نقش آبین و تکنولوژی در تصفیه آب آشامیدنی

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دستگاه های تصفیه آب آبین در مقیاس مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به بازار عرضه می شوند.
تبلیغات

آبین به عنوان اولین بازار آنلاین تخصصی تجهیزات آبی در ایران در زمینه ارائه انواع تکنولوژی ها و طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب برای تامین آب آشامیدنی در مقیاس مختلف، یکی از بهترین شرکت های تصفیه آب است.

این دستگاه‌ها با تکیه بر دانش تخصصی طراحی سیستم‌های تصفیه آب و مطابق با نیاز مشتری در مقیاس صنعتی طراحی و تولید می شوند. دستگاه‌های تصفیه آب آبین مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا برای تصفیه آب ساخته می شوند و به همین دلیل دارای بازدهی بالایی در فرایند فیلتراسیون آب هستند.

یکی از مهم‌ترین محصولات آبین فیلتر ممبران است که از برندهای مختلف و شناخته شده وارداتی شامل دوپونت و داو فیلمتک می‌باشند. در ادامه به معرفی برندهای برتر فیلتر ممبران آبین می‌پردازیم.

فیلترهای ممبران با کارایی و ویژگی های منحصر به فرد

فیلترهای ممبران با ساختار لایه‌های متشکل از غشای نیمه تراوا مهم‌ترین بخش از یک سیستم تصفیه آب هستند. فیلتر ممبران به دلیل طراحی منحصر به فردی و لایه‌ای که دارد و همچنین با قطر منافذ کوچکی که به اندازه 0.0001 میکرون است، قابلیت حذف بیش از 99% از آلاینده‌ها و املاح آب را دارد. بنابراین آب خروجی از این فیلتر دارای کیفیت و خلوص بالایی است که بسته به نوع کاربرد، دیگر عملیات فیلتراسیون نیز می تواند بر روی آن انجام شود.

فیلتر ممبران از برندهای معتبر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که، باعث کارایی بالای دستگاه تصفیه آب می شود. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فیلتر ممبران شامل موارد زیر می شود:

۱. تولید آب با خلوص بالا

۲. بهبود کیفیت آب با هزینه مقرون به صرفه

۳. طول عمر بالا در صورت رعایت استاندارد های استفاده

۴. دقت بالا در تصفیه آب

این ویژگی ها در فیلتر ممبران باعث افزایش بهره‌وری سیستم تصفیه آب می شود. البته در کنار فیلتر ممبران از دیگر فیلترهای تصفیه آب نیز برای از بین بردن آلاینده‌های مشخصی استفاده می شود. در واقع فیلتر ممبران به تنهایی برای تصفیه آب کافی نیست و در کنار دیگر فیلترها عملکرد فوق العاده ای در فرایند فیلتراسیون آب خواهد داشت.

تصفیه آب با استفاده از فیلتر آب آبین و به‌خصوص فیلترهای ممبران وارداتی از برندهای معتبر و شناخته شده تضمین کننده بهترین کیفیت آب است.

ممبران دوپونت پرو

ممبران دوپونت پرو از بهترین فیلترهای ممبران برند فیلمتک است که دارای قابلیت دفع و بازدهی بسیار بالایی است. مزیت ممبران دوپونت پرو نسبت به فیلترهای ممبران قبلی در کیفیت ثابت آب و دفع جریان بالاتر آن است.

علاوه بر این طول عمر بالایی دارد. از ممبران دوپونت پرو برای کاربردهایی نظیر صنایع تولید برق، فولاد و فلز، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و تصفیه آب شهری استفاده می‌شود. در میان لایه‌های غشای این ممبران از لایه‌های feed spacer با ضخامت 28 mil استفاده شده است که مانع از تشکیل رسوب در سطح غشا و درنتیجه طول عمر طولانی‌تر محصول می شود.

ممبران دوپونت

ممبران دوپونت در دو سایز 4 و 8 اینچ تولید می شود و برای زمانی که انتظار بالاترین کیفیت تصفیه آب و دبی را دارید، ممبران‌های دوپونت بهترین انتخاب هستند. ممبران دوپونت آبی با بالاترین کیفیت و دفع بالای نمک را تولید می کند. سطح فعال بالایی نیز دارد. طول عمر و بازدهی بالای این ممبران نیز از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

شرکت سازنده این ممبران‌ها محصولات خود را با تکیه بر دانش بیش از 40 سال و مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌کند. این ممبران علاوه بر بازدهی بالا در فرایند تصفیه آب، قابلیت سازگاری با محیط زیست را نیز دارد.

ممبران داو فیلمتک

ممبران داو فیلمتک نیز که دارای سایزهای مختلف 4 و 8 اینچ می‌باشد، دارای مدل‌های مختلفی است که یکی از پرکاربردترین آنها فیلتر ممبران فیلمتک BW30-400 می باشد. فیلترهای ممبران داو فیلمتک نیز دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و بسته به هر کاربرد در انواع مختلف تولید شده اند.

کیفیت غشا و تولید کاملا اتوماتیک این ممبران‌ها بر کیفیت عملکرد و بازدهی بالای سیستم تصفیه آب تاثیر زیادی دارد.

توصیه می شود برای خرید فیلترهای ممبران وارداتی حتما به فروشگاه ها و یا سایت های معتبر مراجعه کنید تا از اصالت محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید. متاسفانه افراد سودجو به دلیل استقبال زیاد از فیلترهای ممبران برندهای شناخته شده، اقدام به تولید ممبران های تقلبی کرده اند، که تشخیص آنها نیز به راحتی امکان پذیر نیست.

قیمت فیلتر ممبران با توجه به وارداتی بودن برندهای معتبر به قیمت ارز و نوسانات آن بستگی دارد. بنابراین اگر قصد خرید فیلتر ممبران را دارید، می توانید از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش آبین و یا دیگر شرکت های معتبر قیمت ممبران تصفیه آب را به صورت به روز دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات