واردات از چین با وانیکس

چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
واردات از چین بدون گمرک در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه سبب شده که شرکت بازرگانی وانیکس شرایط خوبی را برای واردکنندگان فراهم کند تا با کمترین سرمایه بیشتر سود کنند.
تبلیغات

چرا واردات از چین سود بالایی دارد؟ چین کشور بزرگی برای تولیدات و صادرات آن به سراسر جهان است. وجود تعداد زیاد کارخانه‌های تولیدی در این کشور باعث شده که لقب قلب تولیدات جهان را از آن خود کند. علاوه بر این حجم بالای تولیدات در چین آن را به دومین کشور برتر بر پایه تولیدات ناخالص داخلی تبدیل کرده است. کشورهای زیادی با چین ارتباطات تجاری دارند و ایران نیز یکی از طرفه‌ای معامله چین است. موارد زیادی باعث شده که چین تبدیل به مکانی مناسب برای واردات باشد. در ادامه مزایای واردات از چین را شرح می‌دهیم.

برای واردات از چین با وانیکس بدون گمرک، در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید (شرکت وانیکس کالاهای پرسود برای واردات را به شما معرفی می‌کند. کالاهایی با سود بین 50% تا 100%)

وانیکس

مزایای واردات از چین

قیمت پایین کالاها

یکی از مزایای واردات از چین قیمت پایین بسیاری از کالاهایی است که در این کشور ساخته می‌شوند. درواقع بسیاری از عوامل در قیمت نهایی یک کالای تولید شده تأثیرگذار هستند. برای تولید یک کالا علاوه بر سرمایه و انرژی به نیروی کار نیاز است. قاعدتاً نیروی کار در ازای خدمتی که انجام می‌دهد، دستمزد می‌گیرد.

هرچه میزان دستمزد آن بیشتر باشد، قیمت کالا نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت. در چین دستمزد کارگران کم بوده و علت آن تعداد زیاد نیروی کار در این کشور است. دومین مورد اثرگذار بر قیمت کالاهای چینی مواد اولیه‌ای است که عموماً به‌صورت زیاد در این کشور یافت می‌شود.

میزان دستیابی به مواد اولیه در قیمت اجناس تولیدی نقش دارند. یعنی هرچه دسترسی به آن‌ها بیشتر باشد، قیمت تولیدات کاهش پیدا می‌کند.

واردات در حجم بالا

شاید شما هم جزو افرادی باشید که قصد واردکردن حجم زیادی از کالاها را دارید، اما نگرانید که به این خواسته خود نرسید. لازم است که به شما این خبر خوش را بدهیم، واردات از چین در حجم بالا امکان‌پذیر است. شما می‌توانید بدون نگرانی کالاهایی در حجم بالا را وارد کشور کنید.

این می‌تواند سود زیادی را عاید شما کند و از مزایای مهم واردات از این کشور است. علت کسب سود با سفارش در حجم بالا این است که هزینه‌های حمل‌ونقل بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. این به معنی عدم امکان واردات از کشور چین در حجم کم نیست.

البته دقت داشته باشید که برای افزایش سود در این مورد باید از روش‌های مناسب اقدام کنید. شما می‌توانید ازطریق وانیکس یکی از شرکت‌های معتبر و باتجربه در زمینه واردات از کشور چین کمک بگیرید. با اقداماتی که این شرکت بازرگانی انجام می‌دهد امکان سود بیشتر کالاهای وارداتی از این کشور فراهم شده است.

سفارشی کردن کالاها

اکثر کارخانه‌های چینی رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده‌اند. آن‌ها سعی می‌کنند تا مطابق با میل مشتری کالاهای خود را تولید کرده و به فروش برسانند. بسیاری از افراد برای خرید از چین ممکن است دغدغه یکسان بودن کالاهای تولیدی را داشته باشند. خوشبختانه اکثر این کارخانه‌ها امکان سفارشی کردن کالاها را فراهم کرده‌اند.

درواقع بسیاری از کارخانه‌های چینی از انعطاف بالایی برخورد بوده و طبق نظر مشتریان محصولات خود را تولید می‌کنند. این می‌تواند سودآوری بیشتری برای بازرگانان داشته باشد. زیرا حالا می‌توانند به تقاضاهای مختلف متقاضیان خود پاسخ دهند و رضایت بیشتر آن‌ها را به دست بیاورند.

۴ کالای پرسود برای واردات از چین

اگر هم تاکنون تجربه‌ای در واردات از چین ندارید می‌توانید از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده کنید. با این وجود ما می‌توانیم برخی از کالاها را به شما پیشنهاد دهیم. اما این شما هستید که باید در این زمینه تحقیقات کافی انجام دهید. زیرا قاعدتاً سرمایه زیادی صرف این کار خواهید کرد. شرکت بازرگانی وانیکس بیش از 10 سال سابقه واردات از کشور چین را داشته و می‌توانید از مشاوره‌های آن‌ها استفاده کنید.

  • واردات لوازم آرایشی از چین

واردات لوازم آرایش از چین در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است. وسایل آرایشی از جمله کالاهایی هستند که سودآوری بالایی دارند. علت آن تعداد بالای متقاضیان وسایل آرایشی است. تولید این محصول در کشور ما نسبت به نیاز مشتریان کمتر بوده و همین موضوع باعث روی‌آوردن افراد به واردات از چین شده است. قیمت لوازم آرایشی معمولاً پایین است و اگر به‌صورت عمده و در حجم بالا خرید کنید سودی که عایدتان می‌شود بیشتر خواهد بود.

  • واردات لوازم آشپزخانه از چین

لوازم آشپزخانه از جمله مواردی است که نمی‌توان اهمیت وجود آن را نادیده گرفت. شما برای آشپزی و بسیاری از کارها که به آشپزخانه مرتبط است به لوازم مخصوص آن نیاز دارید. کشور چین با تولید انبوه وسایل آشپزخانه این امکان را برای بازرگانان فراهم کرده تا با قیمت کم و حجم بالایی واردات خود را از این کشور انجام دهند. با کمک شرکت بازرگانی وانیکس می‌توانید هزینه‌های واردات لوازم آشپزخانه از چین را کاهش دهید.

  • واردات موبایل و لوازم جانبی آن چین

استفاده از موبایل در چند سال اخیر با افزایش قابل توجهی رو‌به‌رو بوده است. حالا کاربران بسیاری از کارهای خود را با استفاده از گوشی‌های همراه انجام می‌دهند. متأسفانه تولیدات این محصول در کشور ما به‌اندازه نیاز متقاضیان نیست. همین موضوع باعث شده که واردات گوشی همراه و لوازم جانبی آن با اشتیاق بیشتری دنبال شود. چون با توجه به اینترنتی شدن بسیاری از کارها و امکانات زیادی که به گوشی‌های تلفن همراه اضافه می‌شود، استفاده از آن‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.

  • واردات اسباب‌ بازی از چین

اسباب‌بازی کودکان همیشه از تقاضای بالایی برخوردار است. گزینه‌هایی که بازرگانان برای خرید اسباب باز از چین پیش رو دارند بسیار زیاد است. زیرا تولیدکنندگان اسباب‌بازی در این کشور، تنوع زیادی در محصولات خود ایجاد می‌کنند. اگر از کودکی‌تان به یاد داشته باشید ماشین‌های شارژی یکی از لوازم بازی بود که علاقه‌مندان زیادی داشت. جالب است بدانید که چین یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های ماشین شارژی است.

واردات از دبی هم سود بالایی دارد

یکی دیگر از کشورهایی که واردات از آن می‌تواند برای بازرگانان سود زیادی داشته باشد، امارات، است. دبی شهری در امارات متحده عربی است که از نظر تجارت موقعیت خوبی دارد. نزدیکی جغرافیایی این شهر به ایران باعث شده که هزینه‌های حمل‌ونقل کاهش قابل توجهی داشته باشد. در ادامه مزایای واردات از دبی و علت سودآوری آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

برای واردات از دبی بدون گمرک با وانیکس کلیک کنید

وانیکس

واردات انواع کالاها از برندهای مختلف از دبی

دبی به محل مناسبی برای خرید انواع کالاها تبدیل شده است. این منطقه علاوه بر داشتن کارخانه‌های تولیدی نمایندگی‌های زیادی از سایر برندهای معتبر دارد. این باعث شده که امکان دستیابی به کالاهای تولیدی سایر کشورها فراهم شود. این موضوع می‌تواند برای ایران اهمیت بیشتری داشته باشد. زیرا به دلیل تحریم‌ها امکان واردات مستقیم از برخی کشورها وجود ندارد.

عدم وجود تعرفه‌های گمرک در واردات از دبی

یکی از مواردی که باعث افزایش قیمت کالاهای وارداتی می‌شود، تعرفه‌های گمرکی است. این تعرفه‌ها متناسب با حجم و نوع کالاها تعیین می‌شود. اما نکته مهمی که درمورد واردات از دبی وجود دارد این است که تعرفه‌های گمرکی وجود ندارد. این باعث می‌شود که هزینه‌های واردات به‌صورت قابل توجهی کاهش پیدا کند. وانیکس امکان خرید آسان با هزینه‌های کمتر را برای بازرگانان فراهم کرده است.

واردات از دبی در کمترین زمان

این شهر از نظر جغرافیایی به ایران نزدیک بوده و این عامل باعث شده که زمان ارسال کالاها کاهش پیدا کند. علاوه بر اینکه مدت‌زمان واردات از دبی کاهش پیدا می‌کند، هزینه‌های حمل‌ونقل هم کاهش قابل توجهی داشته که سودآوری واردات از این منطقه را افزایش می‌دهد.

خرید از چین یا دبی؛ کدام سود بیشتری دارد؟

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که خرید از چین مقرون‌به‌صرفه‌تر است و سود بیشتری دارد یا دبی؟ اما باید در جواب این سؤال گفت که با توجه به مزایایی که واردات کالا از این کشورها دارد نمی‌توان به‌طور قطع مشخص کرد که سودآوری واردات از کدام مناطق بیشتر است.

برای خرید از چین و واردات به ایران کلیک کنید

مورد مهمی که در میزان سودآوری خرید از چین و دبی وجود دارد، نوع کالایی که قرار است وارد کشور کنید. برخی از کالاها در چین در حجم انبوه تولید شده که ممکن است در دبی این میزان تولید وجود نداشته باشد. پس قبل از اقدام به واردات بهتر است که در این موارد تحقیقات لازم انجام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات