خرید اکسسوری از دیجی کالا

یک‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اگر بخواهیم منطقی در مورد موضوع اکسسوری‌ها فکر کنیم به جواب‌های قانع‌ کننده‌ای خواهیم رسید. اکسسوری‌ها هر کدام به‌عنوان یک وسیله جانبی وظیفه دارند تا قسمت خاصی از بدن را پوشش دهند یا تزئین کنند.
تبلیغات

استفاده از اکسسوری‌ها برای تکمیل کردن لباس‌های ما لازم و ضروری هستند. امروزه این لوازم جانبی کوچک که در گذشته اهمیت چندانی نداشتند بسیار ارزشمند شده‌اند و جایگاه خوبی در میان دنبال‌کنندگان صنعت مد پیدا کرده‌اند. ما قصد داریم تا اکسسوری‌های ارزشمند و دلیل ارزمندی آن‌ها را برایتان توضیح دهیم.

اصلاح سادگی استایل

دیجی کالا

زمانی که استایل شما مینیمال نیست اما بیش از اندازه ساده و یک‌نواخت است و احساس کسل کنندگی زیادی را به شما و اطرافیانتان القا می‌کند اکسسوری‌ها می‌توانند کمک بسیار بزرگی برای پوشش شما باشند. آن‌ها به خوبی یک استایل معمولی را به یک استایل عالی تبدیل خواهند کرد. تصور کنید یک مرد با کت و شلوار جذاب سورمه‌ای رنگ و کفش و کمربند چرم در مقابلتان ایستاده و همچنین شخصی دیگر را تصور کنید که دقیقاً همین لباس‌ها را به همراه یک مدل گردنبند طلای مردانه با طرح کارتیه به گردن کرده و ساعت بند فلزی زیبایی در دست دارد. مشخصاً توجه شما به شخصی که اکسسوری‌های جذاب و زرد رنگ دارد جلب خواهد شد. ترکیب رنگ زرد طلا با سورمه‌ای کت و شلوار یک ترکیب زیبا برای استایل مردانه است. شما می‌توانید انواع مدل‌های گردنبند مردانه طلا را امتحان کنید تا امضای شخصی خود را در انتخاب این اکسسوری پیدا کنید. حقیقتا یک استایل به همراه اکسسوری جذابیت بسیار بیشتری از استایل ساده و بدون زیورآلات دارد.

ایجاد یک هارمونی دلنشین

دیجی کالا

طراحان مد و لباس به‌دنبال ایجاد حس خوب در افراد هستند. آن‌ها رنگ‌های مختلف را امتحان می‌کنند و از اکسسوری‌های جذاب کمک می‌گیرند تا یک احساس ماندگار را در افراد ایجاد کنند. ایجاد یک هارمونی چشم‌نواز در ترندهای فشن با استفاده از اکسسوری‌ها امکان‌پذیر می‌شود. در صورت انتخاب صحیح اکسسوری‌ها برای هر موقعیت و استایلی شما می‌توانید هارمونی دلنشینی ایجاد کنید. انتخاب صحیح اکسسوری یعنی شما بتوانید یک مدل از بهترین انگشتر طلا مردانه را با یک استایل رسمی هماهنگ کنید و این کار را به صورتی انجام دهید که استایل نهایی جذاب و چشم نواز، خاص و لاکچری باشد. انتخاب صحیح اکسسوری باعث خاص بودن پوشش شما خواهد شد. در حقیقت تمام جزئیات به ظاهر بی اهمیت در یک پوشش صحیح مهم و کلیدی خواهند بود و شما باید بتوانید از کوچک‌ترین جزئیات برای ساخت یک استایل جذاب استفاده کنید.

اصلاح قسمت‌های خالی

این کمی عجیب است اما اکسسوری‌ها جای خالی را پر می‌کنند. ما برای پوشاندن بالاتنه از پیراهن و برای پوشاندن کم به پایین از شلوار استفاده می‌کنیم. انتخاب هوشمندانه لباس استایل زیبایی برای ما خواهد بود اما این کافی نیست. مچ دست‌های ما، گردن، انگشت‌ها و گوش‌ها خال از هرگونه تجمل و زیور آلات هستند. اگر بخواهیم شیک و امروزی‌تر لباس بپوشیم، بهتر است تا جاهای خالی را به دقت پر کنیم و از لوازم جانبی یا اکسسوری‌های کاربردی برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنیم. نکته‌ای که در اینجا اهمیت دارد استفاده صحیح از اکسسوری‌ها است. استفاده بیش از اندازه اکسسوری برای بعضی استایل‌ها مانند مینیمال کار درستی نیست و استایل مینیمال را از حالت اصلی خود خارج می‌کند. از طرفی استفاده به اندازه از اکسسوری‌ها شما را فردی معقول نمایان می‌کند. درمقابل استفاده بیش از اندازه از اکسسوری شما را افراطی جلوه خواهد داد. استفاده بهینه از اکسسوری اهمیت ویژه‌ای دارد.

تکمیل کننده‌های رنگی

گاهی در استایلی خاص ما نیاز به رنگی مکمل یا متضاد داریم تا کمی تفاوت و جذابیت به استایل اضافه کنیم. اگر لباس همرنگ و مناسبی برای تکمیل استایل انتخابی نداشته باشیم یا از نظر طراحی مد استفاده از رنگ مکمل یا متضاد باید در مقیاس بسیار کوچکی انجام پذیرد اکسسوری‌ها کاربرد خود را نشان می‌دهند. شما می‌توانید از یک گوشواره رنگی استفاده کنید و هارمونی صحیحی از رنگ‌های مورد نظر خود داشته باشید. گاهی اضافه کردن یک ساعت به‌عنوان اکسسوری می‌تواند رنگ استایل مورد نظرتان را به خوبی خلق کند.

کمک به ساخت امضای شخصی در استایل

شما می‌توانید مانند افراد مختلف جامعه یک لباس یکنواخت را هر روز بپوشید و مشخصا کسی به استایل شما توجهی نخواهد داشت. اکثر افراد جامعه همین کار را می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند کوچک‌ترین توجهی را جلب کنند و ترجیح می‌دهند مانند بقیه باشند تا در مرکز حرف‌های دیگران قرار نگیرند. افراد محافظه کار اینگونه عمل می‌کنند اما امروزه اکثر افراد مانند محافظه کارها عمل می‌کنند تا کمتر دچار حاشیه شوند. این حاشیه چندان هم پر تنش نیست بنابراین می‌توانید از سلیقه شخصی خود در پوشش و استایل روزمره استفاده کنید. اگر قصد ندارید به یک‌باره لباس‌های جدیدی بپوشید و تفاوتی را در لباس‌هایتان ایجاد کنید امضای شخصی خود را با اکسسوری‌ها بسازید. اکسسوری‌ها به خوبی می‌توانند نشانگر احساسات و طرز فکر شما باشند. آن‌ها نمونه‌های کوچکی از چیزهایی هستند که شما به آن‌ها علاقه دارید و این برای بیننده‌ای که از کنار شما رد می‌شود هم جذاب است.

اصلاح فرم چهره

چیزی که بعضی اکسسوری‌ها مانند گوشواره و گردنبند انجام می‌دهند اصلاح فرم صورت شما خواهد بود. برای مثال اگر صورت کشیده‌ای دارید بهتر است تا از یک گردنبند گرد و حلقه‌ای استفاده کنید و از آویز و پلاک استفاده کنید. گوشواره‌های بلند و آویز هم برای صورت‌ها کشیده مناسب نیستند و صورت‌های گرد با این مدل‌ها فرم جذاب و دلنشین‌تری خواهند داشت. رنگ اکسسوری‌ها هم می‌تواند تأثیر مثبتی بر چهره شما داشته باشد. اکسسوری‌های روشن برای صورت‌های تیره مناسب هستند اما این موضوع در مورد تمام رنگ‌ها صادق نیست.

اکسسوری‌ها یکی از عوامل مهم در رونق گرفتن صنعت مد و لباس‌ هستند و تأثیر آن‌ها دقیقاً به اندازه لباس‌های زیبا مشهود است. استفاده از اکسسوری مناسب در موقعیت متناسب با آن کیفیت استایل و شخصیت شما را تضمین خواهد کرد و شما را شخصی آداب‌دان نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات