شیانچی؛ تحولی شگرف در دنیای لوازم خانگی

چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
با تغییر سبک زندگی در نسل ما دیگر نه زمانی برای وقت گذاشتن در بازارهای شلوغ و پرهیاهو باقی مانده نه انرژی کافی برای هدر دادن!
تبلیغات

دیگر حقمان است که روی یک مبل بنشینیم، پای خود را دراز کنیم و در حال نوشیدن یک نوشیدنی گرم تنها با لمس یک کلید همانند چراغ جادو، هر آن‌چیزی را که بخواهیم در کمترین زمان ممکن مقابل خود بیابیم؛ به بازار آمدن فروشگاه‌های اینترنتی از جمله فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و دیگر فروشگاه‌های آنلاین، پلی به سوی این زندگی آرام و بدون دغدغه هستند.

ضمن صرفه‌جویی در هزینه، انرژی و زمان، فرایند آنلاین شدن خدمات مزیت دیگری نیز دارد و آن تنوع بالایی است که شما در یک فروشگاه آنلاین لوازم خانگی دردسترس دارید تا بتواند در هر دسته‌ای از محصولات، همه گزینه‌ها و برندهای موجود را رصد کرده و نهایتا انتخابی مناسب داشته باشید.

با استقبال مردم از این سبک زندگی، روز‌به‌روز بر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر کشور افزوده می‌شود تا هریک بتوانند بخشی از نیازهای مشتریان را پوشش دهند؛ اما در سال‌های اخیر با وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین که از پیشگامان بازار فروش آنلاین در ایران محسوب می‌شوند، همواره خلأ حضور یک مرجع مستقل فعال در حوزه لوازم خانگی که ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی خرید برای انواع لوازم خانگی، خود به‌طورمستقیم خدمات فروش را ارائه دهد، همواره احساس می‌شد.

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی در حال حاضر از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی و کالای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است؛ این فروشگاه باتوجه به استقبال خوب کاربران و درراستای توسعه خدمات خود، شروع به ارائه خدمات فروش آنلاین و آفلاین در حوزه لوازم خانگی و انواع کالای دیجیتال به‌خصوص انواع تلویزیون کرد.

این گام جدید، ضمن بخشیدن تنوعی محسوس به محصولات و خدمات شیانچی، تغییر بزرگی در این فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بود تا محصولاتی باکیفیت در کنار خدمات و پشتیبانی خوب به کاربران ارائه شود.

شیانچی به چه معنا است؟

شیانچی در لغت به معنای آینده‌نگری است و در این معنا، تناسب مستقیمی با دنیای مدرن و آینده‌ای دارد که با شتابی بی‌نظیر به سمت‌وسوی دیجیتالی‌شدن و هوشمندشدن پیش می‌رود.

شیانچی

تاریخچه فروشگاه لوازم خانگی شیانچی

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی فعالیت اصلی خود را از سال 1396 آغاز کرد و سپس با گذشت حدود یکسال، باتوجه به رویکرد مردمی، به ارائه لوازم خانگی و کالای دیجیتال از جمله انواع تلویزیون هوشمند و و غیرهوشمند، ماشین لباسشویی و یخچال روی آورد.

مجموعه جوان و با دانش شیانچی حال در تلاش است تا در چشم‌انداز 1405، رهبر بازار لوازم خانگی ایران باشد. حوزه‌ای که در کشور ما و در زمینه خدمات و فروش آنلاین آن همواره خلا شدیدی حس شده و مشتریان از داشتن راهنمایی، مشاوره و خدمات مناسب برای انتخاب و خرید، محروم بوده‌اند.

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی می‌کوشد همواره سهولت، سرعت و کیفیت در خرید را برای مشتریان خود فراهم کند و درعین‌حال از بررسی دقیق و معرفی محصولات مختلف غافل نیست تا مشتریان با مطالعه و بررسی محصولات بتوانند بهترین خرید را با توجه به نیاز و شرایط خود داشته باشند.

در عین حال این فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی محبوب در تلاش است تا همواره در ارتباطی دائمی و مستمر با کاربران باشد و با بهره‌گیری از نظرات و انتقادات همه مشتریان و کاربران، نسبت به بهبود کارآیی مجموعه شیانچی اقدام کند.

خدمات و مزایای شیانچی

مجموعه شیانچی با شناخت دقیق و هوشمندانه نیاز کاربر و با تکیه بر نیازهای مردمی می‌کوشد بهترین شرایط خرید را برای مشتریان این فروشگاه لوازم خانگی فراهم کند. از مهم‌ترین مزایای شیانچی باید به مواردی چون فروش قسطی، قیمت رقابتی، تأمین و ارسال سریع کالا و تنوع کالا اشاره کرد که در ادامه به هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

فروش اقساطی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیانچی با در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی کشور که حاصل آن چیزی جز افزایش قیمت کالاهای داخلی و نایاب شدن کالاهای خارجی نبوده است و در تلاش برای کمک هرچه بیشتر به مشتریان خود سعی کرده تا شرایط پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده از این فروشگاه اینترنتی را با قسط‌بندی تسهیل کند.

در حال حاضر شیانچی با همکاری اسنوا، پاکشوما، لیزینگ گسترش سرمایه‌گذاری ملی، نسیبا و والتا شرایط فروش اقساطی را برای کاربران خود دردسترس قرار داده است.

شیانچی

قیمت رقابتی

شاید اساسی‌ترین دغدغه هر کاربر ایرانی در زمان خرید محصولات و کالاهای حیاتی و مهمی چون لوازم خانگی، از جمله یخچال، لباسشویی یا کولر، مسئله قیمت و بودجه باشد. فروشگاه اینترنتی شیانچی با تشخیص دقیق این مسئله و با به حداقل رساندن واسطه‌ها می‌کوشد، بهترین قیمت انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال را در قیاس با دیگر فروشگاه‌های مطرح و شناخته شده عرضه کند.

تأمین و ارسال سریع کالا

یکی از مزایای مهم و خدمات ابداعی فروشگاه لوازم خانگی شیانچی، امکان تأمین و ارسال سریع انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال در سطح شهر تهران است. در این مورد خاص هیچ تفاوتی درباره نوع کالای سفارش شده وجود ندارد و شیانچی می‌تواند حتی انواع یخچال ساید بای ساید و دوقلو را در عرض 6 ساعت بعد از ثبت سفارش به دست مشتری برساند.

تنوع کالا

شاید یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیانچی، تنوع کالایی بی‌مثال این مجموعه باشد. شیانچی امروزه در حوزه لوازم خانگی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور محسوب می‌شود و انواع لوازم خانگی با برندهایی چون اسنوا، پاکشوما، آبسال، امرسان، الکترواستیل، شهاب و... را در میان برندهای ایرانی و برندهایی چون سامسونگ، شیائومی، فیلیپس، ال جی و... را در میان برندهای خارجی عرضه می‌کند.

البته ذکر این نکته ضروری است که مجموعه شیانچی با هدف حمایت از تولید ایرانی می‌کوشد برای باروری هرچه بیشتر ایده‌های ناب ایرانی، رشد و پیشرفت صنعت لوازم خانگی داخلی و البته بومی‌سازی جدیدترین پیشرفت‌های تکنولوژیکی در حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال گام بردارد.

اعتماد سازی

شیانچی می‌کوشد ضمن ارائه بالاترین کیفیت محصول خریداری شده توسط کاربر، از اصل‌بودن محصول تحویلی، رعایت زمان‌بندی در ارسال و تحویل کالا و موارد خدماتی دیگر اطمینان حاصل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات