افتتاح حساب آنلاین در بانک پاسارگاد و دریافت کارت در محل دلخواه، با «ویپاد»

یک‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
پیشرفت تکنولوژی به ما کمک کرده تا بتوانیم بسیاری از پیچیدگی‌ها را دیگر تجربه نکنیم. گوشی‌های هوشمند که دیگر عضو جدا نشدنی زندگی ما هستند، راه‌حل‌های بسیار خوبی را برای کنار گذاشتن روندهای قدیمی، پیش پای ما گذاشته‌اند.
تبلیغات

بانک رفتن و انتظار و ارائه مدارک، دغدغه همه ما بوده و است. راه‌حل تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند مدتی است که در دنیا قد کشیده و راه را هموار کرده است. نئوبانک، راهی است که حضور در شعبه‌های فیزیکی بانک‌ها را ممکن کرده است.

یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه‌های دیجیتال و دیجیتالی کردن فرایندهای بانکی، بانک پاسارگاد است. با حضور نئوبانک‌ها در دنیا، بانک پاسارگاد نیز قدم در این راه گذاشته است و با شناخت نیاز مخاطب، دانش بانکداری دیجیتال، ویپاد، ترابانک پاسارگاد را عرضه کرده است. ویپاد، به پشتوانه بانک پاسارگاد و زیر نظر این بانک، امکان بهره‌مندی از امور بانکی را در هر زمان و مکانی برای همه هم‌وطنان ایرانی فراهم کرده است.

ویپاد، ترابانک پاسارگاد

هدف حضور ویپاد، ارائه خدمات مالی فراگیر به همه هم‌وطنان است. دسترسی آنلاین به خدمات پایه بانکی، در کنار دیگر خدمات اختصاصی ویپاد، حتی در شهرها و روستاهایی که شعبه‌ای از بانک پاسارگاد در آن وجود ندارد. سبد خدمات ویپاد در حال حاضر متنوع است و این سبد در ادامه بزرگ‌تر و پربارتر نیز خواهد شد. ترابانک پاسارگاد، عضوی جدید از خانواده بانک پاسارگاد است که با خدمات آن در ادامه بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویپاد

ویپاد، خدمات و قابلیت‌ها

حساب دیجیتال پاسارگاد افتتاح کنید

افتتاح حساب در ویپاد کاملاً آنلاین است و شما نیاز نیست در هیچ مرحله‌ای به بانک مراجعه کنید. در کمتر از چند دقیقه و تنها با وارد کردن اطلاعات فردی و ویدیوی احراز هویت، می‌توانید یک حساب دیجیتال پاسارگاد داشته باشید. برای افتتاح حساب، بعد از دانلود ویپاد، با شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد شوید. بعد از تأیید شماره موبایل با وارد کردن کد یکبار مصرف، لازم است کد ملی، تاریخ تولد و شماره سریال کارت ملی هوشمندتان را وارد کنید.

برای تشخیص و تطبیق چهره شما با اطلاعات وارد شده، در مرحله آخر باید ویدیویی چند ثانیه‌ای از چهره‌تان بارگذاری کنید. برای ضبط ویدئو لازم است زمینه پشت سر شما سفید باشد. حالا دوربین را به حالت افقی و سلفی نگه دارید و ابتدا به روبه‌رو و بعد به راست و چپ سر خود را تکان دهید. هیچ کلمه یا جمله‌ای نیاز نیست بگویید. بعد از بررسی و تأیید اطلاعات و هویت شما، حساب دیجیتال پاسارگادتان افتتاح خواهد شد.

کارت فیزیکی ویپاد را در محل دلخواه دریافت کنید

می‌توانید آنلاین و رایگان درخواست صدور و ارسال کارت فیزیکی ویپاد دهید. بعد از اینکه اطلاعات شما تأیید و افتتاح حساب‌تان تکمیل شد، امکان درخواست کارت فیزیکی برای شما فراهم می‌شود. بعد از ثبت درخواست کارت فیزیکی، اطلاعات پستی شامل آدرس دقیق و کد پستی را وارد کنید، تا کارت فیزیکی ویپاد ازطریق پست برای شما ارسال شود. بعد از دریافت کارت، به برنامه ویپاد مراجعه کنید و کارت خود را ازطریق وارد کردن کد یکبار مصرف ارسال شده، فعال کنید.

رمز کارت ویپاد، بعد از فعال شدن برای شما پیامک خواهد شد. اگر رمز کارت خود را فراموش یا گم کردید، می‌توانید با انتخاب گزینه «صدور مجدد رمز» بدون مراجعه به عابربانک، رمز کارت خود را دریافت کنید.

آنی و آنلاین تسهیلات بگیرید

بعد از دریافت کارت فیزیکی ویپاد و فعال کردن آن، می‌توانید به صورت آنلاین و آنی تسهیلات دریافت کنید. حساب پشتوانه، با هدف ارائه تسهیلات خرد، برای خرید کالاهای مصرفی و روزمره، دراختیار همه هم‌وطنان قرار گرفته است. برای فعال‌سازی حساب پشتوانه، تنها به اعتبارسنجی بانکی نیاز دارید. در اعتبارسنجی رفتار مالی شما در سیستم بانکی کشور، بررسی خواهد شد. رفتار بانکی شامل نداشتن چک برگشتی و بدهی معوقه بانکی است.

این اعتبار در تمام فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری قابل استفاده است و شما می‌توانید با آن نیمی از مبلغ خرید خود را پرداخت کنید. نصف دیگر مبلغ فاکتور باید از موجودی حساب دیجیتال‌تان پرداخت شود. در پله اول شما می‌توانید درخواست اعتبار ۱ میلیون تومانی دهید و با تسویه به موقع آن، مبالغ بالاتری دریافت کنید. نحوه بازپرداخت اعتبار به صورت یکجا است و زمان تسویه را می‌توانید تا ۴ ماه نیز تمدید کنید.

آنلاین کارت خود را مسدود کنید

با ویپاد می‌توانید در لحظه و بدون مراجعه به بانک و عابربانک،‌ کارت خود را مسدود کنید. هر ساعت از روز و هر روزی از هفته که مشکلی برای کارت‌تان پیش آمد، می‌توانید از صفحه حساب دیجیتال مسدود کنید و در صورت رفع مشکل، کارت را دوباره فعال کنید.

آنلاین کارت المثنی بگیرید

بعد از مفقودی کارت یا رسیدن تاریخ انقضای آن، می‌توانید به صورت آنلاین درخواست صدور کارت المثنی دهید.

آنلاین رمز اول و رمز پویای کارت را دریافت کنید

اگر رمز کارت خود را فراموش کردید یا به خاطر مسائل امنیتی می‌خواهید رمز اول کارت خود را عوض کنید، می‌توانید آنی و آنلاین، ازطریق اپلیکیشن ویپاد، این کار را انجام دهید. رمز پویای کارت شما نیز به صورت رایگان فعال است و نیاز به اقدامی از سوی شما نیست.

بدون محدودیت و رایگان پیامک واریز و برداشت دریافت کنید

پیامک واریز و برداشت حساب و کارت ویپاد، به صورت پیش‌فرض فعال است و شما می‌توانید بدون محدودیت سقف برداشت و بدون پرداخت کارمزد، برای هر تراکنش، پیامک دریافت کنید.

کارت هدیه مجازی بفرستید

یکی از مشکلات هدایای نقدی، زمان صرف شده در بانک برای دریافت کارت هدیه است. با ویپاد می‌توانید به صورت آنلاین، در کمتر از چند دقیقه کارت هدیه مجازی بسازید و برای عزیزان‌تان بفرستید. با توجه به مناسبت، می‌توانید طرح دلخواه خود را از بین طرح‌های موجود انتخاب کنید و با مبلغ و متن دلخواه، برای فرد مورد نظر از بین مخاطبان‌تان، ارسال کنید. کارت هدیه مجازی در تمام درگاه‌های اینترنتی قابل استفاده و رمز پویا نیز روی آن فعال است.

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبان‌های ویپاد، ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته، به صورت گفتگوی آنلاین و تماس تلفنی دردسترس شما هستند. شما می‌توانید هر زمان که خواستید، مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید و جواب بگیرید.

امنیت و اعتبار

اطلاعات حساب شما توسط بانک پاسارگاد و روی زیرساخت‌های این بانک ذخیره و نگه‌داری می‌شود. امنیت ویپاد و موجودی حساب‌های شما در ویپاد نیز توسط بانک پاسارگاد تضمین شده است.

دانلود و اطلاعات بیشتر

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات و امکانات ویپاد، ترابانک پاسارگاد، در هر جای ایران که هستید، می‌توانید اپلیکیشن اندروید و iOS آن را از کافه بازار، مایکت، سیب اپ و سیبچه نصب کنید یا به وب‌سایت ویپاد مراجعه کنید (کلیک کنید).

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات