هر چیزی که باید در مورد تبلیغات هوشمند بازار بدانید

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برای رشد کسب‌و‌کار مبتنی بر اپلیکیشن موبایل، نصب اپلیکیشن بخش بسیار مهمی است.
تبلیغات

افزایش تعداد نصب، سرعت و نظم گرفتن نصب، سادگی و شفاف بودن مسیر جذب کاربر، جذب کاربرهای باکیفیت در کنار هزینه نصب شاخص‌هایی است که در مسیر توسعه و گرفتن کاربر برای کسب‌و‌کار موبایلی بسیار مهم است.

روش‌های متنوعی برای گرفتن نصب وجود دارد، روش نصب ازطریق فروشگاه برنامه و بازی موبایلی مثل بازار یکی از بهترین روش‌هایی است که توسعه‌دهندگان و کسب و کارهای موبایلی می‌توانند از آن استفاده کنند. هنگامی که کاربر به بازار مراجعه می‌کند در پی نصب برنامه است و تلاش دارد تا نیاز خود را رفع کند. هنگام حضور کاربر در بازار، ویترینی مقابل اوست و علاوه‌بر رفع نیاز می‌تواند از سایر برنامه‌ها نیز استفاده کند و آن‌ها را نصب کند.

در بازار دو شیوه تبلیغات در جستجو و تبلیغات هوشمند در بازار پیاده‌سازی شده که متخصصان مارکتینگ می‌توانند از آن برای نصب استفاده کنند. در آخرین آمار منتشر شده از گزارش بازار ۲۳ میلیون نصب برای کسب و کارها داده شده است. آغاز به کار تبلیغات هوشمند بازار در این مقاله اطلاع‌رسانی شده است.

گرفتن نصب اتوماتیک در تبلیغات هوشمند بازار

در گرفتن نصب یکی از مواردی که بسیار دغدغه بوده سادگی گرفتن نصب و همینطور اتوماتیک بودن آن است. بازار با سرویس هوشمند خود در پی آن است که به این دغدغه پاسخ بدهد.

بررسی ها نشان می‌دهد که در تبلیغات هوشمند بازار، این بخش مانند متخصص مارکتینگ عمل می‌کند و با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای هوش مصنوعی، بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی را براساس بودجه و CPI تبلیغ‌دهنده بر مرتبط‌ترین کوئری‌هایی که کاربران بازار جستجو می‌کنند، شناسایی می‌کند و با شرکت دادن در مرتبط‌ترین مزایده‌ها، منجر به نصب باکیفیت برنامه می‌شود.

در سرویس تبلیغاتی هوشمند بازار،‌ برنامه‌ریزی، پیشنهاد و بهینه‌سازی کلیدواژه‌ها و قیمت آن‌ها به صورت اتوماتیک و با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی پیش می‌رود. تشریح تبلیغات هوشمند بازار را می‌توانید در آکادمی تبلیغات بازار بخوانید.

تفاوت تبلیغات در جستجوی هوشمند بازار و تبلیغات در جستجو بازار

در پنل تبلیغات جستجوی بازار، ابزارهای شناخت و بررسی کلیدواژه‌ها و تعیین قیمت برای تبلیغات پیشرفته فراهم است ولی در تبلیغات هوشمند، فرد استفاده کننده تنها بودجه تبلیغات و مبلغ هر نصب خود را تعیین می‌کند و ادامه کار تبلیغات خود را به ابزار تبلیغاتی هوشمند بازار سپرده می‌شود. به نظر می‌رسد که این بخش از تبلیغات در بازار برای سرعت دادن و افزایش ظرفیت‌های نصب به بازار اضافه شده است.کاربری که مفاهیم پیچیده تبلیغات

را بلد نیست یا اینکه مجموعه کارشناس متخصص مشخصی برای تبلیغات ندارند، از این روش می‌تواند برای جذب کاربر استفاده کند. البته که این روش بخشهای دیگری از بازار را نیز برای متخصصان باز می‌کند و آنان به جز تبلیغات در جستجو بازار می‌توانند با این روش از به سایر ظرفیتهای نصب گرفتن از بازار نیز دسترسی داشته باشند.

کیفیت کاربران بازار ازطریق تبلیغات در هوشمند چطور ارزیابی می‌شود؟

استفاده از ترکرهای ادتریس، متریکس و ادجاست در کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند راه حلی باشد تا براساس آن‌ها KPIهای محصولی خود را بسنجید. KPIهایی مانند میزان فروش، تعداد engagement ایجاد شده توسط هر کاربر و ROI یا Return on Investment مربوط به هر نصب برنامه را برای این روش ایجاد کنید تا از کیفیت کاربران دقیقاً مطلع شوید.

تاکنون صرفه‌جویی در زمان و هزینه از طرفی و همینطور معلوم بودن تعداد نصب دلخواه تبلیغ دهنده و فعالیت بالای کاربران در برنامه از محاسن این روش تبلیغاتی ذکر شده است. هرگونه سوالی در مورد تبلیغات هوشمند بازار دارید را می‌توانید از بخش سوالات متداول پیدا کنید. اگر هم نبود می‌توانید با بازار مستقیم ازطریق صفحه «تماس با ما» ارتباط بگیرید.

برای خواندن اخبار جذاب مرتبط با تبلیغات در بازار و گرفتن آپدیت‌هایی در مورد تبلیغات برای نصب برنامه و بازی موبایلی توصیه می‌کنیم تا به وبلاگ تبلیغات بازار از این لینک بروید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات