نرم افزار طراحی کابینت برای دسکتاپ و موبایل با کابینت بازار

چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کابینت و طراحی آن بخش مهم یک آشپزخانه به شمار می‌آید که در طراحی و ساخت آن باید دقت کافی داشت.
تبلیغات

امکان طراحی کابینت آشپزخانه با نرم افزار نشانه‌ای از پیشرفت علم رو به جلو است که مطابق با سلیقه کاربر در حال تغییر است. وجود این نرم‌افزارها سرعتی باورنکردنی در طراحی کابینت و پیشرفت در صنعت دکوراسیون به‌وجود آورده است.

کاربردهای نرم افزارهای طراحی کابینت

یکی از مهم ترین کاربردهای نرم‌افزارهای طراحی کابینت ساده سازی روند انتخاب و تولید بود. این نرم افزارها از سه طریق به متخصصان در ساخت کابینت کمک می‌کنند. این سه مرحله عبارت‌اند از:

  • در مرحله اول، کارفرما می‌تواند مدل‌های آماده مختلفی را که در این برنامه وجود دارد مشاهده کند.
  • در مرحله دوم، طراح با ارائه طرح سه بعدی که کارفرما انتخاب کرده، نتیجه نهایی که توسط برنامه اجرا شده را به مخاطب نشان می‌دهد.
  • در مرحله سوم، اگر طرح سه بعدی مورد پسند قرار گرفت پیمانکار می‌تواند شروع به ساخت نقشه سه بعدی و سپس تولید آن کند.

شاید نرم افزارهای طراحی کابینت سطحی به‌نظر برسند؛ اما بهتر است بدانید این نرم افزارها خطا در تولید و انتخاب را کاهش می‌دهند. اگر شغل شما در حوزه‌ی دکوراسیون و طراحی کابینت است یادگیری حداقل یکی از این نرم‌افزارها به شما کمک می‌کند تا بهترین کابینت آشپزخانه را طراحی کنید. همچنین این برنامه‌ها سرعت عمل کاری شما را بالا می‌برند.

برای شناخت انواع مختلف کابینت و و قیمت آن‌ها می‌توانید به سایت کابینت بازار مراجعه کنید؛ با خرید از جشنواره 10 درصدی کابینت بازار از قیمت کابینت ممبران و دیگر کابینت ها کاسته می‌شود و شما می‌توانید با طراحی فوق‌العاده و هزینه کم دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید.

معرفی 3 نرم افزار طراحی کابینت برای دسکتاپ

در ادامه به معرفی 3 نرم افزار کاربردی و آسان که می‌توان با آن کابینت آشپزخانه را طراحی کرد پرداخته‌ایم:

چیف آرشیتکت (chief architect)

chief architect برای افراد مبتدی که می‌خواهند با نرم افزار شروع به طراحی کابینت کنند بسیار کاربردی و آسان است. با نرم افزار chief architect می‌توانید کابینت را در رنگ‌ها و طرح‌ها، حتی سبک های مختلف از جمله کابینت ممبران، کابینت های گلاس طراحی کنید. برای شروع طراحی کابینت با این نرم افزار نیازمند سیستم متوسط هستید.

کیچن درا(Kitchen draw)

Kitchen draw نیز امکاناتی مانند chief architect دارد و خروجی آن نیز شبیه به چیف آرشیتکت است. این برنامه نیز کارایی راحتی دارد. همچنین برای کار با این برنامه نیاز به یک سیستم متوسط دارید تا بتوانید کابینت هایی در رنگ‌ها طرح‌ها و سبک های مختلف طراحی کنید. بعد از طراحی و تأیید کارفرما می‌توانید شروع به ساخت و تولید کابینت کنید. بعد از طراحی کابینت می‌توانید طبق سلیقه و بودجه کارفرما نوع کابینت را که در سبک های مختلف از جمله کابینت نئو کلاسیک، کابینتAGT ، کابینت ممبران و غیره است انتخاب کنید و سپس شروع به ساخت کنید.

3D MAX

3D MAX از نرم افزارهای کاربردی در رشته معماری است که در طراحی کابینت بسیار کاربرد دارد. با این نرم افزار می‌توانید طرح‌های دوبعدی و سه بعدی را برای دکوراسیون منزل طراحی کنید. از مزایای این برنامه می‌توان به المان از پیش طراحی شده آن اشاره کرد و به‌راحتی می‌توانید از آن برای ارائه کار خود استفاده کنید. خروجی 3D MAX نسبت به chief architect و Kitchen draw بهتر است و تصویر فوق‌العاده‌ای دراختیار کاربر قرار می‌دهد. طراح های متخصص و حرفه ای معمولاً با این برنامه کار می‌کنند.

کابینت بازار

نرم افزار طراحی کابینت برای موبایل

علاوه بر دسکتاپ شما می‌توانید با اندروید نیز به طراحی کابینت بپردازید؛ در ادامه به چند اپلیکیشن طراحی کابینت با موبایل می‌پردازیم:

Udesignit Kitchen 3d

Udesignit Kitchen 3d برنامه ای برای طراحی کابینت است که با موبایل می‌توانید شروع به طراحی کنید. این برنامه مناسب نمایش طرح اولیه است. البته باید در نظر داشته باشید صفحه موبایل کوچک است و طراحی اولیه با این برنامه در گوشی کمی خسته کننده و زمانبر است.

Kitchen planner 3D

Kitchen planner 3D یک برنامه کاربردی اندروید است، که توسط آن می‌توانید آشپزخانه خود را بصورت سه بعدی طراحی کنید. در این اپلیکیشن بعد از طراحی آشپزخانه طراح باید طبق سلیقه کارفرما و اندازه آشپزخانه مورد نظر کابینت را به آشپزخانه اضافه کند. از ویژگی های برنامه Kitchen planner 3D می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربری راحت و آسان
  • دارای کتابخانه وسایل مانند کابینت، گاز یخچال و غیره
  • امکان تغییر رنگ دیوارها
  • امکان ذخیره پروژه
  • طراحی آشپزخانه و سایر اتاق ها

Home Design 3D

Home Design 3D یک اپلیکیشن عمومی برای طراحی خانه است و نیازمند تخصصص نیست، این برنامه محیطی سه بعدی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد که توسط آن می‌توانید به طراحی کابینت آشپزخانه و فضاهای دیگر خانه بپردازید. از ویژگی های خوب این برنامه می‌ توان به کتابخانه آن اشاره کرد که دارای مبلمان و وسایل تزئینی است که با درگ کردن هرکدام می‌توانید آن را به فضای خود اضافه کنید. با این برنامه علاوه بر طراحی خانه می‌توانید به طراحی باغ و حیاط بپردازید.

برای طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه می‌توانید با کارشناسان کابینت بازار در ارتباط باشید؛ کابینت بازار با تخصص بالا و سابقه چندین ساله می‌تواند با بهترین مشاوره در زمینه انواع کابینت شما را در زمینه طراحی و خرید کابینت راهمایی کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات