هلدینگ نیک اندیش حامی پادکست «شاهزاده و ساتوشی» شد

سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شازده کوچولو هم وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد.
تبلیغات

نیک اندیش که پیش‌ازاین در‌کنار فعالیت‌های حرفه‌ای بیزینس‌اش دغدغه‌های دیگری چون طبیعت و زیست‌بوم‌ها و زندگی سالم را داشته، این بار به حمایت از فرهنگ و هنر اقدام کرده است. خدمات‌ نیک اندیش در حوزه پرداخت‌های بین‌الملل و صرافی و پلتفرم تبادل ارز دیجیتال در قالب سایت‌های نیک پرداخت و کوین نیک و کوین نیک مارکت است. بااین‌حال، این هلدینگ با فعالیت‌های جانبی، نشان داده است که دغدغه‌اش فقط مرتبط با بیزینس‌ نیست و با حمایتش از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به این ادعا صحه گذاشته است.

بهار سیار، مدیر مارکتینگ هلدینگ نیک اندیش، در‌‌خصوص دغدغه‌های اجتماعی این هلدینگ می‌گوید:

توجه ما در هلدینگ نیک اندیش به معقوله مسئولیت اجتماعی CSR در متن بیزینس قرار دارد و این مسئولیت در جای‌جای نیک اندیش در جریان است. مسئولیت اجتماعی محیط‌زیستی ما از به حداقل رساندن مکاتبات کاغذی درون‌سازمانی گرفته تا فعالیت‌های حفاظت از محیط‌زیست در تمام ابعاد آن را شامل می‌شود. همچنین، فعالیت‌های انسان‌دوستانه در قالب این مسئولیت‌ها از‌جمله دلایلی بود که نیک اندیش را بر آن داشت تا باردیگر در نقش حمایت‌کننده در حوزه فرهنگ و هنر حاضر شود.
نیک اندیش

پادکست شاهزاده و ساتوشی ما را به دنیای ارزهای دیجیتال می‌برد که امروزه بازار بسیار داغی برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و مبتدی در سراسر جهان ایجاد کرده است. ما با شاهزاده‌ کوچولو همراه می‌شویم، با همان کنجکاوی‌ها، سؤال‌های ناتمام، بازی‌گوشی‌ها و کشف حقیقت‌ها و... . او در پی ساتوشی ناکوموتو است؛ مرد یا زنی که خلقت بیت‌کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال را به او نسبت می‌دهند.

نیک اندیش با‌‌‌توجه‌‌‌‌به نوع خدمات برندهای زیرمجموعه‌اش پادکست شاهزاده و ساتوشی را مسیر جدیدی برای آشنایی با حوزه کریپتوکارنسی دانسته است. آموزش و آشنایی با دنیای رمزارزها از زاویه‌ای دیگر که قصه است. پادکست شاهزاده و ساتوشی با بهره‌گیری از عناصر مهم داستان‌گویی و روایت، ما را به شنیدن قصه‌ای نام آشنا می‌نشاند، قصه‌ای پر از کشش و تعلیق و پر از کشف و شخصیت‌های جذاب و شنیدنی.

در این پادکست، شنونده علاوه‌بر شنیدن روایتی شیرین و دلچسب، با دنیای کریپتوکارنسی و شخصیت‌های معروف و اصطلاحات این حوزه آشنا می‌شود. نویسنده به‌طور بسیار ظریف و با استفاده از ارجاعات ادبی آشنا و حتی سینمایی، به‌خوبی توانسته است از‌پس ایرانیزه و آشنازدایی‌کردن این داستان فرانسوی و تلفیق با محتوا و علم تازه کریپتوکارنسی بر‌بیاید.

مصطفی هرآئینی، نویسنده‌ و گوینده‌ی پادکست شاهزاده و ساتوشی، داستان این پادکست را اینگونه توصیف کرده است:

در این پادکست، با شهریار کوچولو که دیگر الان کوچک نیست، همراه می‌شویم. شهریارِ قصه‌یِ معروفِ شاهزاده کوچولو که بعد از سال‌های دور دوباره به سیاره زمین آمده تا به جواب سؤال‌های ناتمامش برسد... این بار ماجراجویی‌های شهریار قصه ما، ما را پیش افراد معروف دنیای کریپتوکارنسی، رمزارزها و هرآنچه مربوط به این دنیا باشه، می‌برد.

پادکست شاهزاده و ساتوشی خاطرات گذشته و آینده را به‌هم پیوند زده است. گویی غریبه‌ترین گوش‌ها هم احساس آشنایی و خویشاوندی با آن پیدا خواهند کرد. شخصیت اصلی این پادکست، شخصیت نام‌آشنا و معروفی است که نه‌تنها برای ما ایرانی‌ها، بلکه برای تمام افرادی که در این کره خاکی حتی برای یک بار گذر چشمشان به کتاب و کتابفروشی‌ها خورده، یادآور خاطره‌ای دلنشین است.

شاهزاده کوچولوی آنتوان دوسنت اگزوپری در پادکست «شاهزاده و ساتوشی» کنجکاوی‌هایش را در دنیای ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد و این بار در دنیای کریپتوکارنسی به‌دنبال جواب سؤال‌هایش می‌گردد.

این پادکست را گروه هنری هزارتو تولید کرده و با حمایت هلدینگ نیک اندیش از تاریخ ۸ تیر منتشر شده است. قسمت اول این پادکست با عنوان «شما آقای ساتوشی رو ندیدی؟» در پلتفرم‌های پادکست قابل‌شنیدن است. تاریخ انتشار این پادکست مصادف است با سال‌روز تولد نویسنده‌ی داستان محبوب شاهزاده کوچولو، آنتوان دوسنت اگزوپری.

هدف نیک اندیش از حمایت گروه هنری هزارتو برای تولید و پخش این پادکست، در درجه اول توجه به امر فرهنگ و هنر و ارتقای سطح آن و در درجه دوم نگاهی تازه به مسئله آموزش است؛ آموزش علوم جدید با استفاده از قصه از زاویه‌ای دیگر و تلفیق علوم، هنر و ادبیات.

پادکست شاهزاده و ساتوشی را می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مخصوص شنیدن پادکست بشنوید.

کست باکس

ساندکلود

شنوتو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات