فروشگاه اینترنتی الانزا

یک‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امروزه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل برای اکثر افراد بسیار بیش از پیش اولویت پیدا کرده‌ است.
تبلیغات

با توجه به تعدد برندهای ایرانی و خارجی گاهی انتخاب و تهیه این محصولات بدون اطلاعات کافی در مورد آن‌ها، دشوار به نظر می‌رسد. چراکه انتخاب یک محصول بدون دانستن مشخصاتی مانند قیمت، وزن، رنگ و... دلخواه هیچ مصرف‌کننده‌ای نخواهد بود.

خرید و انتخاب حضوری این محصولات نیز نیازمند زمان و انرژی چند برابری خواهد بود؛ بنابراین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی به وجود آمدند تا این مشکلات به صورت کامل حل و فصل شوند. به این صورت که شما به وسیله آن‌ها می‌توانید علاوه بر اطلاع از تمامی مشخصات یک محصول، آن را به صورت کامل و دقیق با سایر محصولات مشابه نیز مقایسه کنید.

به همین دلیل است که فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی الانزا یکی از سایت‌های معتبر و پرطرفدار در زمینه خرید و فروش لوازم آرایشی محسوب می‌شود. زیرا این فروشگاه توضیحاتی دقیق و کارشناسی شده‌ای را درباره هر محصول و برند برای شما فراهم آورده است؛ تا بتوانید با خیال راحت به انتخاب و تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی این فروشگاه اینترنتی و مزایای آن بپردازیم. اما پیش از هر چیز بهتر است بدانید که سایت الانزا این اعتبار و تأیید خریداران را مدیون سیاست‌های کلان خود در راستای کیفیت محصولات، نحوه ارسال و پیگیری‌های 24 ساعته است.

درباره فروشگاه لوازم آرایشی الانزا

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت الانزا در انحصار شرکت خصوصی اکسون دایا لوتوس است؛ که با توجه به حضور کوتاه مدت خود در صنعت فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی، توانسته است سهم بزرگی را در این صنعت به خود اختصاص دهد. این موفقیت تماماً به دلیل توجه به خواست مصرف‌کنندگان توسط مسئولان این شرکت است.

الانزا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید، بتوانید با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین محصولات را از برندهای معتبر موجود در بازار تهیه کنید. همچنین این فروشگاه در جهت احترام به حقوق مصرف‌کنندگان، امکان خرید از فروشگاه‌های متعدد با محصولات متنوع‌تری را نیز برای شما فراهم آورده است.

الانزا

محصولات موجود در سایت الانزا

محصولاتی که می‌توانید از سایت الانزا تهیه کنید بسیار متنوع هستند، بنابراین این محصولات توانایی پاسخگویی به هر سلیقه‌ای را از نظر برند، قیمت، سایز، رنگ و... خواهند داشت. برخی از محصولات موجود در سایت الانزا عبارت‌اند از:

لوازم آرایشی

این محصولات شامل لوازم آرایش صورت، چشم، ابرو، لب، بدن، ناخن و مو هستند و علاوه بر آن ابزار آرایشی مانند انواع براش صورت را نیز در بر می‌گیرند.

محصولات بهداشتی مراقبتی

محصولات بهداشتی مراقبتی موجود در سایت الانزا به صورت کلی شامل محصولات بهداشتی صورت، پاک‌کننده‌های صورت، محصولات مراقبت و بهداشت بدن، انواع محصولات موی سر، محصولات اصلاح صورت و بدن، دئودورانت و ضد تعریق، لوازم بهداشت دهان و دندان، محصولات مرتبط به بهداشت جنسی و محصولات سلولزی است.

لوازم شخصی برقی

سایت الانزا دارای محصولات شخصی برقی مانند مسواک برقی، ماشین اصلاح سر و صورت، سشوار، اتو مو و... است که سعی شده از میان معتبرترین برندهای موجود در بازار تهیه شود.

عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن به صورت آنلاین و بدون استشمام عموما امکان‌پذیر نیست، اما با کیفیت عطر، ادکلن و اسپری‌های موجود در سایت الانزا به شما این اطمینان را می‌دهیم که از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

الانزا

مزایا خرید از فروشگاه اینترنتی الانزا

رسیدن به این میزان از موفقیت، آن هم در این زمان کوتاه توسط الانزا، قطعاً نتیجه امکانات و شرایط ویژه‌ای است که این فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی برای مصرف‌کنندگان خود به وجود آورده است؛ تا بتوانند خرید خوب و همراه با رضایتی را از الانزا تجربه کنند.

برخی از امکاناتی که توسط الانزا برای مشتریان فراهم شده‌اند:

تخفیف‌های همیشگی

الانزا یک فروشگاه لوازم آرایشی همواره تخفیف است، که همیشه روی تمامی محصولات آن تخفیفات متنوعی وجود دارد.

کمپین‌های هیجان انگیز

این فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی، به مناسب‌ها و دلایل مختلف، کمپین‌های طلایی را برای خریداران خود تهیه می‌کند، که هر کدام با سبدهای مختلفی از تخفیفات و پیشنهاد‌ها ویژه همراه هستند.

تنوع بی‌نظیر در اجناس

محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در این سایت اینترنتی، با تنوع و گوناگونی که دارند می‌توانند پاسخگو تمامی سنین، بودجه‌ها و سلیقه‌ها باشند.

ارسال رایگان

یکی دیگر از امکاناتی که الانزا جهت راحتی خریداران خود فراهم کرده است، ارسال رایگان محصولات با خرید بالای 400 هزار تومان است.

ارسال سریع و هر روز هفته

تمامی محصولات بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت الانزا، به صورت تمام وقت در ساعات اداری روزهای هفته، ارسال و تحویل خریداران می‌شوند.

راه‌های ارتباط با الانزا

برای ارتباط با کارشناسان محصولات و مسئولان فروش سایت اینترنتی لوازم آرایشی الانزا روش‌های مختلفی وجود دارد. روش‌هایی شامل:

تلفن پشتیبانی به شماره: 02191008292

اینستاگرام به آدرس: elanza.shop

ایمیل به آدرس: cs@elanza.com

لینکدین: elanza

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات