با کاژه، به سمت زیبایی حرکت کنید

یک‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
زیبایی در زندگی مدرن، مفهوم جدیدتری پیدا کرده است. به‌طوری‌که اغلب خانه های امروزی از این عنصر مهم بهره برده و به‌عنوان خانه زیبا شناخته می‌شوند. اما چه عاملی باعث می‌شود تا یک خانه یا ساختمان، زیبا محسوب شود؟
تبلیغات

عوامل زیادی دست در دست هم می‌دهند تا این مفهوم به واقعیت مبدل گردد. یکی از این عوامل که بی تأثیر در نمای منزل نیست، روف گاردن است. خانه هایی که از پشت بام برخوردار هستند، فضای مناسبی را جهت اجرای روف گاردن داشته و با وجود آن، تغییراتی چشمگیر را به خود خواهند دید.

خانه ای رویایی با روف گاردن

اگر شما هم صاحبِ خانه ای هستید که پشت بامی هر چند کوچک دارد، می‌توانید به روف گاردن فکر کنید. نگران اجرای آن نباشید. حالا مجموعه های اجرایی حرفه ای و بسیار خوبی در کشور فعالیت دارند که روف گاردن هایی اعجاب انگیز را برایتان اجرا می‌سازند. مثل مجموعه کاژه که با تکیه بر متریال و ابزارهای نوین اقدام به اجرای روف گاردن کرده و خانه ای زیبا و رویایی را در دنیای واقعیت خلق می‌کند.

اجرای روف گاردن، طبق ایدئال های شما

کاژه در تلاش است تا روف گاردن بی‌نظیر و مطابق با سلیقه و نظر شما را اجرا کند. بی شک ایده‌های شما نیز در ساخت یک روف گاردن بی نقص، مؤثر بوده و این مجموعه به نظرات شما نیز احترام می گذارد. پس اگر می‌خواهید روف گاردن خانه‌تان، به ایدئال های شما نزدیک باشد؛ می‌توانید از کاژه کمک بگیرید. در روف گاردن، انواع آلاچیق، آبنما، گیاهان سبز، سایبان، مبلمان باغی و غیره مورد توجه قرار گرفته و بنا به درخواست شما، حذف یا اضافه خواهند شد.

کلاس های مختلف روف گاردن

خوب است بدانید روف گاردن همراه با کلاس های متعددی است. هر کدام از کلاس ها دارای مشخصاتی منحصر‌به‌فرد هستند.

روف گاردن کلاس A

برای مثال می‌توان روف گاردن کلاس A را نام برد که کفپوش آن از جنس سنگ یا موزاییک است. از چمن طبیعی هم جهت پوشش دهی در این فضا استفاده شده است. از چراغ های محوطه ای و نور مخفی هم جهت نورپردازی در آن بهره گرفته شده و مبلمانی از جنس ترموود در اینجا حضور دارند. انواع زهکشی و عایق کاری هم در روف گاردن کلاس A اجرا شده‌اند. آلاچیق های زیبا به اضافه درخت شمشاد و گیاهان طبیعی، جذابیت این فضا را دو چندان کرده‌اند.

روف گاردن کلاس B

اما بپردازیم به روف گاردن کلاس B که کفپوش آن از نوع ترموود است. باکس های ترموود به اضافه گلدان ها در فضای مورد نظر به چشم خورده و واقعا بر دل می نشینند. آلاچیق، مبلمان چرمی یا حصیری، چراغ های محوطه ای و کاج هم باعث شده‌اند تا این روف گاردن، بیش از پیش جذاب به نظر برسد.

روف گاردن کلاس C

در خصوص این روف گاردن می‌توان گفت آلاچیق و سایبان ها فضایی دل انگیز را در آن شکل داده‌اند. مبلمانی از جنس ترموود، نورهای مخفی و چراغ های باغی، باکس های پلکانی ترموود، کفپوش ترموود پلکانی و گل و گیاهان طبیعی، همه و همه این فضا را مزین کرده‌اند.

طراحی بهینه پارتیشن شیشه ای توسط کاژه

مجموعه کاژه نه‌تنها مجری روف گاردن در ساختمان های مدرن بوده و نتایجی خارق‌العاده را خلق کرده است؛ بلکه به‌عنوان یکی از برترین طراحان پارتیشن نیز شناخته شده است. امروزه از پارتیشن، جهت بخش بندی یا تفکیک بندی فضاهای داخلی استفاده شده و این ابزار، از لحاظ زیبایی شناسی نیز درخور توجه هستند. به‌طوری‌که بخش‌های حاضر در یک محیط، ضمن تفکیک از هم، نمای زیباتر و به روزتری پیدا کرده و اتفاقات مثبت دیگری را هم به‌دنبال داشته‌اند.

اما یکی از انواع پارتیشن که بیش از همه جلب توجه کرده و محبوبیت زیادی را از آن خود کرده، پارتیشن شیشه ای است. این پارتیشن در مقایسه با پارتیشن های چوبی و فلزی، امتیازات بیشتری دارد. عبور نور و تشکیل یک فضای دلباز، فقط یکی از تأثیرات حاصل از آن است.

کاژه

طراحی انواع پارتیشن شیشه‌ای

یکی از خدمات شایسته ای که مجموعه کاژه در خصوص پارتیشن بندی ارائه می‌دهد، طراحی انواع پارتیشن شیشه ای در محیط های مختلف است. فرقی نمی‌کند هدف شما، پارتیشن بندی کدام یک از محیط های باز یا بسته باشد؛ در هر حال این مجموعه از عهده انجام این کار برآمده و نتیجه ای تماشایی را پیش چشمانتان ظاهر خواهد کرد. طراحی و ساخت انواع پارتیشن های اداری، محیط باز و خانگی از سری خدمات ویژه کاژه به شمار می آید. پس اگر هدف شما، یافتن بهترین مرکز طراحی و ساخت پارتیشن است، با کاژه به این هدف دست یافته و می‌توانید به انتظاراتتان، رنگ واقعیت بپاشید.

ارائه راهکارهای جدید و به روز

کاژه پیش از طراحی و ساخت پارتیشن شیشه ای ، بهترین و جدیدترین راهکارها را خدمت شما پیشنهاد خواهد داد. کارشناسان نیز در صورت نیاز به محل اعزام شده و با تکیه بر خلاقیت خود، بهترین ایده‌ها را بازگو می‌کنند تا از میان آن‌ها انتخاب کنید. در ضمن این مجموعه، تمام تلاش خود را به کار بسته تا پارتیشن بندی با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی صورت گیرد.

با بازسازی ساختمان، صاحب یک ساختمان نو شوید

آیا میدانید هزینه بازسازی ساختمان، خیلی کمتر از هزینه ساخت یک خانه است؟ شاید این هزینه، کمتر از نصف هم باشد. پس به جای اینکه خانه تان را فروخته و خانه ای جدید با هزینه هنگفت را خریداری کنید، همانجا را تبدیل به یک خانه نو و جدید کنید. بعدها متوجه فواید این کار خواهید شد. حالا اگر دغدغه تان این است که باید به کجا برای بازسازی ساختمان اعتماد کرد؟! ما راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما ارائه خواهیم داد.

کاژه

افزایش ارزش ساختمان با بازسازی

بازهم کاژه در کنار شما است تا بازسازی ساختمان به کاملترین و حرفه ای ترین شکل ممکن صورت پذیرد. با بازسازی، ارزش ساختمان خود را چند برابر کنید! این مجموعه با تکیه بر لوازم و مصالح مدرن اقدام به این کار کرده و در کنار اجرای روف گاردن و طراحی پارتیشن، خدمات بازسازی را هم خدمت شما ارائه خواهد داد.

ارائه خدمات بازسازی در تمام کشور

تیم کار درست و مجرب کاژه که متشکل از طراحان و مهندسین زبده و ماهر است، بازسازی ساختمان را نه‌تنها در تهران، بلکه در سایر شهرهای ایران نیز انجام می‌دهد. پس نگران مسافت نباشید. با کاژه، مسافت بی معنا است. اگر نیاز به مشاوره و استعلام هزینه بازسازی داشته باشید، بازهم این مجموعه با کمک مشاوران خود کمکتان کرده و سوالاتتان را بی جواب نمی گذارد.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات