اسباب کشی با شرکت باربری شهر

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
وظیفه اسباب کشی را به باربری مجوزدار شهر بسپارید و دیگر نگران نباشید.
تبلیغات

اسباب کشی یکی از سخت‌ترین کارهایی به‌شمار می‌آید که ممکن است در طول زندگی چند باری با آن مواجه شوید. این کار را می‌توان به سه بخش قبل از اثاث کشی و هنگام انجام این کار و بعد از اسباب کشی تقسیم کرد. هرکدام از این مراحل مشکلات مخصوص خود را دارند که با رعایت نکاتی می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید. البته برای کاهش سختی‌ها و افزایش سرعت اثاث کشی می‌توان از خدمات باربری‌های مختلفی هم استفاده کرد. برای آشنایی با این نکات و دلایل استفاده از خدمات اتوبار برای اثاث کشی اصولی، در این مطلب با ما همراه باشید.

چرا باید به اصول اسباب کشی توجه کرد؟

همان‌طور‌که می‌دانید، اثاث کشی کاری دشوار است که اگر اصول آن رعایت نشود، بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده می‌شود. هرکدام از نکات و اصولی که برای این کار وجود دارند، مربوط به مرحله خاصی از آن می‌شوند. برخی از این اصول مربوط به بسته‌بندی و برخی دیگر مربوط باربری و برخی دیگر مربوط به آنباکسینگ و چیدمان می‌شوند.

نکات مهم در زمان قبل از اثاث کشی (بسته‌بندی اثاثیه)

به‌طور‌کلی، اثاث کشی از سه مرحله بسته‌بندی و باربری و چیدمان تشکیل شده است که از جهاتی می‌توان بسته‌بندی را مهم‌ترین بخش آن دانست. این فرایند زمان‌برترین مرحله از اسباب کشی است که باید اصول آن رعایت شوند؛ در‌غیر‌این‌صورت، این مرحله زمان زیادی خواهد برد و بسیار خسته‌تان خواهد کرد.

استفاده از لوازم مناسب برای بسته‌بندی

یکی از نکات در بسته‌بندی اثاث کشی، استفاده از لوازم مناسب است. برای بسته‌بندی لوازم و وسایل منزل، نیاز دارید که حتما از کارتن‌های مختلف استفاده کنید. کارتن‌های مناسب برای بسته‌بندی را می‌توان به انواع مختلف سه‌لایه، پنج‌لایه، هفت‌لایه و رگال‌دار تقسیم کرد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود دارند.

کارتن‌های سه‌لایه، کارتن‌هایی هستند که از دو لایه روکش و یک لایه مقوا تشکیل شده‌اند. این کارتن‌ها مقاومت چندان زیادی ندارند و برای وسایل سبک می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نکته‌ای که در‌این‌میان وجود دارد، این است که این کارتن‌ها معمولاً در ابعاد کوچک ساخته می‌شوند.

نوع دیگر کارتن‌های استفاده‌شده در بسته‌بندی اثاث کشی، کارتن‌های پنج‌لایه هستند که از سه‌ لایه مقوا ساخته شده‌اند. این نوع کارتن‌ها در میان کارتن‌های دیگر، از بیشترین محبوبیت برخوردارند و کارتن‌های موزی معروف هم از همین نوع هستند. شما می‌توانید کارتن‌های پنج‌لایه را در اندازه‌های مختلف کوچک و متوسط و بزرگ تهیه کنید که در عین برخورداری از مقاومت فراوان، قیمت مناسبی هم دارند.

کارتن‌های هفت‌لایه نوع دیگری از کارتن‌های مناسب بسته‌بندی در اسباب کشی هستند که از پنج لایه مقاوم از مقوا تشکیل شده‌اند و مقاومت بسیار زیادی دربرابر وزن‌های زیاد دارند. در‌نتیجه، برای بسته‌بندی و حمل وسایل سنگین می‌توانید از این کارتن‌ها استفاده کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که کارتن‌های هفت‌لایه بیشتر در ابعاد بزرگ ساخته می‌شوند.

نوع خاصی از کارتن مخصوص بسته‌بندی وجود دارد که به آن کارتن رگال‌دار گفته می‌شود. این کارتن برای نگه‌داری لباس‌ها استفاده می‌شود و با کمک آن می‌توانید لباس‌های خود را بدون هیچ چروکی به خانه جدید منتقل کنید. این کارتن‌ها به‌مراتب گران‌تر از کارتن‌های دیگر دارند.

استفاده از کارگران برای کمک به بسته‌بندی

برای افزایش سرعت بسته‌بندی وسایل و لوازم منزل می‌توانید برای خود کارگرانی را استخدام کنید که این کار را برای شما انجام دهند. در‌حال‌حاضر، باربری‌های مختلفی وجود دارند که کارگران خود را برای ارائه خدمات بسته‌بندی دراختیار مشتریان قرار می‌دهند.

نکاتی که باید حین اسباب کشی رعایت شوند

حین اسباب کشی، تنها چند نکته وجود دارد که باید رعایت شوند. یکی از این نکات مهم‌، استفاده از خودرو مناسب برای باربری است. در زمان باربری، باید متناسب با وسایل منزل خود، وانت و کامیونت و کامیون را به تعداد موردنیاز درخواست کنید.

خودروهای باربری را می‌توان بر‌اساس امکانات به چند دسته تقسیم کرد. برخی از این خودروها مسقف و دیواره‌دار هستند که طبیعتاً هزینه دریافت آن‌ها بیشتر از خودروهای باربری دیگر است. برخی دیگر تنها سقف ندارند و برخی دیواره هم ندارند که شما باید متناسب با نیاز خود، خودرو مورد‌نیاز را درخواست کنید.

بعد از اسباب کشی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

بعد از اسباب کشی، نوبت به چیدمان می‌رسد. در چیدمان، نکته‌ بسیار مهمی وجود دارد که باید رعایت شود. زمانی‌که در حال بسته‌بندی وسایل هستید، باید روی بسته‌بندی هر کارتن، محتویات داخل آن را ذکر کنید. این باعث می‌شود که حین چیدمان، بتوانید به‌راحتی کارتن‌های هر بخش از خانه را پیدا و از بخش‌های دیگر جدا کنید.

شما می‌توانید برای انجام چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی، از خدمات باربری‌ها استفاده کنید. درحال‌حاضر، برخی از باربری‌ها در سطح تهران و شهرهای دیگر ایران وجود دارند که خدمات چیدمان بعد از اسباب کشی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به این مجموعه‌ها، کارگرانی را برای آنباکس وسایل درخواست کنید.

چرا برای اثاث کشی از خدمات اتوبارها استفاده کنیم؟

در‌حال‌حاضر، اتوبارهایی در سطح تهران و شهرهای دیگر ایران وجود دارند که خدمات بسته‌بندی و باربری و چیدمان بعد از نقل‌مکان را ارائه می‌دهند. استفاده از خدمات این باربری‌ها باعث می‌شود که اثاث کشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام شود.

اتوبارهای قانونی و شناخته‌شده از کارگرهای باتجربه و ماهر استفاده می‌کنند. این باعث می‌شود که حین نقل‌مکان، هیچ‌یک از وسایل شما آسیب نبینند؛ اما اگر بخواهید خودتان این کارها را انجام بدهید، ممکن است حین اسباب کشی، وسایل شما آسیب جدی ببیند.

معرفی مرجع ارائه خدمات اثاث کشی در تهران

با رعایت نکاتی می‌توان اسباب کشی را آسان‌تر از همیشه کرد. با‌این‌حال، همچنان اثاث کشی کاری طاقت‌فرسا و زمان‌بر است که می‌توانید برای راحت‌تر انجام آن، از خدمات باربری‌ها استفاده کنید. باربری شهر یکی از بهترین اتوبارهای تهران و کرج است که خدمات مختلفی را در‌زمینه بسته‌بندی و حمل اثاثیه ارائه می‌دهد. فعالیت این مجموعه کاملاً قانونی و تعرفه آن طبق تعرفه اتحادیه است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات باربری، همین‌حالا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات