راهنمایی برای خرید اینترنت خانگی و سازمانی با وینکس

دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
انتخاب سرویس‌دهنده مناسب در خرید اینترنت پرسرعت خانگی یا سازمانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد و شرکت‌ها است.
تبلیغات

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دهه گذشته و افزایش ضریب نفوذ رسانه‌های برخط و فروشگاه‌های آنلاین، ضرورت بهره‌مندی از یک اینترنت با قیمت مناسب، سرعت و پایداری بالا بیش از پیش احساس می‌گردد. به هر میزان که سازمان‌ها توسعه می‌یابند، گستردگی و کیفیت ارتباطات برای آن‌ها معنای بیشتری پیدا می‌کند، درنتیجه دستیابی به راهکارهای نوین و در عین حال ساده برای برطرف کردن مشکلات احتمالی، پاسخگویی سریع‌تر و فراهم کردن امنیت اطلاعات، مهم‌تر و پیچیده‌‌تر می‌شود. به همین منظور شرکت‌های زیادی برای تأمین اینترنت مورد نیاز کاربران تأسیس و در حال رقابت با یکدیگر هستند.

در ایران 17 شرکت FCP(Fixed Communication Provider)، مجوز ارائه خدمات ارتباطی و اینترنتی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرده‌اند. برای اطلاع از اسامی این شرکت‌ها می‌توانید به وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه کنید یا با یک جستجوی ساده اسامی این شرکت‌ها را در موتور جستجوی گوگل پیدا کنید. اینترنت TD-LTE، ADSL، پهنای باند اختصاصی، تلفن ثابت بر بستر VOIP و خدمات دیتاسنتر از برجسته‌ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های FCP هستند. در سرویس‌های سازمانی، قیمت در مقایسه با کیفیت، سرعت، پایداری و امنیت، درجه اهمیت پایین‌تری داشته و می‌توان عنوان نمود که مهم‌ترین معیار در انتخاب شرکت ارائه‌دهنده، کیفیت سرویس و نحوه ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران است.

شرکت ارتباطات فرزانگان پارس با نام تجاری وینکس (Wenex) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های دارای مجوز FCP، تمامی سرویس‌های ارتباطی مورد نیاز کاربران خانگی، سازمانی و تجاری را ایجاد کرده است. از مهم‌ترین خدمات وینکس ارائه راهکارهای ارتباطی سازمانی، به‌خصوص پهنای باند اختصاصی ویژه سازمان‌ها است. در طی سال‌های اخیر، وینکس سعی کرده است با سرمایه‌گذاری و بکارگیری از بروزترین زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، سرویسی مطمئن و با کیفیت را دراختیار سازمان‌ها قرار دهد. کارشناسان وینکس با پشتیبانی تخصصی و شبانه‌روزی و ارائه سرویس پایدار توانسته‌اند نیاز ارتباطی بسیاری از سازمان‌ها را بر طرف نمایند.

در میان کاربران خانگی نیز انتخاب اینترنت پرسرعت با قیمت مناسب و کیفیت بالا از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولاً اولین مرحله جهت انتخاب شرکت سرویس‌دهنده اینترنت در میان کاربران خانگی، جستجو در گوگل و پرسش و پاسخ از افراد متخصص یا سایر استفاده‌کنندگان است. اگر شما هم تجربه خرید اینترنت خانگی را داشته باشید متوجه شده‌اید که طیف وسیعی از آشنایان شما از کیفیت سرویس‌دهی و نحوه پاسخ‌دهی برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ناراضی هستند. با توجه به پر شدن خطوط مسی تلفن در اکثر مناطق ایران جهت دریافت اینترنت ADSL و همچنین هزینه بالای بسته‌های اینترنت FD یا همان اینترنت همراه که روی خطوط موبایل فراهم می‌گردند، خرید اینترنت TD-LTE بسیار کاربردی و مقرون‌به‌صرفه است. اینترنت TD-LTE به‌عنوان جدیدترین نسل اینترنت ثابت در مقایسه با سایر تکنولوژی‌ها به دلیل عدم نیاز به خطوط تلفن، سرعت بالاتری را برای کاربران ایجاد کرده و با توجه به تعرفه کم بسته‌های ترافیکی، باعث کاهش چشمگیر هزینه اینترنت در سبد خانواده می‌شود.

وینکس

وینکس یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان سرویس TD-LTE است که با دارا بودن نمایندگی‌های فروش گسترده در تمامی استان‌ها طیف بسیار وسیعی از کاربران اینترنت TD-LTE را به خود اختصاص داده و بیشترین میزان تنوع در مودم و بسته‌های اینترنتی را برای کاربران فراهم کرده است. خبر خوب برای کاربران اینترنت خانگی، ضمانت و گارانتی 18 ماهه بسیاری از سرویس‌ها توسط این شرکت است.

شما نیز می‌توانید تنها با صرف چند دقیقه وقت با مشاوران وینکس ازطریق شماره تماس 02193111213 ارتباط برقرار کنید تا اینترنتی با پایداری بالا برای سازمان خود تهیه کنید یا با مراجعه به وب‌سایت رسمی وینکس به آدرس wenex.ir و ورود به بخش فروشگاه آنلاین اینترنت خانگی مدنظر خود را با بالاترین کیفیت، قیمت به صرفه و پشتیبانی مناسب دریافت کنید.

وینکس بِرند بَرنده‌ها

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات