خرید لوازم برقی در مدرن کالا

شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سرخ کن ها و خردکن های سیلورکرست پرقدرت‌ترین محصولات بازار محسوب می‌شوند. خردکن همه‌کاره برسادیس در رستوران ها نیز کاربرد دارد.
تبلیغات

لوازم برقی خانگی رفته‌رفته جایگزین دستگاه‌های دستی و روش‌های سنتی می‌شوند و همین باعث شده است که کاربران نیاز بیشتری را به لوازم برقی خانگی احساس کنند.

در این مقاله با‌کیفیت‌ترین برند‌ها و بهترین لوازم خانگی معرفی خواهند شد که می‌توانند کار در آشپزخانه را برای شما آسان کنند. عمده این محصولات از برند سیلورکرست و برسادیس هستند که در سایت فروشگاهی مدرن کالا می‌توانید اصل ابن محصولات را مشاهده کنید.

خردکن سیلورکرست ۳.۸ لیتری

در زندگی های امروزی بیشترین زمان شما برای آماده سازی مواد اولیه در آشپزخانه می گذرد و در گذشته عدم کیفیت لوازم برقی و از جمله خردکن ها باعث می شد نتوانید در تمام کارهای آماده سازی مواد اولیه از این خردکن ها استفاده کنید اما در نسل جدید خردکن ها و به ویژه خردکن سیلورکرست 3.8 لیتری این مشکل برطرف و وجود این خردکن ها در آشپزخانه شما ضروری است چرا که سرعت شما را در آشپزی افزایش می دهد.

این خردکن با داشتن تیغه‌های چهارتیغه و شش‌تیغه به‌راحتی می‌توانند انواع مواد گوشتی را در کمتر از چند دقیقه و سریع‌تر از چرخ‌گوشت چرخ کنند. همچنین، می‌توانید برای خرد و پوره کردن سبزیجاتی این خردکن برقی را استفاده کنید. خردکن‌های سیلورکرست به‌عنوان وسیله‌ای کاربردی در حجم متوسط طراحی شده‌اند و در بین خردکن‌های برقی کارکرد حرفه‌ای دارند و سرعت عمل شما را در آشپزی افزایش می‌دهند. خردکن سیلورکرست ۳ لیتری به‌دلیل داشتن قدرت و حجم متوسط یکی از پر‌طرفدارترین خردکن‌های برقی بازار به‌حساب می آید و جزو پرفروش‌ترین‌ها در نیمسال اول ۱۴۰۱ بوده است.

بهترین سرخ‌کن بدون روغن سیلورکرست

غذاها گوشتی و سبزیجاتی از نیازهای ضروری و همیشگی هر انسانی است و اگر سالم نباشند و روغن فراوانی در تهیه مواد غذایی به‌کار رود، در طول زمان باعث ایجاد بیماری می شود و در سال‌های اخیر سرخ‌کن‌های بدون روغن اهمیتی به‌مراتب بیشتر از گذشته پیدا کرده است.

سرخ‌کن‌های بدون روغن سیلورکرست با استفاده از گرمایش هوای گرم داخل مخزن و از‌طریق المنت‌ها پخت مواد غذایی را انجام می‌دهند که به بدن آسیبی وارد نمی‌کند و نکته مهم این است که این سرخ‌کن کاملاً بدون روغن و با حفظ طعم مواد غذایی پخت را انجام می‌دهد. در‌حال‌حاضر، شرکت‌های تولیدکننده سرخ‌کن‌های بدون روغن مثل فیلیپس یا سرخ کن سیلورکرست در مدل‌های جدیدتر خود در حال ارتقای سرخ‌کن‌ها و کاهش زمان پخت هستند که در نمونه‌های جدید سرخ‌کن‌ها این موارد را مشاهده می کنید. قیمت این سرخ‌کن‌ها گران‌تر از سرخ‌کن‌های بی‌کیفیت بازار است؛ اما خرید این محصول می‌تواند شما را یک قدم به زندگی سالم‌تر و مصرف مواد غذایی بدون روغن نزدیک‌تر کند.

قدرت باورنکردنی خردکن برسادیس

یکی دیگر از کارخانه‌هایی که در‌زمینه تولید خردکن‌های برقی باکیفیت و با حجم زیاد فعالیت می‌کند، شرکت برسادیس است که در ۱۰ سال اخیر توانسته است خردکن‌های برقی با تیغه‌های فولادی و بسیار باکیفیت را تولید کند که مخزن این خردکن‌ها به‌دلیل طراحی صنعتی‌نشکن و از جنس پلی‌کربنات است. این خردکن به‌عنوان چرخ‌گوشت و سبزی‌خردکن و غذاساز نیز کاربرد دارد و در بین نمونه‌های جهانی قرار گرفته است؛ چرا‌که در کمترین زمان و با‌کیفیت مطلوب مواد غذایی مختلف را آماده می‌کند و برای استفاده در منزل و کارگاه‌های آشپزی و رستوران ها کاربرد دارد.

در ایران فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی برندهای مختلف خردکن‌های برقی و سرخ‌کن‌های بدون روغن را به کاربران پیشنهاد می‌کنند؛ مانند دیجی کالا، مدرن کالا، ترب، ساطور، ایمالز و... . دراین‌میان، مدرن کالا یکی از فروشگاه اینترنتی است که به‌صورت تخصصی در‌زمینه معرفی و فروش بهترین سرخ‌کن‌ها و خردکن‌های بازار از‌جمله خردکن‌های سیلورکرست و برسادیس و سرخ‌کن‌های بدون روغن سیلورکرست فعالیت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات