خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
امروزه بیش از قبل لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در منازل حس می شود.
تبلیغات

استهلاک سیستم تصفیه شهری، لوله کشی های قدیمی، استفاده از کلر زنی و فلوراید در سیستم تصفیه آب، همگی از عواملی هستند که نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب برای منازل را ایجاد می کنند.

حذف ذرات مضر آب آشامیدنی لوله کشی شهری نیاز به یک تصفیه آب قوی دارد که توانایی تصفیه املاح بسیار ریز را داشته باشد. سیستم های بسیاری برای تصفیه آب آشامیدنی در بازار ایران عرضه و به فروش میرسند با این وجود انواع دستگاه تصفیه آب با هر سیستمی توانایی لازم برای استاندارد سازی آب آشامیدنی برای سلامت بدن انسان را ندارند. در این مطلب به معرفی برندهای معتبر تصفیه آب و نمایندگی فروش آنها یعنی تصفیه آسا می پردازیم.

معرفی برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

در حال حاضر برند مینروا، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا است که انواع سیستم های اسمزمعکوس و قلیایی را شامل می شود. مینروا از جهت کیفیت قطعات و عملکرد بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران شناخته شده است که نمایندگی انحصاری تصفیه آسا به عرضه این محصولات به همراه گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش میپردازد. تصفیه آب مینروا در چهار مدل اصل تایوان عرضه میشود و پرفروش ترین مدل آن دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز 8 مرحله ای مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS است که کاملا آب آشامیدنی شهری را تا مرحله چهارم تصفیه نموده و در مراحل 5 تا 8 نیز املاح معدنی و سطح PH آب را تنظیم می‌کند.

برند تصفیه آب مینروا

همانطور که اشاره کردیم بهترین آب تصفیه کن خانگی در شرکت تصفیه آسا، برند مینروا تایوان است. این دستگاه با دارا بودن هشت مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس آب آشامیدنی را با سختی زیر عدد 100 که مورد تایید استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality میباشد در اختیار شما قرار میدهد. فیلترهای سه گانه دستگاه مینروا به نام های پلی پروپیلن، کربن اکتیو گرانول و کربن بلاک میباشند و املاح درشت و بزرگتر از پنج میکرون، شن و ماسه و گل و لای، کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب آشامیدنی حذف می‌کنند.

فیلتر ممبران انواع آب تصفیه کن مینروا تایوان، مارک فیلمتک آمریکایی تحت لیسانس میباشد که از هولوگرام رنگی و 13 لایه ریزبافت بهره میبرد تا در تشخیص اصلی بودن فیلتر دستگاه برای شما راحت باشد. ممبران اسمز معکوس قلب اصلی آب شیرین کن خانگی محسوب میگردد و توانایی حذف تمام املاح مضر آب تا 0,0001 میکرون را داراست. از جمله املاح بسیار مضری که توسط ممبران حذف و به پساب فاضلاب هدایت میشود میتوان به نیترات و فلوراید اشاره نمود. نیترات باعث کاهش اکسیژن خون در بدن انسان میشود و فلوراید نیز یک ماده ضد عفونی کننده سرطانزاست که کمترین ضرر آن پوکی دندان ها است.

فیلتر پست کربن خطی بو، طعم و رنگ آب تصفیه شده را شیرین میکند و فیلتر مینرال معدنی ساز نیز املاح مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را در آب تصفیه شده حفظ میکند. فیلتر هفتم یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی است که با افزایش سطح ph آب از مضرات آب نوشیدنی اسیدی جلوگیری کرده و خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی نیز برای بدن انسان دارد. فیلتر هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز با افزایش سطح اکسیژن آب آشامیدنی تصفیه شده ضمن این که بدن انسان را هیدراته نگه میدارد، باکتری های مضر موجود در آب آشامیدنی را نیز حذف میکند.

فیلتر پست کربن خطی بو، طعم و رنگ آب تصفیه شده را شیرین میکند و فیلتر مینرال معدنی ساز نیز املاح مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را در آب تصفیه شده حفظ میکند. فیلتر هفتم یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی است که با افزایش سطح ph آب از مضرات آب نوشیدنی اسیدی جلوگیری کرده و خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی نیز برای بدن انسان دارد. فیلتر هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز با افزایش سطح اکسیژن آب آشامیدنی تصفیه شده ضمن این که بدن انسان را هیدراته نگه میدارد، باکتری های مضر موجود در آب آشامیدنی را نیز حذف میکند.

عملکرد کلی دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مرحله به مرحله به شرح زیر است:

فیلتر پلی پروپیلن مرحله اول: فیلتر مرحله اول با حذف املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون از آب آشامیدنی، رسوبات و زنگ لوله آب آشامیدنی را کاهش میدهد به نوعی که کتری آب جوش دیگر جرم نمیبندد و در صورتی که از سنگ کلیه آهکی رنج میبرید این مرحله میتواند کمک شایانی در بهبود سنگ کلیه شما داشته باشد. فیلتر اول در واقع شبیه پنبه فشرده بوده و املاح درشتی که با چشم دیده میشوند را حذف می‌کند.

فیلتر کربن اکتیو گرانول مرحله دوم: کربن اکتیو از سالهای دور تا به امروز برای پاکسازی مواد شیمیایی از آب آشامیدنی استفاده میشده است. فیلتر کربن فعال یا اصلاح شده، با حذف کلر از آب آشامیدنی از ریزش مو و خشکی پوست بدن انسان جلوگیری می‌کند.

فیلتر کربن بلاک مرحله سوم: کربن بلاک در واقع تکمیل کننده وظایف مرحله دوم بوده و تنها تفاوت آن این است که از کربن فشرده همچون مغز مداد تشکیل شده است. از وظایف مهم آن جلوگیری از عبور املاح درشت به ممبران و در واقع محافظ ممبران دستگاه آب تصفیه کن است. دیگر عملکرد این فیلتر، حذف کلرامین یعنی مواد جانبی کلر از آب است.

فیلتر ممبران با حذف نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم و آهک از بسیاری از بیماری های ناشی از آب آلوده جلوگیری میکند. سختی آب آشامیدنی استاندارد بدن انسان عددی بین 30 الی 90 بوده و این فیلتر با حذف املاح مضر و هدایت آنها به پساب فاضلاب این سختی آب را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. ممبران قرار گرفته روی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا، ممبران فیلمتک Filmtec ساخت شرکت داو Dow آمریکاست که از 13 لایه ریزبافت و فشرده تشکیل شده است.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی به بهبود بو و طعم و رنگ آب آشامیدنی میپردازد و در واقع به آن فیلتر دستگاه آب شیرین کن خانگی نیز گفته می‌شود.

فیلتر مینرال معدنی ساز، تشکیل شده از سنگ Dolomite املاح مفید مورد نیاز بدن انسان در آب آشامیدنی مصرفی روزانه را حفظ مینماید. این املاح عبارت اند از کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات.

فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی از کاهش سطح ph آب آشامیدنی جلوگیری نموده و از بسیاری از مضرات آب اسیدی نیز جلوگیری مینماید. این فیلتر با افزایش سطح ph آب آشامیدنی تصفیه شده تا 8.5 ، خواص نوشیدن آب قلیایی که از مهمترین آن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی است برای شما به ارمغان می آورد.

فیلتر اکسیژن ساز آنتی باکتریال O2PLUS : برند مینروا به دستگاه اکسیژن ساز در بازار معروف است. زیرا پرفروش ترین مدل از این مارک، دارای یک فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز است که با افزایش سطح اکسیژن آب آشامیدنی، به کاهش باکتری های مضر داخل آب آشامیدنی میپردازد و این یک تکنولوژی روز دنیا محسوب می‌شود.

برند تصفیه آب سی سی کا

دستگاه های برند cck نیز از مارک های معروف بازار ایران میباشند هر چند از نظر کیفیت قابل مقایسه با مینروا نیستند با این حال سالهای زیادی است که در ایران دستگاه های زیر سینکی اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون با برند سی سی کی، فعالیت نموده و در صورت خرید از یک مرکز معتبر یک مارک خوب محسوب می‌شوند.

برند تصفیه آب سافت واتر

سافت واتر یا Soft Water به معنی آب سخت بوده و برند سافت واتر در ایران از مدل های 3 مرحله ای بدون برق و پمپ و مخزن با سیستم اولترافیلتراسیون و مدل های 5 مرحله ای تا 10 مرحله ای اسمز معکوس پمپ و مخزن دار عرضه میگردند. سافت واتر یک دستگاه مونتاژ ایران قطعات چینی تایوانی محسوب میشود و به نسبت ارزان قیمت بودن آن میتوان به عنوان یک دستگاه مناسب و متوسط از آن یاد کرد.

قیمت و نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

همانطور که مستحضر هستید قیمت تصفیه آب تایوانی به نسبت دستگاه های ایرانی یا چینی کمی بیشتر بوده که تنها دلیل آن کیفیت درجه یک قطعات و فیلترهای آب است. بدون شک برای تهیه یک دستگاه تصفیه آب اورجینال نیاز به یک راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی خواهید داشت تا نکات مهم در خرید تصفیه آب را به شما عزیزان یادآوری کرده و گزینه مناسب و استاندارد مورد نیاز شما را معرفی کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا با توجه به جشنواره های فروش ویژه شرکت تصفیه آسا بسیار مقرون به صرفه میباشند و رنج قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس پمپ و مخزن دار که قطعات اصل تایوان در آن به کار رفته باشند نیز بین 3 میلیون و نیم الی پنج میلیون تومان است. یکی از نکات بسیار مهم قبل از خرید توجه به خدمات پس از فروش دستگاه میباشد. برای مثال شرکت تصفیه آسا تعویض فیلتر تصفیه آب شما را در زمان های مقرر و به همراه سرویس های دوره ای به شما اطلاع رسانی میکند تا کیفیت آب خروجی تصفیه شده دستگاه خریداری شده کاهش پیدا نکند و نیز عمر مفید دستگاه نیز با سرویس های منظم افزایش خواهد یافت.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان در ایران میباشد و سابقه طولانی در زمینه عرضه، فروش و خدمات پس از فروش انواع آب تصفیه کن های خانگی در سراسر ایران دارد. از مزایای خرید از شرکت تصفیه آسا میتوان به متخصص بودن کادر مشاورین و تکنسین های فنی این شرکت اشاره نمود. ضمن این که دستگاه های تصفیه آب شرکت تصفیه آسا در تهران، کرج، اصفهان، اسلامشهر، پردیس، رودهن، دماوند، لواسان، شهریار، اندیشه، گرمدره، گوهردشت، شهر قدس، ملارد، ماهدشت، پاکدشت، قیام دشت، کهریزک، کردان و سایر نقاط حومه تهران و کرج دارای خدمات نصب و ارسال هستند.

همچنین انواع دستگاه های مارک مینروا تایوان در شرکت تصفیه آسا شامل گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات هستند. پاسخگویی مشاورین فروش تصفیه آسا به صورت 24 ساعته هفت روز هفته بوده و میتوانید برای دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا و خرید از این مجموعه با شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات