عضو جدید خانواده جی‌پلاس (گوشی Q20) در راه ورود به بازار

شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حال پیشروی است و هر‌لحظه یک شگفتی در جهان رقم می‌خورد و تمام ناممکن‌ها به عینیت و نقطه امکان نزدیک‌تر می‌شوند.
تبلیغات

گوشی‌های جی‌پلاس نیز در مدتی کوتاه توانسته‌اند قابلیت‌های خود را در عمل به‌اثبات برسانند و در بسیاری از تکنولوژی‌ها پرچم‌دار باشند. حال، این برند نسل جدید محصولات خود، یعنی گوشی مدل Q20 جی‌پلاس را عرضه کرده است.

گوشی هوشمند Q20 جی‌پلاس گوشی متفاوتی است که سبک‌بودن، کیفیت، وضوح عالی تصاویر و باتری قدرتمند از‌جمله فاکتورهای متمایز‌کننده آن به شمار می‌رود. این گوشی با تحولی نوین در مسیر هوشمندی و کارایی، به زیبایی در طراحی نیز معنایی جدید بخشیده است و بی‌شک یکی از به‌یادماندنی‌ترین محصولات جی‌پلاس خواهد شد.

سبک و کارآمد

گوشی مدل Q20 جی ‌پلاس با ضخامت ۸/۹ میلی‌متر از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و با احتساب باتری، تنها ۲۰۰ گرم وزن دارد که باعث شده است این گوشی بسیار سبک باشد. وزن کم مزیت رقابتی مهمی برای این گوشی است؛ چراکه کاربر از در دست‌گرفتن گوشی خسته نمی‌شود و می‌تواند بدون نگرانی آن‌ را در فعالیت‌های ورزشی و سفرها به‌همراه ببرد و در‌عین‌حال مطمئن باشد قطعاتی که در این گوشی به‌کار رفته، مطابق جدیدترین استانداردهای روز هستند.

وضوح چشمگیر تصاویر

این گوشی از دوربین سه‌گانه‌ی مجهز به هوش مصنوعی با حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و تشخیص چهره، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR با فیلتر رنگی را دارد. با این گوشی هوشمند، به‌سادگی صاحب دوربینی عالی نیز خواهید شد که می‌تواند برای ثبت رویدادها و علاقه‌مندی‌ها کنارتان باشد.

دیجی کالا

باتری قدرتمند

انرژی لازم برای کار با Q20 را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند که در طول کاربری روزانه، می‌تواند بی‌وقفه شما را همراهی کند. این باتری انتخابی ایدئال برای کسانی خواهد بود که مشغله زیادی دارند یا مدام در سفرند یا می‌خواهند موقع گوش‌دادن به پادکست یا دیدن فیلم در خیابان‌های پرترافیک، باتری گوشی همراهی‌شان کند. پورت شارژ این موبایل USB Type-C است و دو درگاه سیم‌کارت به‌همراه درگاه کارت حافظه، این امکان را به کاربر می‌دهد که به‌طور هم‌زمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه استفاده کند.

حجم کافی برای تمام اطلاعات

گوشی مدل Q20 جی ‌پلاس با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم‌، پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و در سه رنگ جذاب سورمه‌ای تیره و سفید‌بادامی و آبی‌یخی عرضه شده است. این رنگ‌ها در عین خاص‌بودن، می‌توانند به‌راحتی با استایل شما هماهنگ شوند و جلوه‌ای بی‌نظیر خلق کنند. ناگفته نماند گوشی جدید جی‌پلاس به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است و با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر نیز افزایش دهید.

با این گوشی هوشمند زیبایی و حرفه‌ای‌بودن را در‌کنار ۱۸ ماه گارانتی خدمات و ۱۰ روز گارانتی تعویض شرکت مدیاپردازش تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات