آموزش کسب درآمد مادام‌العمر با دعوت دوستان به تترلند

یک‌شنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
tetherland
یکی از راه‌های درآمدزایی آسان از بازار ارز های دیجیتال، دریافت بخشی از کارمزدهای کسرشده از دوستانتان در تترلند است.
تبلیغات

بازار پرفرازونشیب رمزارزها هرروز با ایجاد پروژه‌ای جدید، شاهد جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران است و ارزش بازار فعلی آن به حدود یک‌تریلیون دلار می‌رسد. بر‌اساس آمار موجود، حجم معاملات دارایی‌های دیجیتال در کشور به حدود هزار‌میلیارد تومان رسیده و این خود نشان‌دهنده استقبال سرمایه‌گذاران ایرانی از ارزهای دیجیتال است.

فرقی نمی‌کند خبره بازار رمزارزها باشید یا تازه‌کار، تنها با دعوت دوستانتان و اشتراک‌گذاشتن کد دعوت تترلند خود، می‌توانید از این راه درآمد میلیونی کسب کنید. در این مقاله، با نحوه کسب درآمد از طرح دعوت دوستان تترلند به‌طورکامل آشنا می‌شویم.

tetherland

درآمدزایی ارجاعی در مرجع تتر ایران

تتر (USDT) به‌عنوان سومین رمزارز برتر با داشتن ارزش بازار حدوداً ۶۵میلیارد‌دلاری، یکی از روش‌های اصلی‌ انتقال دارایی و خرید سایر رمزارزهاست. سکوی تبادل تترلند، مرجع تخصصی خرید و فروش تتر در کشور، نیز توانسته است به واسطه‌ای امن برای تبدیل تومان به تتر و برعکس تبدیل شود.

بر‌اساس آمار‌، بخش زیادی از مبادلات رمزارزها صرف کارمزد معاملات در سکوهای تبادل می‌شود. حال اگر بتوان از هر معامله درصدی از کارمزد کسر‌شده را به خود اختصاص داد، کسب درآمد میلیونی ادعایی بی‌اساس نخواهد بود. این روش کسب درآمد که به نام «کد ریفرال» نیز شناخته می‌شود، روشی مرسوم و بُرد‌بُرد در بازاریابی است.

در طرح دعوت دوستان تترلند با‌توجه‌به سطح کاربری خود، می‌توانید بین ۲۰ تا ۴۰درصد از کارمزد هر معامله شخص دعوت‌شده را برای همیشه از‌آنِ خود کنید. همچنین، کارمزد اولین تراکنش دوستانتان برای خرید و فروش در تترلند رایگان خواهد بود.

برای شرکت در طرح دعوت دوستان تترلند، کافی است در دو گام ساده زیر کد دعوت خود را از تترلند دریافت کنید و آن را با دوستان و مخاطبانتان در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید.

گام اول: ثبت‌نام در تترلند

فرایند ثبت‌نام و احراز هویت در تترلند ساده و سریع است و کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. برای این منظور، کافی است پس از ورود به وب‌سایت تترلند یا ازطریق اپلیکیشن اندروید یا iOS آن، روی ثبت‌نام کلیک کنید.

در مرحله بعد، شماره‌تلفن و اطلاعات ثبت‌نامی خود را وارد کنید. درادامه، مدارک لازم و ویدئو درخواستی را آپلود کنید تا کارشناسان تترلند در کمترین زمان ممکن آن‌ها را بررسی کنند.

گام دوم: دریافت کد دعوت از دوستان

برای دریافت کد دعوت از صفحه اصلی تترلند، روی «دعوت از دوستان» کلیک کنید یا از پیشخوان کاربری وارد منو «دعوت دوستان» شوید.

در صفحه باز‌شده، کد دعوت و لینک دعوت اختصاصی برایتان ساخته و نمایش داده می‌شود. کافی است این کد دعوت را برای دوستانتان ارسال کنید تا آنان بتوانند هنگام ثبت‌نام کد را وارد یا با لینک اختصاصی مستقیماً ثبت‌نام را شروع کنند.

زمانی‌که ثبت‌نام نفر دعوت‌شده تکمیل شود، هر‌بار که او معامله‌ای انجام می‌دهد، ۲۰ تا ۴۰درصد از کارمزد پرداختی به‌صورت آنی برایتان واریز می‌شود.

جالب است بدانید برای اشتراک‌گذاری کد دعوت در رسانه‌های اجتماعی، تصویری که برای این منظور طراحی شده است، از قسمت «تصویر تبلیغاتی» می‌توانید دانلود کنید. برای این منظور، چندین تصویر برای پست و استوری در‌دسترس قرار دارد.

tetherland

مشاهده درآمد کسب‌شده در تترلند

وقتی از پیشخوان کاربری وارد قسمت دعوت دوستان شوید، اطلاعات مفیدی نظیر تعداد افراد دعوت و تأیید شده و مجموع پاداش‌های دریافتی‌تان را می‌توانید مشاهده کنید.

پاداش معرفی دوستان بلافاصله بعد از هر تراکنش، به‌طورخودکار به مجموع پاداش‌ها و موجودی‌تان افزوده می‌شود. ناگفته نماند برای اشتراک‌گذاری کد دعوت محدودیتی وجود ندارد و همواره می‌توانید کد دعوت خود را با دوستان و آشنایان به‌اشتراک بگذارید.

کسب درآمد میلیونی با دعوت دوستان

سکوی تبادل تترلند از سال ۱۳۹۶ تاکنون، با ارائه به‌روزترین خدمات و مناسب‌ترین نرخ، توانسته است به مرجع اصلی خرید و فروش تتر در کشور تبدیل شود.

از‌جمله خدمات سکوی تبادل تترلند می‌توان به عرضه تتر با قیمت خرید و فروش یکسان فارغ از حجم معامله، بازار بورس تترلند برای معامله مستقیم کاربران با یکدیگر، مبدل ارزهای دیجیتال با بیش از صد رمزارز و دریافت‌نکردن کارمزد برداشت و واریز اشاره کرد. تمامی این‌ها در‌کنار کارمزد تبدیل رقابتی و تسویه فوری در ۱۲ بانک کشور، از مزایای منحصربه‌فرد تترلند محسوب می‌شود.

برای درآمدزایی مادام‌العمر در تترلند، کافی است پس از ثبت‌نام، کد اختصاصی خود را دراختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید تا هربار بین ۲۰ تا ۴۰درصد از کارمزد پرداختی آنان به‌صورت آنی به حسابتان واریز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات