشور مشغول فعالیت هستند و در بیش از ۱۶۰ کشور محصولات آن توزیع می‌شود. تمامی محصولات انرجایزر با گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین در بازار ایران عرضه می‌شوند.

جدیدترین محصولات متین

SP

برند سیلیکون پاور در‌حال‌حاضر شامل محصولات، کارت حافظه، فلش مموری، پاوربانک، ایربادز، کارت ریدر، DRAM ماژول و درایو سالید استیتوهارد اکسترنال است که در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به مشتریان و کاربران عرضه می‌شود. این شرکت در تایپه تایوان قرار دارد و مرتباً بر تعداد شعبات آن در کشورهای مختلف دنیا از‌قبیل هلند، ژاپن، روسیه، چین، ایران و دیگر بازارهای نوظهور افزوده می‌شود. کمپانی سیلیکون پاور متعهد است که با ارائه محصولات مبتکرانه و با‌کیفیت و امکانات منحصر‌به‌فرد تجربه‌ای بی‌مانند را به کاربران خود هدیه کند و با تلاش روز‌افزونش برای حفظ این جایگاه ارزشمند بکوشد.

از میان برندهای نام‌برده برند کینگ‌ستار و سیبراتون محصولات گیمینگ برای شرکت متین تولید کرده‌اند. محصولات گیمینگ متین شامل موس‌های گیمینگ، کیبوردهای گیمینگ، پد‌موس‌های گیمینگ (RGB) و هدفون‌های گیمینگ هستند که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت متین مراجعه کنین.

برند سیبراتون با نام Sibratin در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد. این برند شرکتی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در ایران و شهر تهران قرار گرفته است. این شرکتمحصولاتی چون کابل و هدفون تولید کرده است. در‌حال‌حاضر، این شرکت بزرگ‌ترین شرکت تولید‌کننده کابل و محصولات گیمینگ در ایران است.

گارانتی محصولات شرکت متین

حالا بهتر است کمی درباره گارانتی متین بدانید.

گارانتی مادام‌العمر یا لایف‌تایم در متین بازه‌ عمر مفید کالا را شامل می‌شود. این یعنی تا وقتی‌که کالا در چرخه‌ تولید قرار داشته باشد و پس از اتمام زمان تولید (تکنولوژی تولید) کالا از چرخه‌ گارانتی مادام‌العمر هم خارج خواهد شد. مهم‌ترین نکته این است که در این شرایط اقتصادی، شرکت متین تضمین‌کننده پولی است که پرداخت می‌کنید. این یعنی با خرید این کالا همیشه پول شما در جیبتان قرار دارد و لذت استفاده از کیفیت کالا را با شرکت متین تجربه خواهید کرد.

درباره برنامه‌های آینده متین

یکی از برنامه‌های اصلی شرکت متین در آینده‌‌، توسعه برند‌هایی است که دلخواه شما باشند. بر‌اساس این برنامه، شرکت متین برندهایی که متولی و پشتیبان مناسبی در ایران ندارند، برای شما تضمین و گارانتی می‌کند. می‌توان گفت سیاست راهبردی شرکت متین تهیه قطعات و کالا و محصولات از معتبر‌ترین تولید کنندگان جهانی است.

به‌زودی منتظر خبرهای خوشی از سوی شرکت متین باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات