قیمت ارزهای دیجیتال به‌صورت لحظه‌ای با اوکی اکسچنج

یک‌شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
با ظهور ارز دیجیتال در سال 2008، دنیای مالی برای همیشه تغییر کرد.
تبلیغات

تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال ایجاد شده‌اند که طیف وسیعی از مزایا، از ناشناس بودن و امنیت تا عدم کارمزد برای تراکنش‌ها را ارائه می‌دهند. اما با وجود انواع بسیاری از ارزهای دیجیتال، دانستن اینکه کدام ارزها ارزش سرمایه‌گذاری بیشتری دارند دشوار است. ما سعی می کنیم، مروری بر برخی از رایج ترین ارزهای دیجیتال و ویژگی‌های آن‌ها ارائه کنیم. همچنین لیست قیمت ارزهای دیجیتال و یک تجزیه و تحلیل و مقایسه ارائه خواهیم کرد تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید که کدام‌یک برای شما بهترین است.

در چند سال گذشته، ارزهای دیجیتال طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آن‌ها به‌طرز فزاینده‌ای به‌عنوان جایگزینی برای ارز سنتی محبوب می شوند و مردم در سراسر جهان برای راحتی و امنیت از آن‌ها استقبال می‌کنند. اما ارزهای دیجیتال دقیقا چیست؟ آن‌ها چگونه کار می کنند و چرا باید آن ها را به مجموعه سرمایه خود اضافه کنید؟ این‌ ها را بررسی خواهیم کرد و نگاهی به برخی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار امروزی خواهیم انداخت، همچنین مزایا و معایب آن‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانید در مورد مناسب بودن یا نبودن آن‌ها تصمیمی آگاهانه بگیرید.

رمزارزها روز‌به‌روز محبوب‌تر می‌شوند زیرا مردم به‌صورت بی‌شماری از مزایای بالقوه‌ای که می‌تواند به همراه داشته باشد آگاه می‌شوند. ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند، به این معنی که برای کنترل آن‌ها به بانک مرکزی یا موسسه مالی متکی نیستید. این امر باعث می شود تا کاربران راحت‌تر به آن‌ها اعتماد کنند و از آن‌ها استفاده کنند. در این بررسی، ما نگاهی به برخی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال و نحوه عملکرد آن‌ها خواهیم داشت، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا سرمایه‌ گذاری در یکی از آن‌ها برای شما مناسب است یا خیر. همچنین در مورد مزایا، معایب و چگونگی شروع تجارت با آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

قیمت ارزهای دیجیتال را بصورت لحظه‌ای با اوکی اکسچنج می توانید مشاهده کنید یا به خرید و فروش آن بپردازید. در سایت صرافی اوکی اکسپنج می توانید علاوه بر بررسی قیمت بیت کوین و قیمت ارز دوج کوین از قیمت سایر ارز‌های دیگر مطلع شوید.

بیت کوین

بیت کوین یک دارایی دیجیتال و یک سیستم پرداخت است که توسط ساتوشی ناکاموتو اختراع شده است. تراکنش‌ها توسط گره های شبکه از طریق رمزنگاری تأیید شده و در یک دفتر کل پراکنده عمومی به نام زنجیره بلوک ثبت می شوند. بیت کوین از این نظر منحصر به فرد است که همیشه تعداد آن محدود بوده است.

اگر به تازگی با بیت کوین آشنا شده اید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه اولین بیت کوین های خود را به دست آورید. چند راه مختلف برای به دست آوردن بیت کوین وجود دارد. شما می توانید آن ها را از یک صرافی خریداری کنید، آن ها را به عنوان پرداخت برای کالا یا خدمات بپذیرید یا آن ها را از طریق فرآیندی به نام "ماینینگ" دریافت کنید. شما نیز می توانید از بیت کوین برای خرید در سایت ها، فروشگاه ها و ... به جای پول نقد استفاده کنید این کار در آینده بیشتر و بهتر جایگاه خود را پیدا می کند و کم کم باعث می شود تا پول نقد از صفحه درایی ها و پول ها حذف شود.

دوج کوین

دوج کوین یک ارز دیجیتال است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به بانک مرکزی یا موسسه مالی مشخصی، پرداخت ها را به راحتی انجام دهند. این سکه بر اساس میم محبوب "دوج" ساخته شده است که دارای یک سگ شیبا اینو است. Dogecoin در سال 2013 توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس به عنوان راهی برای دسترسی بیشتر و سرگرم کننده‌تر ارزهای دیجیتال ایجاد شد. این سکه از آن زمان در میان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با جامعه بزرگی از کاربران و حامیان محبوب شده است. Dogecoinاغلب به عنوان یک ارز انعام در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Reddit و Twitter استفاده می شود.

Dogecoin نسبت به سایر ارزهای دیجیتال مزایای زیادی دارد. اول اینکه کارمزد تراکنش بسیار پایینی دارد. دوم، ارسال و دریافت dogecoin بسیار سریع و آسان است. سوم، هیچ محدودیتی برای تعداد دوج کوین‌های قابل استخراج وجود ندارد. در نهایت،Dogecoin جامعه بزرگ و فعالی از کاربران و توسعه دهندگان را دارد.

Dogecoinیک ارز رمزنگاری شده است. دوج کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و همتا به همتا است که کاربران را قادر می سازد تا به صورت آنلاین پول ارسال کنند. شبکه Dogecoin توسط هیچ مقام مرکزی کنترل نمی شود. این سکه دارای بیش از 100 میلیارد عرضه در گردش و حداکثر عرضه دوج کوین بی نهایت است.

اتریوم

اتریوم یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیرمتمرکز (dapps) بسازند. اتریوم با دیگر پلتفرم‌های dapp متفاوت است زیرا به توسعه ‌دهندگان اجازه می‌دهد قراردادهای هوشمند ایجاد کنند. قراردادهای هوشمند برنامه هایی هستند که دقیقاً طبق الگو اجرا می شوند و قابل تغییر یا سانسور نیستند.

اتریوم برای ایجاد انواع برنامه‌ها، از جمله بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و بازارها استفاده شده است. محبوب ترین نرم افزار ساخته شده بر روی اتریوم، بازی CryptoKitties است که به بازیکنان اجازه می دهد گربه های دیجیتال را پرورش دهند و با آن ها تجارت کنند.

شبکه اتریوم توسط اتر، یک ارز دیجیتال که می‌توان آن را در صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش کرد، تامین می‌شود. اتر همچنین می تواند برای پرداخت هزینه تراکنش ها و خدمات در شبکه اتریوم استفاده شود.

لایت کوین

لایت کوین یک ارز دیجیتال است که در سال 2011 ایجاد شد. لایت کوین توسط مشاغل مختلف و افراد گوناگون در سراسر جهان استفاده می شود.

لایت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که بانک مرکزی یا مدیر واحدی ندارد. شبکه همتا به همتا است و تراکنش ها مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می شود. این تراکنش ها توسط گره های شبکه از طریق استفاده از رمزنگاری تأیید شده و در یک دفتر کل توزیع شده عمومی به نام زنجیره بلوک ثبت می شوند.

لایت کوین از طریق یک مشتری منبع باز در GitHubدر ۷ اکتبر ۲۰۱۱ توسط چارلی لی، کارمند سابق گوگل منتشر شد. شبکه Litecoin در 13 اکتبر 2011 فعال شد.

بیت کوین کش

بیت کوین کش یک ارز دیجیتال است که در آگوست سال 2017 ایجاد شد. این یک فورک از بلاک چین بیت کوین است، تفاوت اصلی این است که محدودیت اندازه بلوک آن 8 مگابایت افزایش یافته است. این اجازه را می دهد تا هر بار که یک بلوک استخراج می شود، تراکنش های بیشتری پردازش شوند.

بیت کوین کش همچنین دارای تفاوت های دیگری با بیت کوین است، مانند الگوریتم های مختلف امضای تراکنش و الگوریتم های تنظیم دشواری و لول. با این حال، هنوز از همان مکانیزم اجماع اثبات کار استفاده می کند.

بیت کوین کش تاکنون نسبتاً موفق بوده است و قیمت آن در یک نقطه به بیش از 900 دلار در هر واحد افزایش یافته بود. باید دید که آیا می تواند این سطح از موفقیت را در دراز مدت حفظ کند یا خیر.

ریپل

ریپل یک ارز دیجیتال است که در سال 2012 ایجاد شد. این ارز مبتنی بر یک شبکه همتا به همتا است و بدون مرجع مرکزی عمل می کند. ریپل با سایر ارزهای دیجیتال متفاوت است زیرا نیازی به استخراج ندارد. در عوض، از یک دفتر کل اجماع برای تأیید معاملات استفاده می کند. این امر آن را سریعتر و کارآمدتر از سایر ارزهای دیجیتال می کند.

ریپل از یک سیستم دفتر کل توزیع شده استفاده می کند و برای استفاده توسط موسسات مالی به عنوان راهی برای ارسال سریع و ارزان پول در سراسر جهان طراحی شده است. ریپل یک ارز بومی به نام XRP دارد که برای تسهیل تراکنش ها در شبکه استفاده می شود. ریپل سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

صرافی اوکی اکسچنج

پیشنهاد ما به شما برای مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال بصورت لحظه ای سایت اوکی اکسچنج می باشد زیرا دارای سابقه ای بیش از 5 سال است که در طول تمام این 5 سال توانسته اند بیش از 1 میلیون کابر را برای خود جمع آوری کنند که برای آن ها تعداد بیش از 700 عدد را ارز دیجیتال را عرضه کرده است.

در سایت اوکی اکسچنج احراز هویت فوقالعاده سریع انجام می شود و بیش از 70 پشتیبان بصورت 24 ساعته پاسخ گوی سوالات و مشکلات شما هستند به این دلیل اوکی اکسچنج یک سایت قابل اعتماد برای شما است.

در داخل سایت اوکی اکسچنج برای شما قسمت های مختلفی تعبیه شده است از جمله: بلاگ، آکادمی، سوالات متداول و ارز های دیجیتال.

بلاگ: در داخل بلاگ شما می توانید از مقاله های مختلف و متنوع برای رسیدن به جواب سوالات و خواسته های خودتان از آن استفاه کنید که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

آکادمی: آموزش های حرفه ای فراوانی برای خرید و فروش به موقع ارز های دیجیتال قرار گرفته شده تا بتوانید خود را در حیطه ارز های دیجیتال حرفه ای کنید.

سوالات متداول: در قسمت سوالات متداول، سوالاتی که توسط کابران دیگر مطرح شده است پاسخ داده اند و شما هم می توانید از بین این سوالات به خواسته خود رسیده و مشکل خود یا سوال خود را پاسخ دهید.

ارز های دیجیتال: می توانید از دکمه ها و لینک های موجود در قسمت ارز های دیجیتال برای خرید یا فروش بیت کوین، ترون، شیبا، ماتیک، آواکس، دوج کوین، BNB، سولانا، اتریوم، ریپل، پولکادات، تتر و سایر ارز های دیگر.

ارزهای دیجیتال فرصتی شگفت انگیز برای کسانی که به دنبال دسترسی به خدمات مالی با کارمزد کمتر و نقدینگی بیشتر هستند، ارائه می دهد. علیرغم خطرات مرتبط با این دارایی ها، هنوز هم می تواند راهی عالی برای تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری های شما یا حتی کشف فرصت های جدید در امور مالی باشد. با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، قبل از سرمایه گذاری، به دقت تحقیق کنید که کدام ارز برای شما مناسب تر است. با دانش و درک درست از آنچه در خطر است، ارزهای دیجیتال می توانند سرمایه گذاری های بسیار سودآوری برای سرمایه گذاران باهوش باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات