پکیج آموزش آیلتس مؤسسه آفاق با طعم شیرین‌ عسل

یک‌شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
خودآموز آیلتس
اگر می‌خواهید در آزمون آیلتس موفق شوید، باید یک برنامه مطالعه سازمان‌دهی‌شده و دقیق داشته‌ باشید.
تبلیغات

موفقیت در آزمون آیلتس ممکن است در نگاه اول کمی سخت به‌نظر برسد، اما با استفاده‌از پکیج آموزش آیلتس، راه برای شما هموار خواهد شد. این بسته‌های آموزشی، تمام آن‌چیزی که شما برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس به آن احتیاج دارید را ارائه می‌دهند. بنابراین نگران نباشید و با تمرین و برنامه‌ریزی زمانی درست، برای روز آزمون، آماده شوید. درصورتی‌که با بسته‌های خودآموز آیلتس آشنایی ندارید، برای بهره‌بردن از این روش آموزشی، توصیه می‌شود در ادامه مطلب همراه ما باشید.

خودآموز آیلتس چیست؟

همان‌طور که می‌دانید داشتن یک برنامه مطالعاتی مؤثر برای موفقیت و کسب نتیجه مطلوب برای هر امتحانی ضروری است. زبان آموزان آیلتس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شما می‌توانید از روش‌های مختلفی برای آموزش آیلتس بهره ببرید. اما یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین این روش‌ها، پکیج آموزش آیلتس است. این پکیج درواقع خودآموز آیلتس محسوب می‌شود که شما را قدم به قدم به اهداف‌تان نزدیک‌تر می‌کند. به‌طورکلی برنامه مطالعه خودآموز، یک برنامه کاملا استاندارد است که با مشخص کردن زمان مطالعه و اهداف یادگیری، شما را به نتایج موردنظرتان نزدیک می‌کند.

به‌خاطر داشته‌باشید که قبل‌ از ایجاد یک برنامه خودآموز برای آزمون آیلتس، باید چند فاکتور را درنظر بگیرید. رعایت این فاکتورها به شما کمک می‌کند تا یک برنامه منظم و دقیق برای آموزش آیلتس ایجاد کنید:

● ابتدا مشخص کنید که برای هر روز، هفته یا ماه چقدر می‌توانید برای آموزش وقت بگذارید.

● بسیار مهم است که قبل‌از ایجاد یک برنامه مطالعه آیلتس، کمی تحقیق کنید.

● فرمت آزمون آیلتس را به‌درستی درک کنید. این‌کار به شما کمک می‌کند تا با نسخه‌های آزمایشی و فرآیندهای مختلف آشنا شوید.

● مهلت آموزش و زمان باقیمانده تا روز آزمون آیلتس خود را درنظر داشته‌باشید.

● برنامه‌ای را برای تمرین روزانه هر مهارت اختصاص دهید.

● در برنامه خودآموزی آیلتس، جایی برای مرور بگذارید.

خودآموز آیلتس

آموزش آیلتس به صورت سلف استادی ساده است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، این است که آیا بسته آموزش آیلتس می‌تواند شما را به بهترین شکل برای آزمون آیلتس آماده کند یا خیر؟

برای این سوال پاسخ آسانی وجود ندارد، زیرا هر فرد نقاط قوت و ضعف خود را دارد. به این معنی که پیگیری درست روش‌های سلف استادی به فرد بستگی دارد. به‌یاد داشته‌باشید که نمره آیلتس بالا به تلاش شخصی شما و همچنین کمک و مشاوره متخصصان نیاز دارد.

بسته آموزش آیلتس شامل چه چیزهایی می شود؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید با استفاده از خرید پکیج آموزش آیلتس، برای آزمون آماده شوید، باید بدانید که در این بسته‌های آموزشی به تمام مهارت‌های موردنیاز پرداخته شده است. همچنین برای موفقیت، نیاز به دانش بالا در زبان انگلیسی و آگاهی کافی از ویژگی‌های آزمون دارید. این درحالی است که بسته‌های آموزشی به شما در رسیدن‌ به این آگاهی و دانش، با پرداختن به تمام مهارت‌های موردنیاز کمک می‌کنند. به‌طورکلی بسته‌های آموزشی آیلتس، ترکیبی از چهار مهارت اصلی شامل این موارد است:

● مهارت LISTENING (گوش‌دادن): این مهارت به‌ظاهر ساده به‌نظر می‌‎آید اما به تمرین زیادی نیاز دارد. مهارت لیسنینگ به چهار قسمت تقسیم می‌شود و هر قسمت از قالب خاصی پیروی می‌کند. همچنین املا، گرامر و واژگان، همگی مهم هستند. تمرین مداوم برای تقویت این مهارت برای موفقیت در آزمون آیلتس الزامی است.

● مهارت Reading (خواندن): باید بدانید که خواندن آزمون، سرعت درک، تفکر قیاسی و توانایی شما در تصمیم‌گیری، بر نتیجه آزمون تاثیر زیادی دارد. توصیه می‌شود برروی این مهارت خود تمرکز زیادی داشته‌باشید زیرا در سرعت و درک درست شما از سؤالات تاثیر زیادی دارد.

● مهارت WRITING (نوشتن): در بسته‌های خودآموز آیلتس، به تقویت مهارت نوشتن شما نیز پرداخته شده است. زیرا در آزمون باید نامه و انشا بنویسید. همچنین این قسمت از آزمون از نمره بالایی برخوردار است. بنابراین باید گرامر، واژگان، علائم نگارشی و ساختار جمله را برای دستیابی به نمره عالی، به‌خوبی یاد بگیرید.

● مهارت SPEAKING (صحبت‌کردن): صحبت‌کردن آخرین مهارتی است که باید بر آن مسلط باشید. یکی از مراحل آزمون شما که به‌صورت شفاهی انجام می‌شود، صحبت‌کردن با مصاحبه‌کننده است. شما نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که موضوع مکالمه در چه زمینه‌ای است، بنابراین باید مهارت صحبت‌کردن خود را بالا ببرید تا به‌خوبی آماده هر گفت‌وگویی باشید.

روش آموزش در پکیج آموزش آیلتس آنلاین است یا فیزیکی؟

شاید برای شما سوال باشد که روش آموزش در بسته‌های آموزشی آیلتس به چه صورت است؟ به‌طورکلی روش پیش‌بینی‌شده و برنامه‌ریزی‌شده برای این پکیج‌های آموزشی، آنلاین درنظر گرفته شده است. اما امکان پشتیبانی و تعامل با مربیان باتجربه نیز برای شما وجود دارد. یادگیری راحت و برنامه‌ریزی آموزش با توجه‌به شرایط و توانایی‌های زبان‌آموز، ارائه موارد آموزشی به‌طور کامل و جامع، مقرون‌به‌صرفه بودن و صرفه‌جویی در زمان، از مهم‌ترین عوامل انتخاب این روش آموزشی محسوب می‌شود. اما باید بدانید که مزایای دیگری نیز برای روش آموزشی آنلاین به‌منظور آمادگی برای آزمون آیلتس وجود دارد. ازجمله:

● زبان‌آموزان این فرصت را دارند که با سرعت و شرایط خود مطالعه کنند.

● امکان شرکت‌ در آزمون‌های تمرینی وجود دارد.

● می‌توانید ویدئوهای آموزشی و مطالب را هرچندبار که می‌خواهید بررسی و مطالعه کنید.

● امکان صرفه‌جویی در زمان و هزینه دانشجو وجود دارد.

● استرس زمان‌بندی برای حضور در کلاس‌های درس کاهش می‌یابد.

● تمام مواد تمرینی برای مطالعه دردسترس شما قرار دارد.

بهترین پکیج آموزش آیلتس

بهترین پکیج های آموزش آیلتس ایران کدام است؟

اگر تصمیم دارید برای آزمون آیلتس آماده شوید، توصیه می‌شود پکیج‌های آموزشی مختلف را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب کنید. زیرا قرار است زمان و انرژی زیادی را صرف کنید و در نهایت به نتیجه مورنظر خود دست یابید. در ایران بسته‌های آموزشی مختلفی وجود دارد که همگی در همراهی زبان‌آموزان برای کسب موفقیت در آزمون آیلتس موفق بوده‌اند. اما برای آشنایی با برخی‌ از معروف‌ترین و بهترین پکیج آموزش آیلتس، می‌توانید به بررسی بسته‌ها، روش‌های تدریس و نتایج بسته‌های خودآموز آیلتس آفاق، اکسیر، آریا دانش، اپلای پاس و ... توجه کنید. تمامی این بسته‌ها به معرفی تکنیک‌های آزمون آیلتس، تقویت مهارت‌های چهارگانه، تحلیل نمودارها و جداول، آموزش روش آماده‌شدن برای آزمون، پشتیبانی از سؤالات و مشکلات زبان‌آموز و ... می‌پردازند.

نکات مهم در آزمون آیلتس

یکی از مواردی که در پکیج آموزش آیلتس باید به آن پرداخته شود، ارائه نکاتی است که به موفقیت و آمادگی زبان‌آموز در روز آزمون کمک می‌کند. در این قسمت به بررسی این نکات مهم و کلیدی می‌پردازیم:

نکات مهم آزمون آیلتس برای تست لیسنینگ:

● مطمئن شوید که هدفون شما به‌درستی کار می‌کند. درصورت مشاهده هرگونه مشکل، بلافاصله به کارکنان مرکز آزمون اطلاع دهید.

● اگر از هدفون استفاده نمی‌کنید، بررسی کنید که آیا می‌توانید صدای ضبط‌شده را به‌وضوح بشنوید.

● فقط موارد ضروری را یادداشت کنید. اگر همه چیز را یادداشت کنید، ممکن است اطلاعات مهم را از دست بدهید.

نکات مهم آزمون آیلتس برای تست ریدینگ:

● دستورالعمل‌ها را با دقت مرور کنید و بفهمید که برای پاسخ به چند کلمه نیاز دارید.

● توصیه می‌شود برای پاسخ به یک سوال وقت تلف نکنید. اگر نمی‌توانید به یک سوال پاسخ دهید، رفتن‌به سوال بعدی به شما کمک می‌کند تا زمان ارزشمند خود را از دست ندهید.

● پاسخ‌های خود را مستقیماً در پاسخ‌نامه بنویسید.

● تعداد سوالات را بر زمان کل تقسیم نکنید. زیرا شما برای چند پاسخ اول به زمان بیشتری نیاز دارید تا بفهمید متن چگونه سازماندهی شده است.

● می‌توانید ابتدا سؤالات و سپس پاراگراف را بخوانید یا برعکس.

● توصیه می‌شود برای همه پاسخ‌های خود از حروف بزرگ استفاده کنید تا احتمال سردرگمی را کاهش دهید.

نکات مهم آزمون آیلتس برای اسپیکینگ:

● قبل از شرکت در آزمون آیلتس، به‌طور منظم صحبت‌کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید.

● با بیان نظرات خود در مورد موضوعات مختلف آشنا شوید.

● آرامش و اعتماد‌به‌نفس داشته باشید.

● این یک مصاحبه شغلی نیست. بنابراین مکالمه دوستانه‌ای داشته باشید.

● گوش‌دادن دقیق به سؤالات ضروری است.

● از افزودن اطلاعات به پاسخ‌های خود ابایی نداشته باشید.

● محدودیت زمانی را به‌خاطر بسپارید و زمان خود را مدیریت کنید.

● استفاده‌از طیف وسیعی از زمان‌های گرامری به اندازه تنوع واژگان، مهم است.

● هر لهجه‌ای قابل‌قبول است، تا زمانی‌که کلماتی استفاده کنید که قابل درک باشند.

● آماده بداهه‌گویی باشید.

● با مصاحبه‌کننده خود ارتباط چشمی برقرار کنید.

نکات مهم آزمون آیلتس برای تست رایتینگ:

● تا حد امکان زمان بیشتری را برای برنامه‌ریزی پاسخ‌ها اختصاص دهید.

● قبل‌از شروع نوشتن، 1 یا 2 دقیقه را به سازماندهی افکار خود و آنچه که می‌خواهید بنویسید، اختصاص دهید.

● مراقب زمان‌بندی خود باشید تا مطمئن شوید که زمان را هدر نمی‌دهید.

● وقت خود را صرف شمردن هر کلمه نکنید. براساس تعداد خطوطی که نوشته‌اید، کلمات را بشمارید و براین اساس تعداد کل کلمات را تخمین بزنید.

● اطلاعات، کلمات یا عبارات را تکرار نکنید.

● کمی زمان بگذارید تا پاسخ‌های خود را دوباره بخوانید.

● نوشتن بیشتر همیشه بهتر نیست.

توصیه آخر

برای آن دسته از افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، پکیج آموزش آیلتس بهترین گزینه محسوب می‌شود. این بسته‌های خودآموز، به شما تجربه یک مطالعه و تمرین انعطاف‌پذیر را می‌دهند. با این روش، مواد آموزشی کامل و جامع با امکان برقراری ارتباط با مدرسین باتجربه به‌منظور رفع مشکلات در اختیار شما قرار دارد. این درحالی است که به صرف زمان و هزینه برای حضور در کلاس نیازی نخواهید داشت. همچنین می‌توانید سرعت و برنامه مطالعه زبان را براساس توانایی‌ها و شرایط خودتان تنظیم کنید. اما توجه داشته‌باشید که پیش از شروع، بهترین بسته آموزشی آیلتس را انتخاب کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات