آشنایی با انواع لیبل و برچسب در شبکه چاپ

دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
می‌دانید که انواع لیبل و برچسب در بخش‌های مختلف زندگی ما استفاده می‌شوند تأثیر خوبی بر بالا‌ رفتن کیفیت کارمان می‌گذارند.
تبلیغات

تکنولوژی و فناوری‌های جدید به‌کاررفته در ساخت لیبل و برچسب به بالا‌رفتن کیفیت آن کمک قابل توجهی می‌کند. در بسیاری از مراکز چاپ دنیا، از انواع متریال و جنس پر استفاده و پرفروش با آخرین روش روز دنیا در چاپ لیبل و برچسب استفاده می‌شود. تکنولوژی در صنعت چاپ که در سال‌های اخیر از پیشرفت چشم‌گیری برخوردار است و به‌تبع آن در ساخت لیبل و برچسب‌های به‌روز تأثیرگذار خواهد بود.

اگر به‌دنبال مرکزی حرفه ای در زمینه چاپ انواع لیبل و برچسب هستید، خدمات مجموعه شبکه چاپ را دنبال کنید. این مرکز در زمینه انواع خدمات از عملکردی عالی و رضایت بخش برخوردار است. برای مثال در صنعت چاپ کتاب، انواع مقالات، انواع بیلبورد، اعلامیه و ... پرچم‌دار است. می‌دانید با پیشرفت جوامع و همینطور تکنولوژی، فناوری و ابزارهای قابل استفاده در صنعت چاپ به‌ویژه چاپ انواع لیبل و برچسب پیشرفت می‌کند. شبکه چاپ یکی از این مجموعه های پیشرفته در زمینه چاپ لیبل و برچسب به‌شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با تکنولوژی چاپ لیبل و برچسب توسط شبکه چاپ آشنا شویم پس تا انتها همراه ما باشید.

چاپ انواع لیبل و برچسب تکنولوژی توسط شبکه چاپ

قطعاً تا‌به‌حال برچسب‌های روی محصولات توجه شما را به خود جلب کرده‌اند و این سؤال در ذهن‌تان شکل گرفته است که به چه روشی می‌توان لیبل‌ها را ساخت. چاپ انواع لیبل، آن هم براساس انواع متریال و جنس پراستفاده و پرفروش با آخرین روش روز دنیا توسط شبکه چاپ انجام می‌شود که در ادامه با برخی از این خدمات آشنا می‌شوید:

  • لیبل پشت چسب‌دار

یکی از انواع لیبل و برچسب تکنولوژی که به‌وفور استفاده می‌شوند، لیبل پشت چسبدار است که اعتبار محصول را نزد مخاطب بالا می‌برد. چاپ انواع این نوع لیبل در سایز و ابعاد مختلف انجام می‌شود که در این میان می‌توان به انواع لیبل گرد، بیضی، مستطیل، مربع، مثلث و اشکال هندسی خاص اشاره کرد که در جذب مخاطب به‌خوبی عمل می‌کنند. انواع لیبل پشت چسب دار در سایزهای 1 تا 100 سانتی‌متری چاپ می‌شوند. این لیبل را با متریال‌های مختلفی از جمله به‌صورت طلاکوب، شیشه‌ای، پی‌وی‌سی، خردشونده، شبرنگ، متالیز و کرافت می‌سازند. روکش‌های مختلفی از جمله سلفون مات یا براق، یووی، متالیز طلایی و نقره‌ای از روکش‌های پراستفاده شبکه چاپ در این نوع لیبل هستند. این مجموعه از برش‌های نیم تیغ، دایکات و برش در ساخت لیبل پشت چسبدار استفاده و آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند.

  • لیبل شیشه‌ای

در برخی از موارد شبکه چاپ جهت تولید انواع لیبل و برچسب، از لیبل‌های شیشه‌ای استفاده می‌کند. دارابودن تخصص و تجهیزات در زمینه چاپ لیبل‌های شفاف و شیشه‌ای آن هم به کمک چاپ افست و PVC یکی از مزایای این مجموعه به‌حساب می‌آید. لیبل‌های شیشه‌ای ساخته‌شده توسط شبکه چاپ در ابعاد 1 تا 100 سانتی‌متر و در اشکال دایره‌ای، بیضی و مستطیل عرضه می‌شوند. در ساخت این‌گونه لیبل و برچسب از روکش‌های سلفون، مات و یووی و با انواع رنگ سفید، طلایی، نقره‌ای و 5 رنگ به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌شود. شبکه چاپ این لیبل‌ها را به‌صورت طلاکوب، نقره‌کوب یا قالب خاص تولید و جهت درج روی محصول به تولیدکنندگان تحویل می‌دهد.

  • لیبل ضمانت

یکی از خدمات گسترده شبکه چاپ طراحی و چاپ لیبل ضمانت محصول است. چاپ لیبل گارانتی با متریال باکیفیت و ماندگار از جمله انواع لیبل گچی با خاصیت خردشوندگی، هولوگرام دو بعدی، برگه و کارت ضمانت شماره‌دار به‌صورت مقوایی با امکان مهر و نوشتن روی آن، لیبل‌های ضمانت از نوع پشت چسب‌دار جهت نصب روی بسته‌بندی‌های کارتنی و کاغذی انجام می‌شود. انواع لیبل و برچسب به‌صورت لیبل‌های ضمانت با کیفیتی عالی ازطریق تکنولوژی و فناوری چاپ به‌کار گرفته‌شده، توسط مجموعه شبکه چاپ منتشر می‌شوند.

شبکه چاپ
  • لیبل مواد غذایی

اغلب مردم با توجه به اطلاعات روی لیبل مواد غذایی تصمیم به خرید یا عدم خرید می‌گیرند. انواع لیبل و برچسب مواد غذایی با استفاده از فناوری چاپ روی محصولات غذایی جهت آگاهی مشتری درج می‌شوند. لیبل مواد غذایی حکم بازاریابی این محصولات را دارد و نام تجاری تولیدکننده آن‌ها را سر زبان ها خواهد انداخت. براین اساس شبکه چاپ تلاش کرده است تا با استفاده از انواع متریال و جنس پراستفاده و پرفروش با آخرین روش روز دنیا لیبل‌هایی باکیفیت و ماندگار تولید کند. چاپ لیبل روی بطری، شیشه، پاکت کاغذی، قوطی و پاکت، از خدمات شبکه چاپ در زمینه تولید لیبل مواد غذایی به‌شمار می‌روند.

  • لیبل بطری

چاپ لیبل انواع بطری فرآیندی خاص به‌شمار می‌رود که توسط تکنولوژی و فناوری چاپ انجام می‌شود. کیفیت این فرایند به‌حدی است که لیبل را دربرابر نفوذ آب، روغن، و حتی رنگ درامان نگه می‌دارد. فرایند تولید لیبل بطری درحالی‌که از ماندگاری و کیفیت بالایی برخوردار است را می‌توان از شبکه چاپ انتظار داشت. شبکه چاپ با تولید انواع لیبل بطری به‌صورت لبه گرد، مستطیل، لیبل دایره ای و... انواع بطری در سایزهای مختلف را پوشش می‌دهد. انواع شرکت‌های دارویی، تبلیغاتی، ورزشی، فست فود و... می‌توانند جهت تولید لیبل‌های مخصوص خود از خدمات شبکه چاپ بهره بگیرند.

کلام آخر

در سال‌های اخیر تکنولوژی و فناوری در ساخت انواع لیبل و چاپ برچسب مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. لیبل و برچسب در تمام صنایع به‌کار می‌رود و به موفقیت بیشتر و از همه مهم‌تر تبلیغ محصولات کمک می‌کند. لیبل و برچسب کمک می‌کنند تا صنایع مختلف از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند و بهتر به مخاطب معرفی شوند. اصولا در ساخت این محصول از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده می‌شود تا در بهترین و به روز‌ترین حالت ممکن به بازار عرضه شوند. تکنولوژی و فناوری چاپ برچسب، ارزش و اعتبار محصول مورد نظر را نزد مخاطبان و بازار رقابتی محصول بالا خواهد برد.

اگر در زمینه تولید محصول و خدمات خاصی فعالیت می‌کنید که به برچسب و لیبل نیاز دارد، توصیه می‌کنیم تا حتماً از تکنولوژی‌های جدید و به‌روز در حرفه خود بهره بگیرید. این تکنولوژی‌ها کمک می‌کنند تا علاوه‌بر جذب بیشتر مخاطب، اعتبار و ارزش تخصص خود را نزد مخاطب بالا ببرید. یکی از مراکز مطرح و معتبر در زمینه چاپ انواع لیبل و برچسب به روش‌های جدید، شبکه چاپ شناخته می‌شود. این مجموعه حرفه‌ای و شناخته‌شده، کمک می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی‌های برتر از برچسب‌هایی به‌روز و منحصربه‌فرد برخوردار باشید. شبکه چاپ به‌عنوان یکی از با سابقه‌ترین مجموعه‌های چاپ در کشور شناخته می‌شود.

شبکه چاپ

درباره مجموعه شبکه چاپ

شبکه چاپ با بیش‌از 40 سال سابقه در زمینه ارائه تمام خدمات طراحی و چاپ به‌عنوان برندی محبوب و مطرح در کشور فعالیت می‌کند. سال‌ها تجربه در این حرفه نشان می‌دهد که عملکردی حرفه‌ای و ماندگار را باید از این مجموعه انتظار داشت. کافی است از خدمات این مجموعه استفاده کنید تا متوجه ماندگاری و کیفیت بالای این مجموعه قدیمی اما به‌روز شوید. انتخاب بهترین روش برای چاپ سفارش و استفاده از با کیفیت‌ترین مواد تنها گوشه‌ای از خدمات مجموعه شبکه چاپ است که نشانی از تخصص و تبحر آن در زمینه فوق خواهد بود.

درمیان تمام خدمات این مجموعه یکی از برترین و ماندگارترین فعالیت آن را می‌توان چاپ انواع لیبل و برچسب به‌حساب آورد. برچسب اجناس مختلف، می‌تواند قدرت سازنده آن را نشان دهد و نوعی گارانتی برای محصول به‌حساب آید. شبکه چاپ به‌خوبی از پس چاپ آن بر می‌آید و نگرانی را تا حد زیادی از فرد دور خواهد کرد. از جمله مزایای تولید لیبل که شبکه چاپ به‌خوبی ازپس آن بر خواهد آمد می‌توان به مواردی مانند چاپ لیبل پشت چسب‌دار، مستطیل، لیبل با روکش سلفون، UV، متالیز طلایی، شماره‌دار، اسکرچ و... اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات