خرید قاب موبایل از سایت Opal Case

۲۰ دی ساعت ۱۸
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خرید قاب گوشی موبایل، علاوه‌بر اینکه جنبه حفاظت از گوشی دربرابر ضربه را دارد، این روزها به‌نوعی ابزار زیباشناسی برای گوشی هم به‌شمار می‌رود.
تبلیغات

تنوع زیادی که در قاب گوشی موبایل دیده می‌شود، افراد را ترغیب می‌کند تا چند طرح از آن‌ها را برای استفاده تهیه کنند. حال کدام مدل قاب موبایل بهتر است؟ از کجا نمونه‌های خاص و با‌کیفیت را پیدا کنیم؟ شاید قبل از خرید این محصول، چنین سؤالاتی در ذهن شما هم مطرح شده باشد.

اهمیت قاب گوشی موبایل

اولین دلیلی که شما به‌خاطر آن قاب گوشی موبایل می‌خرید، محافظت هرچه بیشتر از موبایل است. در این روزها که قیمت گوشی بسیار گران شده، بهترین کار استفاده از کاور باکیفیت و مناسب برای افزایش استقامت آن در‌برابر ضربه است.

شاید برای همه ما زیاد پیش آمده که براثر بی‌احتیاطی گوشی از دستمان افتاده است؛ پس استفاده از این لوازم جانبی پرکاربرد برای ما ضروری خواهد بود. یکی دیگر از مسائلی که برای اکثر افراد اهمیت دارد، استفاده از این محصول به‌عنوان لوازم جانبی است. موادی که در ساخت این محصولات استفاده می‌شود، عبار‌ت‌اند از:

● پلاستیک

● چرم

● پارچه

● پلی کربنات

انواع قاب گوشی

تنوع این محصولات بسیار زیاد است. در این‌جا برخی از آن‌ها را نام می‌بریم و توضیحاتی درباره هرکدام می‌دهیم.

ژله‌ای

این نمونه کاور از پلاستیک‌ نرم و انعطاف‌پذیری با نام پلی‌یورتان ساخته شده است. این مدل می‌تواند ضربه را دفع کند و مدل مناسبی برای قاب گلکسی خواهد بود. قاب ژله‌ای یکی از پرکاربردترین انواع کاور است که قیمت آن در‌مقایسه‌با سایر انواع مدل قاب گوشی موبایل مناسب‌تر است. طرح و رنگ‌های مختلفی از این مدل در بازار موجود است.

اگر طرح‌های خاصی مثل تصاویر مربوط به لوگو گروه‌های موسیقی یا تیم فوتبال دلخواهتان را می‌پسندید، بی‌شک می‌توانید انواع مختلفی از آن‌ها را با جنس ژله‌ا‌ی پیدا کنید. نمونه‌های ساده این محصول برای کسانی بسیار مناسب است که فقط می‌خواهند گوشی خود را در‌مقابل ضربه محافظت کنند. از معایب این مدل می‌توان به تغییر رنگ آن‌ها بعد از گذشت زمان اشاره کرد.

سیلیکونی

نمونه‌های رنگی این مدل طرفداران خاص خود را دارد. قاب سامسونگ یکی از نمونه‌های این مدل است که نام برند روی آن درج شده است. انواع کاورهای سیلیکونی رنگ‌های فانتزی و جذابی دارند. این محصول در دسته نمونه‌های قاب گوشی موبایل سبک و نرم‌ قرار می‌گیرد که خیلی خوش‌دست و بسیار زیبا است. همچنین، امنیت فراوانی دارد و در‌برابر رطوبت مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

مدل‌های اصل و باکیفیت قاب سیلیکونی جرم نمی‌گیرد و تغییر رنگ نمی‌دهد. شما می‌توانید برای خرید انواع مختلفی از این محصول به سایت Opal Case مراجعه کنید.

چرمی

آیا دوست دارید قاب آیفون خاص داشته باشید؟ پیشنهاد ما به شما مدل‌های چرمی است. این مدل‌ها علاوه‌بر زیبایی، دوام و کیفیت فراوانی دارند. انواع چرمی قاب گوشی موبایل بسیار خاص و جذاب هستند. اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید، این نمونه‌ها برای شما مناسب خواهد بود.

معمولاً به شما گفته می‌شود که این محصولات را از رطوبت دور نگه دارید؛ اما اگر مدل‌های باکیفیت درمعرض رطوبت قرار گیرند، مشکل خاصی برایشان پیش نمی‌آید. برای اطمینان از خرید خود، بهتر است به سایت‌هایی مراجعه کنید که سابقه فروش درخشانی در این زمینه دارند.

یکی از فروشگاه‌های معتبر درزمینه عرضه قاب گوشی، Opal Case است. در این فروشگاه، شما می‌توانید نمونه‌هایی زیبا را بر‌اساس مدل گوشی آیفون خود پیدا کنید.

فیبر کربن

برای قاب شیائومی چه سبکی را می‌پسندید؟ اکثر گوشی‌های این شرکت به‌همراه جعبه، یک کاور ژله‌ای هم دارند؛ اما مطمئناً شما ترجیح می‌دهید برای اطمینان بیشتر، از نمونه‌های محکم و بادوام قاب گوشی موبایل خود استفاده کنید.

این جنس یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند انتظارات شما از کاور را برآورده کند. مدل‌هایی با رنگ‌ مشکی که ضد‌ضربه هستند، از پرطرفدارترین انواع این مدل است.

مدل کیفی

کاورهای کیفی علاوه‌بر قالبی برای گوشی، قسمت محافظی برای پوشش صفحه‌نمایش گوشی نیز دارند. جنس این مدل می‌تواند پلاستیکی یا چرمی باشد. معمولاً قسمتی که برای پوشش‌ صفحه‌نمایش در نظر گرفته می‌شود، دو حالت دارد: بعضی از آن‌ها به‌طور‌کامل قسمت رویی گوشی را می‌پوشانند؛ اما نمونه‌های دیگری از آن هستند که بخشی شفاف برای نمایش اطلاعات گوشی است.

مدل ضد‌ضربه

این مدل‌ها معمولاً بدنه‌های از جنس فلز و پلاستیک دارند که بسیار محکم و مقاوم‌اند. عیب اصلی این نمونه‌ها وزن زیادشان است؛ اما استحکامی که در‌برابر ضربه دارند، می‌تواند سبب چشم‌پوشی از این ایراد شود.

مدل‌های دارای هولدر و مگنت

یکی از مدل‌های قاب گوشی موبایل که مدتی است در کانون توجه کاربران زیادی قرار گرفته است، مدل‌های دارای هولدر و مگنت هستند. این محصولات بخش اضافه‌ای دارند که برای سهولت استفاده کاربران تعبیه شده است. روی اکثر این نمونه‌ها، یک سطح آهن‌ربایی برای اتصال به هولدر مگنتی ماشین وجود دارد. این مدل برای قاب ردمی، قاب پوکو و... مناسب است.

بامپر

معمولاً برای قاب اپل از این محصولات استفاده می‌شود. این مدل‌ها فقط دورتادور بدنه را پوشش می‌دهند و ضربه‌های وارده به این نقاط را دفع می‌کنند. مزیت اصلی این مدل آن است که وزن زیادی ندارد.

انواعی از این محصول در رنگ‌های مختلف وجود دارند که برای مدل‌های مختلف گوشی مناسب‌اند. بزرگ‌ترین ایراد آن‌ها هم پوشش‌ندادن قسمت‌های پشت گوشی است؛ یعنی درصورت وارد‌آمدن ضربه به پشت گوشی، هیچ‌گونه محافظتی از آن نمی‌شود.

نکاتی که هنگام خرید قاب گوشی موبایل از سایت‌ها باید به آن اهمیت بدهید

● هر سایتی را که برای خرید قاب گوشی موبایل انتخاب می‌کنید، دقت کنید که نماد اعتماد و مجوزهای لازم را داشته باشد؛ وگرنه با خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی دچار مشکل خواهید شد.

● تنوع زیاد در محصولات دست شما را برای انتخاب بازتر می‌‌گذارد.

● ارسال به‌موقع و سریع یکی از ویژگی‌های مهم است.

● سادگی سایت و امکان استفاده راحت کاربران از امکانات آن مزیت مهمی است.

یکی از سایت‌هایی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، اُپال کِیس است که نماد اعتماد و مجوزهای رسمی از نهادهای نظارتی را دارد. در این سایت، می‌توانید به‌راحتی انواع قاب سامسونگ، شیائومی، آیفون و سایر مدلهای مدنظرتان را پیدا کنید.

جمع‌بندی

هزینه‌هایی که شما برای خرید قاب گوشی موبایل می‌پردازید، در‌واقع نوعی تضمین برای محافظت گوشی‌تان خواهد بود. بهتر است قبل از خرید درخصوص انواع این محصول اطلاعاتی کسب کنید. ما سعی کردیم تا علاوه‌بر معرفی مدل‌های مختلف این محصول، شما را با Opal Case به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌ها در‌زمینه فروش کاور گوشی نیز آشنا کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات