مودم دی لینک DSL-124  ورژن جدید به گارانتی آونگ به بازار عرضه شد

دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
دی لینک از قدیم الایام یکی از برندهای معتبر و خوش نام بازار بوده که در کشور ما نیز به دلیل کیفیت بالای محصولات، طرفداران زیادی پیدا کرده است.
تبلیغات

این برند تولیدکننده محصولات شبکه شامل سوییچ، مودم، روتر، کارت شبکه، هاب USB و سایر محصولات شبکه است.

دی لینک یکی از برندهای محبوب ایرانیان است که طی سال‌‎‌های متمادی با ارائه کیفیت بالا در کنار خدمات پس از فروش توسط شرکت‌های معتبری مانند آونگ، به برندی مورد اعتماد در بازار تبدیل شده است.

براین اساس مودم‌های دی لینک در میان کاربران ADSL از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برندها برخوردار هستند.

اگر به‌دنبال مودمی هستید که در عین دریافت اینترنت ADSL2+ از شبکه، بستری امن، سریع و پایدار را برای ارتباطات داخلی و تبادل داده شما در منزل با دفتر کار فراهم کند، می‎توانید به مودم روتر دی لینک DSL-124 جدید به‌عنوان یک انتخاب عاقلانه و مورد اعتماد، نگاهی ویژه داشته باشید.

دی لینک در این مودم با ارائه قابلیت‎هایی که مناسب کاربران در سطوح مختلف است بستری فراهم کرده که هم بتوان چندین کلاینت را در شبکه محلی به صورت بی‌‎سیم به هم متصل کرده و هم به آن‌ها خدماتی مانند اینترنت، تبادل داده و به اشتراک‎گذاری محتوا را ارائه نمود.

آونگ

ارتباط +ADSL2 سریع و پایدار

مودم روتر دی لینک مدل DSL-124 توانایی پشتیبانی از آخرین فناوری‎های ارتباط اینترنت ADSL2/2+ را داشته و با پشتیبانی از پروتکل‎های گسترده امنیتی و QoS، خدماتی امن و باکیفیت برای همه کاربران تحت شبکه را میسر خواهد کرد. با پشتیبانی از این شبکه امکان دانلود تا سقف سرعت 24 مگابیت بر ثانیه (در صورت ظرفیت شبکه مخابراتی) وجود خواهد داشت.

همچنین به دلیل پشتیبانی از مدهای کاری Annex A/L/M نیز امکان فعالسازی پروفایل گیمینگ روی مودم‌‎ها (در صورت فعالسازی توسط شرکت ISP) نیز وجود دارد که در این حالت برای اموری مانند بازی‌‎های آنلاین و آپلود، سریع‌ترین مقادیر پینگ شبکه و ارسال داده نیز دردسترس کاربر خواهد بود.

چهار پورت شبکه اترنت برای ارتباط کابلی

این روتر همچنین دارای 4 پورت اترنت 10/100 مگابیت بر ثانیه بوده که با پشتیبانی از فناوری MDI/MDIX خودکار، بدون نیاز به تغییر کابل شبکه کراس‌اور یا استریت، امکان اتصال هر کاربری به روتر و اشتراک‎گذاری داده یا اتصال به اینترنت را فراهم می‎کند.

ارتباط بی‌سیم پایدار با پوشش گسترده

و از ارتباط بی‌‎سیم Wi-Fi 4 یا پروتکل 802.11n نیز پشتیبانی می‎کند که به معنای پشتیبانی ارتباط با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه است. پوشش گسترده ارتباط وای فای این روتر که به لطف دو آنتن قدرتمند 5dB فراهم شده نیز این امکان را خواهد داشت تا درون یک واحد ساختمان با اتاق‎‌های زیاد نیز بتوان به شبکه وای فای با سرعت و کیفیت بالا، متصل شد.

QoS با عملکرد کارآمد

یکی از ویژگی‎‌های بسیار مثبت دیگر روی مودم روتر دی لینک DSL-124 امکان استفاده از سرویس کیفیت یا QoS است. این سرویس روتر را قادر می‎سازد تا با شناسایی داده‎های ارسالی و دریافتی هر کاربر شبکه، با توجه به اولویت بندی، بهترین شرایط را برای هر کلاینت فراهم کرده و بستری را ایجاد کند که هر کاربر شبکه بالاترین ضریب پایداری و سرعت را متناسب با نیاز خود تجربه کند.

نصب و راه‌اندازی آسان

با توجه به پشتیبانی کامل مودم روترهای دی لینک از شبکه مخابراتی و ADSL ایران، امکان تنظیم مودم روتر تحت Wizard دستگاه خواهد بود. در واقع برای استفاده از این روتر تنها کافی است نام کاربری و رمز عبور اشتراک ADSL خود را بدانید. با طی مراحل بسیار ساده روی هر دستگاه، چه گوشی و چه PC، می‎توانید در کمتر از یک دقیقه مودم روتر خود را برای دریافت اینترنت پیکربندی و شروع به استفاده از آن کنید. البته سادگی راه‎اندازی به معنای امکانات محدود نیست و با وارد شدن به پنل ادمین مودم روتر دی لینک DSL-124 می‎توانید تنظیمات کامل روتر را جهت پیکربندی ارتباطات شبکه، محدودسازی متناسب با IP یا MAC Address، کنترل دسترسی کاربران، QoS و... انجام دهید.

آونگ

گارانتی معتبر و خدمات تعویض

یکی از نکات مثبت دیگری که این دستگاه دارد، پشتیبانی بسیار خوب مودم روترهای دی لینک است. مودم روتر دی لینک DSL-124 جدید، با گارانتی سه ساله آونگ در سراسر کشور عرضه خواهد شد و مضاف بر آن در سال اول گارانتی، خدمات تعویض برای محصولات معیوب نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات