صرافی توایکس با قابلیت تسویه آنی‌ ارز دیجیتال به عرصه رقابت وارد می‌شود

چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
توایکس، پلتفرمی برای معاملات ارزهای دیجیتال است که فعالیت خود را با هدف رفع دغدغه‌های استفاده از صرافی‌های غیربومی آغاز کرده و ارزش‌های رقابتی چشمگیری ارائه می‌دهد.
تبلیغات

توایکس را می‌توان نوعی صرافی OTC (مخفف Over The Counter) معرفی کرد که علاوه بر مزایای این نوع صرافی، برخی مزیت‌های صرافی‌های P2P (مخفف Peer To Peer) را نیز ارائه می‌دهد.

در صرافی‌های OTC، برخلاف صرافی‌های معاملاتی (P2P) برای خرید و فروش ارز دیجیتال واسطه‌‌ای در کار نیست و خریدار و فروشنده مستقیماً از خود صرافی معاملات خود را انجام می‌دهند؛ درمقابل در صرافی‌های نوع معاملاتی، خریداران و فروشندگان با دیگر خریداران و فروشندگان طرف هستند و صرافی صرفاً نقش واسطه‌ی بین افراد را بازی می‌کند.

در کل علت اصلی رشد پلتفرم‌های OTC مانند صرافی توایکس را می‌توان در امکان معامله‌ی تعداد بسیاری رمزارز با قیمتی مناسب دانست.

کارمزد کم، واریز و برداشت آنی، احراز هویت ساده و والت اختصاصی برخی از قابلیت‌هایی هستند که توایکس دراختیار کاربر می‌گذارد و در عین حال محیطی امن و قابل اعتماد را برای انجام معاملات فراهم می‌کند.

معرفی صرافی تو‌ایکس

پلتفرم توایکس، بستری امن برای معامله‌ی حدود ۳۶۰ ارز دیجیتال مطرح بازار با بهترین نرخ تبدیل است. این صرافی قصد دارد شانه‌به‌شانه‌ی فناوری پویای دنیای رمز‌ارزها حرکت کرده و با شبیه‌سازی صرافی‌هایی مانند بایننس، افراد علاقه‌مند به انجام معاملات در بازار ارز‌های دیجیتال را از صرافی‌های غیر‌بومی بی‌نیاز کند.

درواقع هدف از راه‌اندازی و توسعه‌ی صرافی تو‌ایکس را می‌توان برطرف کردن مشکلات ناشی از تحریم‌ها و احراز هویت کاربران ایرانی عنوان کرد. OTC بودن نوع این صرافی مزایای مختلفی را برای این پلتفرم به ارمغان می‌‌آورد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

امکان‌ خرید، فروش و تبدیل آنی ارز دیجیتال

یکی از مهم‌ترین مزایای صرافی تو‌ایکس امکان‌ خرید، فروش و تبدیل آنی ارز دیجیتال است؛ به این معنی که کاربر می‌تواند هر مقدار ارز دیجیتالی که بخواهد را خیلی سریع و در لحظه معامله کند و از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشد؛ توجه داشته باشید که در پلتفرم‌های معاملاتی و P2P، تبدیل آنی کل مقدار رمزارزها امکان‌پذیر نیست.

شما در صرافی توایکس می‌توانید در کنار دسترسی به گستره‌ی وسیع و متنوعی از ۳۶۰ کوین محبوب بازار‌‌، رمزارز مورد نظر خود را در لحظه خریداری کرده، به فروش برسانید یا به رمزارزی دیگر تبدیل کنید. در ویدیوی زیر نمونه‌ای از تجربه کاربری کانتر خرید و فروش فوری توایکس را ببینید:

قیمت‌گذاری بر مبنای قیمت بازار جهانی

رمزارزها در صرافی تو‌ایکس بسته به قیمت‌های بازار جهانی قیمت‌گذاری می‌شوند، در‌حالی‌که قیمت‌های ارزهای دیجیتال در صرافی‌های معاملاتی متناسب با عرضه و تقاضای بازار در سیستم آن‌ها تعیین می‌شود. در واقع ساختار بازارهای P2P این‌گونه است که برای تأیید خرید یا فروش مقدار زیادی رمزارز مجبور خواهید بود درخواست‌هایی با قیمت‌های بالاتر را بپذیرید، درحالی‌که در صرافی‌های OTC مانند تو‌ایکس به‌طور میانگین می‌توانید خرید و فروش خود را با قیمت‌های مناسب‌تری انجام دهید.

استفاده از ابزار تبدیل مستقیم کوین‌ها به یکدیگر

یکی دیگر از نقاط قوت صرافی تو‌ایکس در مقایسه با رقبا، بهره‌مندی از ابزار تبدیلی است که مستقیم و بدون واسطه‌ تمامی کوین‌ها را با کارمزد جهانی ۰٫۱ درصد به کوین دیگر تبدیل می‌کند و با این کار، دیگر نیازی به پرداخت مبلغی اضافی برای انجام این تبدیل نیست.

در اغلب صرافی‌های OTC ایرانی، برای تبدیل رمزارزی به رمزارز دیگر (برای مثال بیت کوین به اتریوم) لازم است ابتدا ارز دیجیتال اولیه را به تومان و سپس تومان را به ارز دیجیتال دوم تبدیل کرد، این فرایند در دو مرحله انجام می‌شود و در این میان اختلاف قیمت خرید و فروش تتر، باعث کاهش ارزش و حجم پول کاربر خواهد شد.

ابزار تبدیل توایکس با حذف ارز میانی (در این مثال تومان)، راهکاری ارائه می‌دهد که به کمک آن دیگر نیازی به تبدیل ارز دیجیتال به تومان نخواهید داشت و رمز‌ارز خود را می‌توانید مستقیماً به هر رمزارز دیگر تبدیل کنید. درواقع پلتفرم توایکس برای رفع مشکلاتی از این قبیل و تبدیل مستقیم رمزارزها به یکدیگر، ابزار تبدیلی ارائه می‌دهد که ضمن ارزش پول، تنها کارمزد جهانی ۰٫۱ درصد را از شما دریافت می‌کند.

دیگر مزایای صرافی تو‌ایکس

علاوه بر موارد اشاره شده‌ی بالا، توایکس از مزایای رقابتی دیگری هم برخوردار است که در ادامه آن‌ها را به‌طور‌خلاصه بیان می‌کنیم:

  • پایین‌ترین قیمت خرید و فروش تتر در بین صرافی‌های ایرانی
  • امکان خرید، فروش و تبدیل ۳۶۰ ارز دیجیتال و ۱۷۴ شبکه‌ی انتقال رمزارز
  • اختصاص والت دیجیتال برای هر کاربر با آدرس اختصاصی به ازای تمام رمزارزهای موجود در پلتفرم
  • امکان تسویه‌ی آنی توسط سه بانک اصلی سامان، آینده و ملی (و به ‌زودی برای تمام بانک‌ها)‌
  • امکان انجام معاملات و تبدیل جفت ارزهای دیجیتال بدون نیاز به احراز هویت
  • کاهش زمان ثبت‌نام تا اولین خرید کاربر به ۶۰ثانیه و فرایند احراز هویت کامل تا ۵دقیقه
  • خرید و فروش ارز بدون دریافت کارمزد
  • مشارکت در درآمد (ریفرال)؛ به ازای معرفی هر کاربر جدید، ۳۰ درصد از کارمزد معاملات معرفی شونده به حساب شما واریز می‌شود
  • واریز و برداشت آنی تمامی ارزهای دیجیتال

پلتفرم تو‌ایکس امکاناتی مانند به‌روزرسانی سریع قیمت‌ها، تکمیل معاملات در کمتر از ۳ ثانیه، تخصیص آدرس اختصاصی کیف‌پول برای هر رمزارز و رعایت استاندارد‌های امنیتی برای حفاظت از دارایی کاربران ارائه می‌کند و تیم پشتیبانی این صرافی هم ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات و درخواست‌های کاربران هستند تا تجربه‌ای رضایت‌بخش را برای انجام معاملات آن‌ها رقم بزنند.

صرافی توایکس

تجربه کاربری صرافی تو‌ایکس

در شرایط فعلی بازار، انجام معاملات ارزهای دیجیتال ممکن است با برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌‌ها همراه باشد، صرافی تو‌ایکس با فراهم آوردن بستری امن و مطمئن و عاری از هرگونه پیچیدگی، فعالیت در بازار رمزارز‌ها را به تجربه‌ای رضایت‌بخش برای کاربران تبدیل کرده است.

برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، در تمامی بخش‌های وب‌سایت به دکمه‌ی ورود یا ثبت‌‌نام در توایکس دسترسی داده شده و برای انجام معاملات در صرافی توایکس کافی است با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل خود در این قسمت ثبت‌نام کنید.

شما با ثبت‌نام در توایکس اولین تجربه‌ی راحتِ خرید ارزان و سریع را لمس خواهید کرد؛ کاربران اندرویدی این پلتفرم در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر نسخه‌ی مبتنی بر وب، از نسخه‌ی نرم‌افزاری هم استفاده کنند.

اپلیکیشن توایکس را می‌توانید ازطریق کافه‌ بازار یا صفحه‌ی اصلی سایت تو‌ایکس دریافت کنید.

پس از احراز هویت در توایکس می‌توانید سطح کاربری خود را ارتقا دهید و از امکاناتی کاربردی این پلتفرم مانند واریز نامحدود، سقف معاملاتی نامحدود، برداشت روزانه تا سقف ۵۰ هزار دلار و ۵۰۰ میلیون تومان و کیف پول اختصاصی و امن این صرافی بهره‌مند شوید.

داشتن کیف پولی اختصاصی و امن برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال مزیتی است که توایکس دراختیار کاربران خود می گذارد؛ در والت اختصاصی تو‌ایکس برای هر ارز، امکان معامله، واریز و برداشت وجود دارد و برای واریز تومان به آن، هزینه‌ای ‌دریافت نمی‌شود. البته که برای برداشت تومان هزینه‌ی اندکی بابت هزینه‌های عملیات بانکی و درگاه پرداخت دریافت می‌شود.

واریز و برداشت ارز دیجیتال در پلتفرم تو‌ایکس، با آدرس‌های اختصاصی واریز و برداشت انجام شده و خودِ صرافی بابت تراکنش‌های رمزارز هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند.

درواقع تنها هزینه‌ای که بابت انجام معاملات ارزهای دیجیتال از شما کسر می‌شود، کارمزدِ برداشت توسط شبکه‌‌ی انتقال بلاک‌چین خواهد بود؛ شما می‌توانید برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه‌های واریز و برداشت رمز ارز، صفحه‌ی کارمزدهای توایکس را مطالعه کنید.

شما درتوایکس امکان برداشت، ارسال یا تبدیل ارز‌های دیجیتال را به هر میزانی که بخواهید دارید و نگرانی و دغدغه‌ی این‌ روزهای محدودیت حساب صرافی‌های ایرانی یا مسدود شدن دارایی را نخواهید داشت.

برای ثبت‌نام در توایکس می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید:

https://twox.ir/signup

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات