امنیت داده‌های هاردهای وسترن دیجیتال را با گارانتی آونگ تضمین کنید

پنج‌شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تقریباً همه اهالی دنیای سخت‌افزار هارد دیسک‌های شرکت وسترن دیجیتال را می‌شناسند. هاردهای این شرکت با توجه به کاربردهای متفاوت به رنگ‌بندی‌های مختلفی تقسیم شده‌اند.
تبلیغات

برای اولین بار در ایران شرکت آونگ علاوه بر گارانتی 24 ماهه دو سری محبوب و پرطرفدار آبی و بنفش هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال، با ارائه خدمات ریکاوری رایگان در شش اول ماه گارانتی، قصد دارد امنیت اطلاعات کاربران خود را با رویکردی متفاوت، تضمین کند.

هارد دیسک‌های شرکت وسترن دیجیتال از سال 2015 با رنگ‎بندی‌های متفاوتی به بازار عرضه شدند. مهم‌ترین سؤال در این زمینه به تفاوت عملکرد هاردهای سری آبی و بنفش وسترن دیجیتال و کاربرد هر کدام بر می‌گردد.

تفاوت هاردهای آبی و بنفش وسترن دیجیتال

سری آبی هاردهای وسترن دیجیتال در دسته عمومی و با کاربری همه منظوره قرار می‌گیرد. هارد دیسک آبی وسترن دیجیتال گزینه‎ای مناسب برای انجام کلیه امور پایه و سطح متوسط است که انتخابی بسیار مناسب برای کاربرانی معمولی در میان انواع و اقسام هارد های وسترن دیجیتال محسوب می‌شوند.

در حال حاضر هارد دیسک وسترن دیجیتال سری آبی در ظرفیت های 500 گیگابایت تا 8 ترابایت تولید شده که به 32 یا 64 مگابایت حافظه کش مجهز شده‌اند. این هارد دیسک در سرعت‌های 5400 و 7200 دور در دقیقه طراحی شده‌اند. هارد دیسک آبی وسترن دیجیتال ترکیبی از ظرفیت بالا، سرعت نوشت و خواندن سریع و قیمت مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد.

درمقابل سری بنفش هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال یک گزینه تخصصی برای امور نظارت و مانیتورینگ محسوب می‌شود. این درایوها قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات به صورت 24/7 (24 ساعته طی 7 روز هفته) را دارند.

سری بنفش هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال گزینه‌ای بسیار مناسب برای سیستم‎های DVR و NVR به حساب می‌آید. درایوهای بنفش وسترن دیجیتال از قابلیت‎های کاربردی مانند پشتیبانی از فناوری‎های ذخیره‎سازی مختلف سازگار با دوربین‎های مدار بسته و چشم‌پوشی از خطاهای CRC پشتیبانی می‌کنند. طول عمر بالا و دمای کار پایین از دیگر ویژگی‌های سری بنفش هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال است.

این درایوها نیز در دو نوع Purple و Purple NV عرضه می‎شوند که نوع اول تا 32 دوربین و نوع دوم تا 64 دوربین مدار بسته را برای ذخیره اطلاعات پشتیبانی می‌کنند. همین امر هاردهای بنفش را به گزینه‌ای مناسب برای سیستم‎های مدار بسته تحت شبکه تبدیل کرده است.

از دیگر مزایای سری بنفش هارد دیسک های وسترن دیجیتال می‌توان به قیمت مناسب در کنار سازگاری با دستگاه‎های مختلف و ظرفیت‌‎های بالای آن اشاره کرد. سری بنفش هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال در ظرفیت‌های 500 گیگابایت تا 10 ترابایت تولید می‌شود.

آونگ

با گارانتی آونگ امنیت اطلاعات خود را تضمین کنید

در کنار ویژگی‌های کاربردی دو سری محبوب آبی و بنفش هاردهای وسترن دیجیتال باید به گارانتی و خدمات پس از فروش منحصر‌به‌فرد شرکت آونگ هم اشاره کرد.

در همین رابطه می‌توان به عرضه دو سری پرطرفدار آبی و بنفش هاردهای وسترن دیجیتال با گارانتی آونگ اشاره کرد. کاربران با خرید یکی از هاردهای وسترن دیجیتال علاوه بر گارانتی 24 ماهه، از خدمات بازگردانی اطلاعات (ریکاوری) رایگان در شش ماه اول نیز بهره‌مند خواهند شد.

در واقع شرکت آونگ با عرضه خدمات رایگان ریکاوری برای محصولات خود، امنیت اطلاعات مشتریان را تضمین کرده تا کاربران با خیالی راحت مهم‌ترین داده‌های خود را روی هاردهای وسترن دیجیتال نگه‌داری کنند.

آونگ با دراختیار داشتن کامل‌ترین سبد محصولات در حوزه IT و الکترونیک بازهم به‌دنبال خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مشتریان ایرانی بوده و در همین راستا در حال گسترش و افزودن خدمات و محصولات ارزنده به سبد کالای خود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات