تمیزی بیشتر و مصرف آب کمتر با زمین شوی خانگی کارچر

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کیفیت شست‌وشو و نظافت در محیط منزل یکی از دغدغه‌های نظافت خانگی به حساب می‌آید.
تبلیغات

امروزه اغلب منازل دارای کفپوش‌های سخت ازجمله سنگ و سرامیک، پارکت یا لمینت هستند که حفظ سلامت آن‌ها ارزش سرمایه‌گذاری و خرید یک دستگاه نظافت خانگی کارآمد را دارد. خیلی از ما وقتی صحبت از نظافت کفپوش‌ها به میان می‌آید، خرید جاروبرقی کارچر اولین دستگاه نظافتی است که در ذهنمان تداعی می‌شود؛ اما در بسیاری از موارد این دستگاه به‌تنهایی پاسخ‌گوی نیاز نظافت خانگی نیست.

برخی استفاده از آب و مواد شوینده را برای افزایش کیفیت شست‌وشوی کفپوش‌ها پیشنهاد می‌دهند که اغلب منجر به مصرف زیاد آب و اتلاف آن می‌شوند. حالا این سؤال مطرح است که به‌غیر از جاروبرقی خانگی و روش‌های معمول نظافت، از چه دستگاهی برای نظافت و شست‌وشوی کفپوش‌ها می‌توان استفاده کرد؟

یک دستگاه برای نظافت تمام کفپوش ها

امروزه، پیشرفت تجهیزات نظافتی و گسترش تکنولوژی‌های نظافتی تجهیزات متنوعی برای اجرای فرایند نظافت خانگی یا تجاری طراحی شده‌اند که استفاده از آن‌ها نه‌تنها سرعت و کیفیت نظافت را افزایش می‌دهند؛ بلکه تأثیر زیادی در کاهش مصرف آب و مواد شوینده دارند. ازجمله تجهیزات نظافت خانگی کارآمد می‌توان به دستگاه زمین‌شوی خانگی برای کفپوش‌های داخلی و دستگاه کارواش خانگی، برای نظافت محوطه‌های باز و کفپوش‌های سنگی و بتنی اشاره داشت.

استفاده از تجهیزات نظافتی مختلف برای هر نوع سطح و کفپوشی می‌تواند آزاردهنده باشد و هزینه زیادی بر دوش کاربر بگذارد. قدرت بالای نظافت دستگاه زمین‌شوی خانگی در شست‌وشوی انواع کفپوش‌ها، یکی از برتری های این دستگاه نسبت به سایر تجهیزات مکانیزه نظافت است.

فرض کنید کفپوش داخلی خانه پارکت چوبی و پله‌های سنگ یا سرامیکی هستند. به‌کارگیری اسکرابر یا زمین‌شوی خانگی به شما این امکان را می‌دهد تا هم‌زمان بتوانید چوب، سنگ، سرامیک یا پوشش‌های سخت دیگر از این قبیل را به‌راحتی نظافت کنید. کاربرد این دستگاه نظافت مزایای دیگری نیز دارد که به افزایش کیفیت نظافت و سهولت اجرای آن کمک شایانی می‌کند.

سبک و قابل‌حمل

یکی از اولین چیزهایی که هنگام بیرون‌آوردن کف‌شوی شارژی یا برقی خانگی نظر شما را جلب می‌کند، سبک‌بودن آن خواهد بود! ساختار پلاستیکی سبک و درعین‌حال بادوام و محکم آن، تضمین‌کننده سهولت کاربری و ماندگاری دستگاه را برای شما خواهد بود. ترکیب این وزن پایین با عملکرد بی‌سیم زمین‌شوی خانگی شارژی، نظافت را برای شما ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

سهولت استفاده

راه‌اندازی آسان دستگاه، تنها پرکردن مخزن آب، اضافه‌کردن محلول تمیزکننده و روشن‌کردن دستگاه را شامل می‌شود. بعد با دستگاه که به غلتک‌های تجهیزشده به الیاف میکروفایبر است، به شست‌وشوی کفپوش بپردازید. این دستگاه به نشانگر LED مجهز است که میزان باقی‌مانده شارژ دستگاه را نمایش می‌دهد. از این‌جا به‌بعد نظافت سرعت بالایی می‌گیرد.

ساختار باریک بدنه و دسته ارگونومیک دستگاه هدایت آن را بسیار آسان کرده است. چرخش دو برس غلتکی با قدرت بالا نظافت باکیفیت و حفظ کنترل دستگاه را بهبود می‌بخشد و برای نظافت سطح نیازی به شست‌وشو یا حرکت رفت‌وبرگشتی نخواهید داشت. نیروی واردشده با برس‌های غلتکی چرخان قدرت لازم برای برداشتن کثیفی و آلودگی را از روی کفپوش فراهم می‌کند.

شست‌وشوی محوطه و تجهیزات با کمترین مصرف آب

با اینکه استفاده از دستگاه زمین‌شوی خانگی کارچر می‌تواند نظافت کاملی ارائه دهد، شست‌وشوی محوطه، دیواره‌ها و برخی تجهیزات در محیط منازل را نمی‌توان با آن انجام داد. در این‌جا کاربرد یک ابزار همه‌کاره برای شست‌وشوی کامل محوطه و تجهیزات مختلف آن، یعنی دستگاه کارواش خانگی وارد عمل می‌شود. این دستگاه با توان بالای نظافت و شست‌وشوی سطوح مختلف با فشار آب، قادر به برطرف‌کردن انواع آلودگی از سطوح مختلف است.

شاید این‌طور به‌نظر برسد که شست‌وشوی محوطه با دستگاه کارواش مصرف آب بالایی داشته و به همان نسبت اتلاف آب نیز بیشتر خواهد بود؛ اما در واقعیت به‌دلیل افزایش فشار آب، آب خارج‌شده از دستگاه برای شست‌وشو حجم بالایی نداشته و این فشار آب است که تضمین‌کننده نظافت است. همچنین، در ساختار دستگاه از فیلتر آب ورودی استفاده شده تا با استفاده از آب تصفیه‌نشده در فرایند شست‌وشو، از مصرف آب تصفیه‌شده جلوگیری شود.

محصولات خانگی ابراهیم

کدام دستگاه را برای نظافت انتخاب کنیم؟

حال با توجه به اینکه تجهیزات و دستگاه‌های مختلفی را برای نظافت و شست‌وشوی محوطه خانگی معرفی کردیم، این سؤال مطرح می‌شود که از کدام دستگاه استفاده کنیم؟ اولین مواردی که اغلب ما برای خرید این تجهیزات به آن توجه داریم، قیمت دستگاه است؛ اما باید بدانیم موارد و نکات مهم‌تر از قیمت و هزینه خرید دستگاه‌های مکانیزه نظافت وجود دارند.

انتخاب تجهیزات نظافت مکانیزه

نوع عملیات نظافت یکی از تعیین‌کننده‌های اصلی انتخاب تجهیزات نظافت مکانیزه است. قطعاً شما برای شستن پارکت از جاروبرقی استفاده نمی کنید. در این‌جا ابزارهای نظافت خانگی همچون کارواش‌های خانگی یا زمین‌شوی ابزار مناسب‌تری به شمار می‌آیند. استفاده از دستگاه زمین‌شوی خانگی به شما امکان شست‌وشوی سریع و خشک‌کردن هم‌زمان انواع کفپوش‌های داخل منزل را می‌دهد.

این در حالی است که با به‌کارگیری دستگاه کارواش خانگی قادر به شست‌وشوی محوطه، در و دیواره ها و پنجره‌ها هستید. همچنین، از این دستگاه می‌توانید برای شستن تجهیزات باغبانی یا حتی خودرو استفاده کنید. بااین‌حال، در نظافت برخی آلودگی‌ها جاروبرقی خانگی نیز قطعاً کاربرد زیادی دارد.

تنوع طراحی و ساخت این دستگاه مکش انواع آلودگی‌ها را در مدل‌های مختلف دستگاه جاروبرقی خانگی مانند مکش هم‌زمان آلودگی‌های آب و خاک، مکش خاکستر داغ، خاک و برگ امکان‌پذیر کرده است. حتی در برخی مدل جاروبرقی‌ها قابلیت دمندگی نیز وجود دارد! این ویژگی ها و قابلیت‌های مختلف دستگاه‌های مکانیزه نظافت خانگی است که آن‌ها را برای استفاده در فرایند های مختلف نظافتی کارآمد می‌سازد.

محصولات خانگی ابراهیم

مزایای تجهیزات نظافت خانگی چیست؟

از اصلی‌ترین و بااهمیت‌ترین دلایل به‌کارگیری تجهیزات و دستگاه‌های مکانیزه نظافت خانگی افزایش سرعت و کیفیت فرایند نظافت است. بااین‌حال، کاربرد این تجهیزات مزایای دیگری نیز به‌همراه دارند. برای مثال، استفاده از دستگاه زمین‌شوی خانگی می‌تواند به‌صورت هم‌زمان به شستن و خشک‌کردن سطح بپردازد و آب را به‌طورکامل از سطح کفپوش مکش کند. توان شست‌وشوی بالای کارواش صنعتی در کاهش مصرف آب و مواد شوینده تأثیر بسزایی داشته و جاروبرقی‌های مختلف، نظافت انواع آلودگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای شما فراهم می‌کند.

تجهیزات نظافت خانگی را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه تجهیزات نظافت خانگی ابراهیم ارائه‌دهنده دستگاه‌های نظافت خانگی از بخش‌های مجموعه بزرگ ابراهیم است. این مجموعه با پشتوانه سی سال فعالیت در راستای ارائه خدمات و تجهیزات نظافت مکانیزه مشاور و راهنمای برای انتخاب دستگاه‌های مختلف نظافت خانگی باشد.

اگر به‌دنبال دستگاهی هستید که بتواند انواع کف‌های سخت مانند کاشی، چوب، سرامیک، لمینت، سنگ و موارد دیگر را تمیز کند، محصولات شرکت کارچر مناسب نیاز شما هستند. می‌توانید کف‌شوی شارژی خانگی دستگاه کارواش یا سایر این ابزارهای نظافت را به‌صورت آنلاین از فروشگاه تجهیزات نظافت خانگی ابراهیم خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات