برگزاری بیستمین رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» در ۳۰ تیر ماه جاری
بیستمین رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» با حضور افراد موفق این حوزه برگزار میشود.
رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» از سال ۹۷ با هدف انتقال تجربه افراد موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ آغاز شده و تاکنون ۱۹ دوره از این دورهمیها با هدف انتقال تجربیات موفق در این حوزه برگزار شده است.
هدف اصلی برگزاری این دورهمیها یادگیری و شبکه سازی در حوزه بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و آموزش تجربیات موفق صاحبان برند درحوزه بازاریابی دیجیتال است.
برهمین اساس، کسب و کارها و برندهای موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ در این دورهمیها در یک فضای سالم تجربیات خود را در خصوص این موضوع ارائه کرده و شرکتکنندگان نیز میتوانند از این تجربهها استفاده کنند.
افراد موفق درحوزه دیجیتال مارکتینگ میتوانند دراین دورهمیها راهکارهای اساسی ارائه کرده و با توجه به تحریمها و تفاوتهای فرهنگی در کشور ما تجربههای عملیاتی خود را ارائه کنند.
همچنین بر خلاف روش معمول و مرسوم که افراد انتقادات خود را در شبکههای اجتماعی از کسب و کارهای اینترنتی مطرح میکنند، در این همایش دیجیتال مارکتینگ تلاش میشود با دعوت از صاحبان کسبوکارها و متخصصان هر حوزه، به صورت رو در رو مشکلات کسبوکار بررسی شود و و با ارائه راهکارهای اجرایی تلاش میشود فضای نقد با رویکرد اصلاح ترویج شود.
شرکتکنندگان در این رویداد با نقدهای کارشناسی و به دور از توهین به برندها آشنا میشوند و میتوانند از تجربیات موفق صاحبان برند در این حوزه بهرهمند شوند.
در بیستمین رویداد در مسیر بازاریابی دیجیتال، 3 نفر از متخصصان کسبوکارهای آنلاین تجربیات خود را از فرایندهای کسبوکار دیجیتال به اشتراک میگذارند که جزئیات آن را میتوانید در سایت دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال به آدرس dmway.ir مشاهده کنید.
نظرات