صفر تا ۱۰۰ تعمیرات تخصصی اپل در صالح کمپانی

پنج‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
شرکت اپل یکی از بهترین و معتبرترین برندهای سازنده گوشی موبایل است. اما کافی است یکبار گوشی اپلتان خراب شده باشد؛ تا متوجه شوید پیدا کردن تعمیرکاری با تجربه و دانش کافی چقد دشوار است.
تبلیغات

مجرب ‌ترین و متعهدترین متخصصان برای تعمیرات آیفون در صالح کمپانی جمع شده‌­اند تا بهترین خدمات را در زمینه تعمیرات سخت افزار، نرم افزار و ترمیم بدنه آیفون به­‌شما ارائه دهند. در این نوشته قصد داریم در مورد نکات مهم هنگام درخواست تعمیر آیفون بیشتر صحبت کنیم:

مشکلاتی که شامل تعمیرات تخصصی اپل می‌­شود

در شرایط کنونی اکثر تعمیرکاران یا شرکت­‌های تعمیر گوشی، ترجیح می­‌دهند روی یکی از برندهای گوشی موبایل تمرکز ­کنند. هم‌ چنین تعداد کمپانی ­‌هاو افرادی ­که به‌­صورت تخصصی تعمیرات آیفون انجام می­‌دهند در حال افزایش است. اما سؤالی­ که برای هر کدام از ما ممکن است پیش بیاید این است که شرکت­‌های تعمیرات تخصصی اپل روی چه مواردی تمرکز دارند و برای رفع چه مشکلاتی باید به آن­‌ها مراجعه کرد. در ابتدا لازم است بدانید گوشی­‌های موبایل بخش­‌های مختلفی از جمله سخت­ افزار، نرم ­افزار و بدنه دارند. ایجاد نقص در هر کدام از این بخش ‌‌‌ها باعث کند و سخت شدن روند کار با گوشی و حتی از کار افتادن آن می­‌شود. بنابراین در ادامه اطلاعات مختصری در مورد مشکلات پیش آمده برای هر بخش در اختیارتان می­‌گذاریم:

کمپانی صالح

تعمیر بدنه و ظاهر گوشی

در طول کار با گوشی اپل، اتفاقات مختلف مانند افتادن و پرت شدن گوشی، سقوط اجسام سنگین روی گوشی، برخورد با اجسام تیز و برنده و قرار گرفتن گوشی در مجاورت حرارت و گرمای زیاد می­ توانند به بدنه آن آسیب‌­های جزئی یا جدی برسانند. همچنین در برخی از مواقع حتی گذاشتن گوشی در جیب و فشار وارد کردن به ­آن می‌تواند موجب خم شدن گوشی موبایل ­شود. در چنین مواقعی ممکن است گلس و گارد گوشی بشکند، LCD آسیب جدی ببیند، بدنه گوشی شکسته شود و ظاهر آن به­طور کل خراب شود. اگر آسیب­‌های واردشده به گونه‌­ای باشد که بتوان گوشی‌تان را تعمیر و بازیابی کرد، با ثبت درخواست تعمیرات تخصصی اپل می‌­توانید از کمک متخصصان در این زمینه استفاده کنید.

کمپانی صالح

تعمیرات تخصصی اپل در زمینه نرم­‌افزار

مشکل نرم‌­افزاری را می‌­توان جزء ناراحت‌کننده‌­ترین و گیج‌کننده‌­ترین مشکلات گوشی­‌های آیفون به ­حساب آورد. کند شدن گوشی، هنگ کردن و خاموش و روشن شدن مداوم، عدم اتصال به wifi، آپدیت نشدن، از کار افتادن برخی از برنامه ­‌ها و خاموش ماندن گوشی از جمله نشانه­‌های بروز این مشکلات است. یک متخصص باتجربه در زمینه تعمیرات تخصصی اپل با انجام کارهایی مانند آپ‌گرید یا دانگرید IOS، ریست فکتوری، نصب آنتی ویروس و نصب برخی از نرم افزارهای کارآمد نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌­کند.

تعمیرات تخصصی اپل در زمینه سخت‌­افزار

مشکلات سخت ­افزاری گوشی­‌های موبایل اپل، بسیار گسترده ‌اند. کند شدن روند شارژ باتری، عدم کارایی درست و صحیح تاچ، خطا در سنسور اثر انگشت یا تشخیص چهره، کاهش کیفیت دوربین و از کار افتادن دکمه هوم گوشی از جمله رایج ­ترین مشکلات نرم­ افزاری گوشی­‌های اپل است. شرکت‌های تعمیرات تخصصی اپل و تعمیرکارانی که در این­کار تجربه کافی دارند، برای حل این مشکلات راه­‌های مختلفی مانند تعویض باتری، تعویض تاچ و LCD، تعمیر آی سی­‌های سوخته یا تعمیر اساسی برد گوشی، تعویض یا تعمیر قطعات خراب و آسیب‌دیده مانند بلندگوها، میکروفون، سوکت شارژ، هدفون و دوربین را امتحان می­‌کنند.

6 نکته مهم در تعمیرات تخصصی اپل که باعث رضایت بیشتر مشتریان می­‌شود

رو‌به‌رو شدن با یک گوشی خراب یا شکسته یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. در چنین شرایطی بیشتر افراد ترجیح می­دهند بدون اینکه وقت خود را برای پیدا کردن بهترین متخصصان تعمیرات آیفون صرف کنند، به‌­سرعت گوشی خود را به شرکت یا فردی که ادعا می­کند تعمیرات تخصصی اپل را انجام می­دهد تحویل داده تا عیب گوشی‌شان هرچه زودتر حل شود. تعجب نکنید؛ چراکه شما هم ممکن است هنگام مواجهه با این مشکل، همین واکنش را نشان دهید. اجازه دهید تجربیات خودمان را در این مورد با شما در میان بگذاریم و به­ شما بگوییم چه نکاتی را هنگام پیدا کردن بهترین تعمیرکار یا شرکت­‌های معتبر تعمیرات آیفون در نظر بگیرید.

1- سرعت عمل هنگام تعمیرات تخصصی اپل

حق دارید اگر از کند بودن سرعت عمل شرکت­های تعمیرات تخصصی اپل خسته و کلافه شده باشید. این مشکل زمانی غیر قابل تحمل می‌شود که به اطلاعات روی گوشی‌تان نیاز دارید، یا گوشی موبایل یدکی ندارید و مجبور شوید هفته‌های زیادی را بدون گوشی سپری کنید. در چنین شرایطی امروز و فردا کردن تعمیرکاران و بدقولی ‌های بسیار شرکت­‌های تعمیر آیفون هم باعث عصبانیت بیشتر شما می‌شود. اما قطعاً شما حق دارید از زمان تحویل گوشی‌تان مطلع باشید و در سریع­ ترین زمان ممکن و بدون عیب و نقص آن­ را دریافت کنید.

2- عیب­یابی درست و تحویل گوشی بدون نقص

مسئله قابل توجهی که بسیاری از شما هنگام تعمیر آیفون با آن مواجه می­‌شوید این است که مشکل گوشی شما به­ درستی توسط تعمیرکار تشخیص داده نمی­‌شود. حتی گاهی اوقات پس از اتمام تعمیرات آیفون و تحویل گوشی، مشکلات دیگری در کنار مشکل قبلی دیده می‌شود. این در حالی است که بسیاری از مواقع هزینه زیادی از شما بابت قطعه یا دستمزد تعمیر گرفته می‌شود. اما شرکت‌­های معتبر تعمیرات تخصصی اپل قادرند مشکل پیش‌ آمده برای گوشی را به­ درستی متوجه شوند و بهترین، سریع­‌ترین و کم‌ هزینه­‌ترین روش برای حل آن ­را به­ کار ببرند. تخصص و تعهد تعمیرکاران باعث می‌شود زمانی­که گوشی به ­دست شما می­ رسد کاملاً بی‌­عیب و نقص باشد.

3- پرداخت دستمزد منصفانه برای تعمیرات تخصصی اپل

شاید شما هم جزء کسانی باشید که با شنیدن نام تعمیرات تخصصی اپل، به­یاد هزینه ­های سرسام ­آوری می ­افتند که به ­عنوان دستمزد یا خرید قطعات جایگزین پرداخت کرده‌اند. کاملاً حق دارید؛ چراکه گاهی دستمزد برخی از شرکت­های تعمیرات آیفون بسیار زیادتر از سایر شرکت­‌هاست. ماجرا زمانی مشکل­ساز می‌شود که شما از نرخ تعمیر آیفون خبر نداشته باشید یا ندانید واقعاً چه کارهایی روی گوشی شما انجام شده و این هزینه خرید چه قطعاتی گرفته می­ شود. اما بدانید که شما حق دارید فاکتور تمامی کارهای انجام‌‌شده روی گوشی‌تان را دریافت کنید و هزینه معقولی را به‌­عنوان دستمزد و قیمت قطعات پرداخت کنید.

4- استفاده از قطعات اصل و اورجینال هنگام تعمیر آیفون

بدترین اتفاقی که ممکن است حین تعمیر آیفون بیفتد، تعویض قطعات گوشی با قطعاتی غیراصل است. این کار باعث کم شدن عمر گوشی، کند شدن سرعتش هنگام کار و خرابی‌های پی ‌در پی می ­شود. فاجعه اینجا است که تشخیص قطعات اصل و غیر اصل برای شما بسیار سخت است و این مسئله را تن‌ها کسی که در تعمیرات آیفون تبحر داشته باشد متوجه می‌شود. بنابراین تمامی کسانی که تعمیرات تخصصی اپل را انجام می‌­دهند به شما توصیه می­‌کنند، زمانی­که مشکلی برای گوشی‌تان پیش آمد، آن ­را به مراکزی تحویل دهید که متعهد بوده و حساسیت بالایی در استفاده از قطعات اورجینال داشته باشند.

5- پاسخگویی سریع و درست کارشناسان

اکثر افراد بار‌ها برای اینکه ببینند تعمیر گوشی موبایلشان در چه مرحله‌­ای است، به مراکز تعمیر موبایل زنگ می‌­زنند. در چنین شرایطی عدم پاسخگویی به تلفن و شنیدن جواب‌­های سر بالا، مبهم، متناقض و پاسخ­‌هایی از سر بی­‌حوصلگی، بدترین اتفاق است. اما باید بدانید شما به­‌عنوان مشتری این حق را دارید که از کارشناسانی که تعمیرات تخصصی اپل را بر عهده دارند بهترین و دقیق‌ ترین جواب را در مورد روند تعمیرات آیفون خود و زمان تحویل آن دریافت کنید. این پاسخ­‌ها باید صادقانه، ساده، شیوا اما کاملاً حرفه ­ای باشد.

6- امکان استفاده از گارانتی و ضمانت خدمات تعمیرات تخصصی اپل

گوشی‌­های اپل هم مانند سایر گوشی ‌های همراه، شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می­‌شوند. بنابراین شما به‌­عنوان مشتری این برند حق دارید زمانی که مشکلی برای گوشی موبایلتان پیش می ­آید، بتوانید بهترین استفاده را از این خدمات داشته باشید. مرکزی که تعمیرات تخصصی اپل را انجام می­دهد باید امکان استفاده از این خدمات را که شامل تعویض قطعات، اجرت رایگان و تعویض گوشی در صورت عدم امکان تعمیر است، داشته باشد. همچنین تعمیرات آیفون در بهترین شرکت ‌‌‌ها همراه با ضمانت انجام می‌شود.

روش­های ثبت سفارش تعمیرات تخصصی اپل از صالح کمپانی

روش‌هایی که افراد می‌توانند درخواست تعمیرات تخصصی اپل را ثبت کنند متفاوت است. در کل سه روش زیر در تمامی دنیا مرسوم است:

  • ثبت درخواست تعمیرات آیفون به­صورت آنلاین
  • ثبت درخواست تعمیر آیفون به­صورت حضوری
  • تماس با کارشناسان ازطریق تلفن و استفاده از پیشنهاد‌‌ها آن­‌‌‌ها برای حل مشکلات گوشی

طبق تجربه‌ای که مشتریان در صالح کمپانی داشته‌اند، هر کدام از آن‌‌ها براساس نیاز‌ها و امکاناتی که دارند ترجیح می‌­دهند یکی از روش­‌های بالا را که برایشان مناسب‌­تر است انتخاب کنند. در این شرکت برای رفاه حال شما عزیزان و برای خدمت ­رسانی براساس امکانات و اولویت­‌های همه افراد، امکان ثبت درخواست به هر سه روش را فراهم کرده ‌ایم تا بتوانیم دستگاه اپل شما را زنده به دستان شما بازگردانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات