ماوس و کیبوردهای اداری و خانگی لاجیتک، مناسب هر نوع محیط کاری با طراحی استاندارد

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در دنیای مدرن و دیجیتال امروزی، یکی از ملزومات محیط‌های اداری و خانگی، داشتن کامپیوتر برای انجام امور روزانه و حرفه‌ای است.
تبلیغات

در شرایطی که چندین ساعت صرف انجام امور مختلف پشت میز کامپیوتر می‌کنیم، ماوس و کیبورد خوب از ملزومات اصلی به شمار می‌رود. همان‌طورکه یک مانیتور خوب باید از چشمان ما دربرابر خستگی و نورهای مضر محافظت کند، ماوس و کیبورد خوب نیز باید با رعایت اصول گوناگون برای دستیابی به طراحی ارگونومیک جهت افزایش سرعت عملکرد و صرف کمترین انرژی برای کلیک، مانع خستگی دست‌های ما شود.

کمپانی لاجیتک یک شرکت چند ملیتی سوئیسی-آمریکایی است که فعالیت خود را از سال 1981 در زمینه‌ی تولید انواع لوازم‌جانبی کامپیوتر و نرم‌افزار آغاز کرد. در دنیای کامپیوتر و سخت‌افزار، Logitech یک برنده کاملاً شناخته شده است که محصولات با کیفیتی تولید می‌کند و در میان کاربران قشرهای مختلف از محبوبیت زیادی برخوردار است. ماوس، کیبورد، هدست و اسپیکر از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی سوئیسی به شمار می‌روند. محصولات لاجیتک با گارانتی الماس رایان ایرانیان در بازارهای داخلی کشور عرضه و پشتیبانی می‌شوند.

ابتدا یک گزارش با کامپیوتر سپس یک پیام روی تلفن همراه تایپ کنید

خوش ساخت بودن و امکان تایپ آسان و راحت از جمله انتظاراتی است که از یک کیبورد خوب خواهیم داشت. حالا تصور کنید همان کیبورد کامپیوتر با تبلت و تلفن همراه شما نیز کار کند. این تفکر و طراحی در کیبوردهای Multi-Device لاجیتک گنجانده شده است، یک صفحه‌کلید با اندازه کامل به همراه پایه برای تمام صفحه‌ نمایش‌هایی که روی میز خود می‌توانید استفاده کنید.

اما لاجیتک به اینجا نیز بسنده نمی‌کند! تصور کنید که کلیپ‌بورد کیبورد خود را در هر ۳ دستگاه دراختیار داشته باشید و متن‌ها و فایل‌هایتان را به‌راحتی بین دستگاه‌هایتان جابه‌جا کنید!

تایپ راحت و بی‌صدا

یک کیبورد سایز کامل با کلیدهای مقعر و طراحی غیر پیچیده، در کنار استراحت‌گاه کف دست می‌تواند ساعت‌ها تایپی راحت را فراهم کند. صفحه‌کلید 10 تایی اعداد کمک می‌کند تا کارهای بیشتری را بتوان انجام داد و پایه‌های قرار گرفته در دو طرف، انتخاب بین ۲ زاویه مختلف و دلخواه را امکان‌پذیر می‌سازند.

پایه تلفن و تبلت یونیورسال

فضای میز خود را با پایه‌ی کوچک ارائه شده همراه بعضی کیبوردها بیشتر کنید. این پایه به‌طور ایمن انواع دستگاه‌ها را با زاویه‌ی مناسب برای خواندن و تایپ نگه می‌دارد. ساختار بدون لغزش این پایه، صفحه‌نمایش را ثابت نگه داشته و طراحی آن امکان دسترسی آسان به کلید Home تلفن یا تبلت را فراهم می‌کند.

ارتباط بی‌سیم مطمئن

با گیرنده‌ی کوچک Logitech Unifying یا فناوری بلوتوث هوشمند، دستگاه‌های خود را به ماوس و کیبوردهای لاجیتک متصل کنید و از فاصله‌ی 10 متری از انتقال سریع و رمزگذاری شده‌ی داده‌ها بدون هیچ‌گونه تاخیری لذت ببرید.

الماس ایران

Plug and Play کاملاً ساده

هر زمان که شما آماده باشید، دستگاه‌های بی‌سیم لاجیتک نیز آماده هستند. با سادگی گیرنده USB را به دستگاه خود وصل کنید تا در چند ثانیه آماده به کار شود. اندازه‌ی مناسب و کنترل کاملاً مسطح، ماوس‌های لاجیتک را برای فضاهای کاری شلوغ با فضای کاری کم به انتخابي شایسته تبدیل می‌کند.

کار کردن با هر دست در همه‌جا

گروه دیگری از ماوس‌های اداری و خانگی لاجیتک دارای طراحی کاملاً جمع و جور و قرینه هستند که به‌راحتی در کیف لپ‌تاپ جای می‌گیرند و در هر مکان و با هر کدام از دست‌ها قابل استفاده هستند.

ناوبری آسان، کنترل نرم

ناوبری آسان به لطف پیشمایش خط‌به‌خط و ردیابی نوری. سنسور نوری ماوس‌های لاجیتک تقریباً روی هر سطحی کنترل دقیقی را ارائه می‌دهند و در واقع حرکت ماوس بدون کلیک‌های از دست‌ رفته دقیق‌تر است.

کیفیتی که می‌توان به آن تکیه کرد

ماوس‌ و کیبوردهای اداری و خانگی لاجیتک با رعایت استاندارد‌های رده‌ بالایی ساخته شده‌اند که باعث شده لاجیتک در دنیای ماوس و کیبورد پیشرو باشد.

ماوس و کیبورد Combo، طراحی مینیمال، هماهنگ و اقتصادی

علاوه بر عرضه‌ی ماوس و کیبورد در 2 گروه به صورت جداگانه، ماوس و کیبورد کومبو لاجیتک نیز عرضه می‌شود. اما چرا ماوس و کیبورد کومبو؟ این گروه از ماوس و کیبوردها طراحی ساده اما در عین حال زیبا و هماهنگی دارند. قیمت این گروه ماوس و کیبورد مناسب بوده و در کل گزینه‌های اقتصادی به شمار می‌روند. در محیط‌های خانگی و اداری که به ماوس و کیبوردهای اقتصادی، شیک و هماهنگ با یکدیگر نیاز است، این گروه بهترین گزینه ممکن محسوب می‌شوند.

الماس ایران
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات