دانلود رایگان برنامه استوری فونت اینستاگرام آیفون و اندروید از فونتا

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بعضی اوقات قصد دارید یک متن خاص را استوری کنید اما به دلیل محدود بودن فونت‌هایی که اینستاگرام برای زبان فارسی دارد، احساس می‌کنید زیبایی متن از بین رفته یا کلاً از استوری گذاشتن پشیمان می‌شوید.
تبلیغات

افترنت قصد دارد راه حلی را به شما پیشنهاد دهد که برای استوری‌های اینستاگرام به تنوع زیادی از فونت‌های فارسی دسترسی داشته باشید و بتوانید به‌ راحتی با طرح‌های مختلف نوشتاری و پس‌زمینه‌های گوناگون متن مورد نظرتان را استوری کنید.

برنامه فونتا: فونت استوری

با این برنامه قرار است که برای همیشه با مشکل محدودیت فونت‌های فارسی اینستاگرام خداحافظی کنید.

اپلیکیشن فونتا این امکان را به شما می‌دهد که ابتدا متن مورد نظرتون را تایپ کنید، طرح مناسب برای نوع نوشتار متن انتخاب کنید، از بین کلی فونت فارسی مختلف فونتی که مدنظرتونه رو انتخاب کنید و بعد با استوری اینستاگرام به اشتراک بذارید.

به لطف طراحی خیلی ساده و کاربرپسند برنامه فونت استوری، کار کردن باهاش بسیار ساده است و ما فقط می‌خواهیم یکبار اینجا با هم دیگه امتحانش کنیم.

پس از وارد شدن به برنامه متنی که دوست داریم تایپ می‌کنیم و روی قسمت Font کلیک می‌کنیم، هر فونتی که دوس داشتیم به صورت رایگان انتخاب می‌کنیم و استایل های مختلف مانند رنگ و فاصله را تنظیم می‌کنیم.

افترنت

حالا با زدن گزینه Export در گوشه بالایی برنامه میتونید این عکس نوشته رو داخل گالری خودتون ذخیره کنید سپس داخل استوری خودتون داخل اینستاگرام برید، بعد از نوار بالا گزینه استیکر رو انتخاب کنید، سپس از قسمت گالری عکس نوشته‌ای که توی مرحله قبل ذخیره کردید انتخاب کنید و تمام.

افترنت

می‌تونید متن رو مثل یه استیکر جابه‌جا کنید یا سایزش رو عوض کنید، ولی تنظیمات رنگ رو باید از قبل داخل فونت استوری انجام داده باشید.

توجه داشته باشید که برای ذخیره متن شما باید تا اتمام تایمر تبلیغ را مشاهده کنید و سپس با زدن ضربدر در گوشه بالا صفحه، متن شما ذخیره می‌شود.

تمام امکانات این برنامه رایگان بوده و شما فقط برای حذف تبلیغات آن می‌توانید اقدام به خرید کنید، اگر اندرویدی هستید می‌توانید از نسخه‌ی خارج از گوگل‌پلی که بالاتر لینک آن گذاشته شده استفاده کنید یا اگر آیفونی هستید می‌توانید از نسخه وب‌اپلیکیشن فونتا: فونت استوری به این نشانی استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات