فصلنامه شماره ۸ بادکوبه؛ متفاوت و خواندنی

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بادکوبه
انتشارات بادکوبه در جهت رسالت فرهنگی و آموزشی خود فصلنامه‌هایی با عناوین ارتباطات، تبلیغات و برندسازی را چاپ کرده است.
تبلیغات

در شماره‌هایی که تاکنون از مجله بادکوبه منتشر شده، شاهد مقالات معتبر ترجمه‌شده و تألیفی هستیم که متخصصان این حوزه به آن‌ها پرداخته و از جوانب مختلف بررسی‌شان کرده‌اند.

مجله شماره هشت که از شماره‌های جدید نشر بادکوبه به‌حساب می‌آید، مانند شماره‌های دیگر آن به موضوعی شاخص به‌عنوان اصل پرداخته و در‌کنار تحلیل همه‌جانبه «هویت بصری» و «زبان تصویر» موضوعات دیگری از‌جمله چطور گردشگرها را برگردانیم؟، ایرادهای دیزاین در استارتاپ‌های ایران چیست؟، خدمات به‌صرفه برای برندهای نوپا، نشانه‌شناسی بیلبوردهایی که خیابان‌ها را قرق کرده‌اند و... را نیز پوشش داده است.

هدف از انتشار مجله‌های تخصصی بادکوبه جمع‌آوری بهترین کمپین‌های تبلیغاتی و نکات علمی در این زمینه بوده است که درنهایت به منبع معتبری برای دانش‌پذیران و علاقه‌مندان حوزه تبلیغات منجر شد. از‌این‌رو، خط‌به‌خط آن با دقت انتخاب شده است تا ارزش اثر به‌عنوان مرجع تخصصی حفظ شود. البته ازآن‌جاکه روایت‌های آورده‌شده بسیار جذاب توصیف شده‌اند، مخاطب عامه را نیز شامل می‌شود که فارغ از تخصص، به‌دنبال فهم دنیای هیجان‌انگیز تبلیغات است.

از متن فصلنامه شماره هشت

«تغییر در یک همبرگر قدیمی

چیزی که برندهای باسابقه را سرپا نگه می‌دارد و باعث می‌شود اسمشان هرازگاهی دوباره سر زبان‌ها بیفتد حفظ کیفیت و نوآوری است. مک دونالد، پرفروش‌ترین رستوران زنجیره‌ای آمریکا، با همه‌ی سودآوری همیشه پای ثابت ایده‌های به‌روز است. آن‌ها سال ۱۹۷۵ ایده‌ی رستوران‌های ماشین‌رو را اجرا کردند که تحولی بنیادی بود. در این متن، با یکی دیگر از تغییرات اساسی مک‌دونالد آشنا می‌شوید. آن‌ها تصمیم گرفتند دیگر از گوشت منجمد در همبرگرهایشان استفاده نکنند، سنت‌شکنی بعد از چندین دهه و البته این همه‌ی داستان نیست.»

فصلنامه‌های بادکوبه را ازطریق وبسایت فروشگاه بادکوبه تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات