خرید اکانت پریمیوم قانونی اسپاتیفای از لایسنس مارکت

سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 10 دقیقه
سرویس پخش موسیقی Spotify در سراسر جهان بسیار محبوب است. خرید اشتراک پرمیوم Spotify ما را قادر می‌سازد تا از مزیت‌های ویژه موجود در این پلتفرم استفاده کنیم.
تبلیغات

بسیاری از افراد در ایران خواهان پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای خود هستند. متأسفانه به دلیل ازدیاد فروشندگان غیر قانونی اکانت اسپاتیفای، امکان تشخیص اکانت اسپاتیفای اصل و قانونی برای اکثر کاربران سخت‌تر از گذشته شده است.

لایسنس مارکت نامی آشنا برای دوستداران خرید اشتراک‌های بین‌المللی در ایران است چراکه رسالت این مجموعه تأمین اشتراک قانونی تمامی سرویس‌های بین‌المللی با ارزان‌ترین قیمت برای کاربران عزیز ایرانی است.‌

به کمک کارشناسان بخش فنی این مجموعه به نکاتی طلایی پی خواهید برد که معمولاً این نکات را در هیچ جای دیگری به شما نمی‌گویند و با کمک آن می‌توانید اکانت اسپاتیفای اصل و قانونی را از جعلی تشخیص دهید.

چرا سرویس‌های پخش موسیقی؟

امروزه بسیاری از افراد برای گوش دادن به موسیقی از پلتفرم‌های پخش آنلاین موسیقی نظیر اسپاتیفای و اپل موزیک استفاده می‌کنند.

این سرویس‌ها در مقایسه با روش‌های سنتی بسیار کارآمد تر هستند چرا شما تقریباً هر آهنگی را که بخواهید در این پلتفرم‌ها پیدا می‌شود فقط یک کلیک با شما دارد و شما را از سایت‌های دانلود موسیقی غیر قانونی بی‌نیاز می‌کند.

راه‌های رفع محدودیت‌های اکانت اسپاتیفای در ایران!

سرویس‌های پخش موسیقی آنلاین عموماً، غیر رایگان هستند و برای استفاده بدون محدودیت از آن‌ها بایستی اشتراک پریمیوم آن را خریداری کنید و در حالت رایگان با محدودیت همراه خواهید بود.

از طرف دیگر با توجه به تحریم بودن کشور ایران امکان خرید مستقیم برای عموم کاربر‌های ایرانی وجود ندارد، لذا بسیاری از افراد برای خرید اشتراک از گیفت کارت استفاده می‌کنند که با توجه به بالا بودن نرخ ارز در کشور، قیمت مقرون‌به‌صرفه ای برای خرید یک سرویس پخش موسیقی را ندارد.

متأسفانه در طی چند سال گذشته با توجه به افزایش کاربران این سرویس در داخل ایران تعداد فروشندگان معتبر و نامعتبر این سرویس نیز افزایش پیدا کرده است چراکه بسیاری از این افراد به صورت کاملاً غیرقانونی و غیر اخلاقی اقدام به پرداخت اشتراک کاربران می‌کنند که منجر به مشکلاتی در آینده برای کاربران خواهد بود.

اکانت غیرقانونی یا هک‌شده اسپاتیفای چیست؟

به‌طور کلی به اکانتی گفته می‌شود که مبلغ و منبع مالی آن از راه غیرقانونی تأمین شده است به عبارت دیگر فروشنده آن هزینه ای به سرویس‌دهنده خارجی پرداخت نکرده است و برای پرداخت آن از حساب‌های بانکی یا خود اکانت اشخاص خارجی استفاده می‌کند.

به این صورت که این گونه فروشندگان با تبلیغات کذب مبنی بر پرمیوم سازی اکانت اسپاتیفای با ارزان‌ترین قیمت سعی دارند بسیاری از کاربران به خرید جذب کنند اما در حقیقت کاملاً برعکس آن اتفاق می‌افتد.

انواع اشتراک غیر قانونی و هک‌شده اسپاتیفای

معمولاً چند نوع اشتراک غیر قانونی و هک در بازار وجود دارد:

1- اکانت اسپاتیفای هک شده (کرک شده)

معمولاً در این نوع اکانت‌ها، حساب اسپاتیفای به صورت کلی از آن فرد دیگری بوده و شما به صورت دسترسی غیر مجاز به اکانت آن فرد دسترسی داشته و هم‌زمان با صاحب اصلی اکانت از امکانات اسپاتیفای استفاده می‌کنید که امروزه ثبات چندانی ندارد.

به عبارت دیگر فرد کلاهبردار اطلاعات اکانت (یوزرنیم و پسورد) حساب اسپاتیفای یک شخص خارجی را به برای شما ارسال می‌کند و شما مجبورید از اکانتتی استفاده کنید که مالک آن نیستید.

2- پرمیوم سازی اکانت شخصی شما با اکانت اسپاتیفای فمیلی هک شده (کرک شده)

در این نوع فعال سازی از اکانت فمیلی یک فرد خارجی جهت شارژ اکانت شخصی شما استفاده می‌شود که امروزه این روش نیز بالاتر رفتن ضریب امنیت اسپاتیفای این اکانت‌ها نیز دیگر هیچ ثباتی برای پرمیوم ماندن اشتراک شما نخواهند داشت.

ناگفته نماند که تعرفه خانواده یا همان فمیلی پلنی از اسپاتیفای است که شما با خرید آن می‌توانید ۵ اکانت دیگر را به حساب اسپاتیفای خود متصل کرده و هم‌زمان از یک اشتراک استفاده کنید.

و همین روش باعث شده است که بسیاری در داخل ایران بتوانند برای اشتراک اسپاتیفای خود هزینه کمتر پرداخت کنند چراکه هزینه اشتراک بین افراد تقسیم می‌شود.

3- پرداخت ارزی اکانت اسپاتیفای با حساب بانکی هک شده (سرقتی)

معمولاً به اکانت‌های گفته می‌شود که اشتراک آن‌ها ازطریق حساب بانکی هک شده یا سرقت شده خریداری می‌شود. به عبارت دیگر هزینه پرداخت اشتراک شما ازطریق پول و مبالغ سرقت شده از حساب‌های بانکی افراد خارجی تهیه می‌شود که جدا از غیر اخلاقی و غیر انسانی بودن آن مشکلات و تبعات قانونی را برای شما به همراه خواهد داشت.

در این نوع کلاهبرداری معمولاً پرداخت ارزی روی اکانت شخصی شما صورت نمی‌گیرد و فرد سودجو ابتدا پرداخت ارزی را روی یک اکانت مجزا انجام داده و پلن فمیلی (خانواده) را خریداری می‌کند سپس ازطریق پلن فمیلی اکانت شخصی شما را پرمیوم می‌کند.

در تمام این حالت‌ها شما به اصلاح برای اشتراک قانونی هزینه می‌کنید در صورتی که فرد خاطی هیچگونه هزینه ای بابت پریمیوم کردن اکانت به سرویس اسپاتیفای پرداخت نمی‌کند.

عوارض استفاده از اشتراک غیر قانونی اسپاتیفای

شاید گمان کنید که استفاده از اشتراک غیر قانونی اسپاتیفای چه مشکلاتی را برای ما در بر خواهد داشت؟

1- امکان بن شدن یا لیمیت شدن اکانت

امکان از دست رفتن اطلاعات شما در هر لحظه وجود دارد چراکه اشتراک شما از راه غیر قانونی و ناصحیح فعال شده است و سرویس دهنده این حق را دارد که در هر برای فعال سازی مجدد اشتراک تان هر زمان که بخواهد سرویس یا اکانت شما را به‌طور کلی بن یا مسدود سازد.

به عبارت ساده تر بایستی با اکانت خود خداحافظی کنید و همین امر برای بسیاری از افراد به معنی از دست رفتن پلی لیست‌ها و اطلاعاتی است ساعت‌ها برای جمع آوری آن برای خود، ساعت‌ها زمان گذاشته‌اند.

2- امکان بن شدن یا لیمیت شدن اکانت

این امکان وجود دارد که اکانت شما به اصطلاح لیمیت شود و این امر به این معنی است که حساب شما به مدت یکسال امکان خرید و فعال سازی ازطریق پلن فمیلی را نخواهد داشت و این به این معنی است که برای فعالسازی مجدد در همان لحظه بایستی هزینه هنگفتی جریمه پرداخت کنید.

3- عدم پایداری و خارج شدن از حالت از پرمیوم و حذف آهنگ‌های شما

ازآنجاکه عموماً اشتراک شما از آن فرد دیگری است هر لحظه این امکان وجود دارد که اکانت شما از حالت پریمیوم خارج شده و فری شود. شما برای استفاده از اسپاتیفای بارها در طول اشتراک از حالت پرمیوم خارج شوید.

و این به این معنی است که با هر بار خارج شدن از حالت پریمیوم حداقل دانلود‌های شما حذف خواهد شد و شما نیاز دارید دوباره تمامی آهنگ‌های خود را دانلود کنید.

4- امکان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتن شما

با توجه به این که اکانت شما از راه غیر قانونی تهیه شده و برای پرداخت آن از مبالغ سرقت شده و دزدی استفاده شده است.

سرویس دهنده این امکان را دارد که اطلاعات شمارا دراختیار مراجع قانونی قرار داده و این امکان وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور شما تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و برای شما مشکلی به وجود بیاید.

چراکه این امر از یک استفاده بدون اجازه از یک اکانت کرک شده فراتر بوده و صحبت از ضرر و زیان صد‌ها دلار دزدی از افراد مختلف است.

راه‌های تشخیص اشتراک اسپاتیفای اصل و قانونی از اشتراک غیر قانونی و هکی

برای اینکه متوجه شویم اشتراکی که خریداری می‌کنیم قانونی است راه‌های مختلفی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به برخی از این نکات بپردازیم که می‌تواند شما را در امر خرید اشتراک قانونی یاری کند.

لذا خواهشمندیم جهت خرید اشتراک قانونی به نکات زیر توجه کنید.

1- شارژ اکانت شخصی شما به معنی قانونی بودن اشتراک تان نیست!

براساس یک باور قدیمی بسیاری گمان می‌کنند که اگر اکانت اسپاتیفای شخصی خودشان پرمیوم شود به این معنی است که اشتراکی که خریداری می‌کنند اشتراک قانونی و معتبر است!

شاید این باور برای ده سال پیش سنگ محک مناسبی بوده اما امروزه متأسفانه راه‌های غیرقانونی زیادی برای افراد سودجو پیدا شده است چراکه بسیاری از فروشنده‌های سودجو برای میوم کردن اکانت شما از حساب‌های بانکی سرقت شده از افراد خارجی استفاده می‌کنند.

و ازآنجاکه اکانت شخصی خودتان برای پرداخت یا اتصال به فمیلی استفاده می‌شود شما نمی‌توانید تشخیص دهید که این اشتراک از راه قانونی تهیه شده یا منبع حساب بانکی آن، حساب سرقتی یک فرد خارجی است.

2- به تناسب و تطابق پلن، ریجن و قیمت اکانتی که می خرید توجه ویژه داشته باشید.

بسیاری بر این باور هستند که هزینه اشتراک یا محصولات در تمامی کشورها به صورت یکسان و برابر است اما تقریباً تمامی کمپانی‌هایی که به صورت برون مرزی فعالیت می‌کنند برای اعتدال قیمت گذاری خود در میان جوامع مختلف از معیارهای مختلفی استفاده می‌کند.

این مورد حتی در رابطه با محصولات و کالا‌های سنتی نظیر غذا و دارو نیز می‌کند و خیلی از محصولات ساخت داخل با قیمت بالاتری در بازارهای خارجی به فروش می رسند و عواملی مانند: متوسط درآمد شهروندان، وضعیت اقتصادی کشور، میزان تورم و قیمت متداول محصولات مشابه در بازار آن کشور در قیمت گذاری نهایی سرویس دهنده در آن کشور تأثیر مستقیم دارد.

لذا قیمت تمام شده برای محصولات و سرویس‌ها در کشورهای توسعه یافته نظیر آمریکا بسیار بالاتر از نرخ قیمت کشورهای در حال توسعه نظیر کشورهایی نظیر: آرژانتین است.

از طرفی دیگر در طی چند سال گذشته با پیدایش تعرفه (پلن) خانواده یا همان فمیلی امکان خرید اشتراک برای قشر وسیع‌تری از کاربران ایرانی فراهم شده است.

به زبان ساده، به لطف این تعرفه هر ۵ کاربر هزینه یک اشتراک را پرداخت می‌کند و هزینه نهایی اشتراک با نوعی سرمایه‌گذاری جمعی تأمین می‌شود و باعث می‌شود هزینه نهایی برای شما تا حد بسیاری کاهش پیدا کند.

لذا در هر جایی که سرویس دهنده از ریجن آمریکا و پلن فمیلی برای پریمیوم سازی اکانت شما استفاده می‌کند بدانید که بایستی هزینه‌های دریافتی از شما باید بیشتر از هزینه یک پنجم پلن فمیلی ریحن کشور آمریکا (بیشتر از 3.2 دلار) باشد.

و با توجه به نرخ دلار روز در صورتی که قیمت دریافتی از شما از هزینه کمتری داشته باشد باید بدانید که اشتراک ارائه شده به شما از راه کاملاً غیرقانونی فعال شده است.

3- تعرفه مادام العمر (Lifetime) در اسپاتیفای وجود ندارد!

برخی از فروشندگان نامعتبر اکانت اسپاتیفای برای افزایش فروش خود از عبارت اسپاتیفای نامحدود یا اسپاتیفای مادام العمر استفاده می‌کنند، توجه داشته باشید که در سرویس اسپاتیفای هیچگونه بلند یا تعرفه نامحدود که محدودیت زمانی نداشته باشد وجود ندارد.

معمولاً بلند مدت ترین جنین سرویس تعرفه یکساله است چراکه هزینه‌ها و کارمزد سرویس در طول سال‌های مختلف متفاوت است و همینطور ارائه پلن لایف تایم هیچگونه صرف اقتصادی برای این شرکت‌ها ندارد چراکه این شرکت‌ها بایستی ماهانه به ازای استریم (پخش) هر آهنگ به صاحب آن اثر و کمپانی حق نشر آن اثر را پرداخت کنند.

وقتی فروشنده مورد نظر از این عبارت برای جلب توجه شما استفاده می‌کند به این معنی است که عملاً برای پرداخت هزینه اشتراک شما پولی پرداخت نمی‌کند. و عملاً هزینه اشتراک شما از یک حساب بانکی سرقت شده فرد خارجی تأمین می‌شود.

4- درج نام و عکس یک فرد خارجی در حساب فمیلی منیجر

در صورتی که از قبل اشتراکی از یک سرویس دهنده ای دریافت کرده‌اید معمولاً یکی از روش‌هایی که برای تشخیص اشتراک قانونی اسپاتیفای مورد استفاده می‌گردد می‌گیرد توجه به نام اکانت فمیلی مادر یا همان فمیلی منیجر است .

شما ازطریق بخش مدیریت اکانت خود و ورود به بخش اعضای فمیلی می‌توانید عکس و همینطور نام اکانت فمیلی مادر خود را که اکانت شما به آن متصل است مشاهده کنید.

در صورتی که نام درج شده یا عکس اکانت فمیلی هیچ‌گونه تطابقی با نام و لوگوی فروشنده شما نداشت یا از اسم و مشخصات یک فرد خارجی استفاده شده بود می‌توان به قانونی بودن اشتراک تان شک کرد.

اما توجه داشته باشید که عکس این موضوع هیچگاه صدق نمی‌کند یعنی اگر نام فامیلی منیجر شما همنام با اسم فروشگاه یا فروشنده مورد نظر بود لزوماً به این معنی نیست که شما در حال استفاده از یک اشتراک قانونی هستید بایستی از روش‌های دیگر ذکر شده در این مقاله کمک بگیرید.

5- از پرداختیار‌های معتبر جهت پرمیوم سازی استفاده کنید.

یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های خرید قانونی و مطمئن اکانت اسپاتیفای اعتماد به یک واسط پرداختی مرتبط معتبر در داخل ایران است.

مجموعه لایسنس مارکت پرداخت یاری بین‌المللی است که شما را در خرید اشتراک سرویس‌ها و سایت‌های بین‌المللی دلخواهتان با ارزان ترین قیمت ممکن یاری می‌کند.

به عبارت دیگر مجموعه‌ی لایسنس مارکت برای اکانت اسپاتیفای از ریجن‌هایی استفاده می‌کند که کمترین هزینه را در جهان برای پلن پرمیوم خود دارند و هر اشتراکی را از هر سرویس دهنده خارجی که تمایل داشته باشید با کمترین هزینه برای شما تهیه می‌کند.

و شارژ اکانت اسپاتیفای شما به صورت فوری (زیر یک ساعت) انجام می‌شود و اطمینان دارید که اشتراک اسپاتیفایی که از این مجموعه تهیه می‌کنید از راه کاملاً قانونی و اخلاقی تهیه شده و مشکلی در آینده برای شما ایجاد نخواهد شد.

و برخلاف دیگر شرکت‌های خدمات پرداختی، خدمات آن‌ها تنها به خرید اشتراک منتهی نشده و اشتراکی که از این مجموعه خریداری می‌کنید شامل پشتیبانی و ضمانت تا پایان روز اشتراکتان نیز است.

از طرف دیگر به هنگام تمام شدن اشتراکتان پیامک دریافت می‌کنید گه اگر تمایل داشتید می‌توانید اشتراکتان را تمدید کنید و این امر در عدم لیمیت شدن اکانتتان کمک شایانی خواهد کرد.

و غیر از اکانت اسپاتیفای نیز می‌توانید اشتراک سرویس‌های معتبر دیگری را نظیر: اشتراک نتفلیکس و اکانت تریدینگ ویو و صدها اشتراک دیگر را از این مجموعه با خیال راحت خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات