خرید بیش از ۴۰۰ رمزارز در صرافی بیت فاین

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در یکی از با سابقه ترین صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال بیت فاین با پایین ترین نرخ در ایران و بدون کارمزد و با پشتیبانی ۲۴ ساعته به خرید و فروش فوری بیش از ۴۰۰ رمز ارز بپردازید.
تبلیغات

بیت فاین، پلتفرمی امن و حرفه‌ای که استفاده‌ی آن از ثبت نام و احراز هویت تا خرید و فروش ارز بسیار ساده و قابل درک بوده و با آموزش‌های موجود و پشتیبانی آنلاین در کنار سایر مزیت‌ها که در ادامه این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای همگان راحت‌تر کرده است.

چرا باید از بین صدها صرافی، بیت فاین را انتخاب کنیم؟

داستان بیت فاین متفاوت از هر صرافی دیگری است، تیم توسعه‌دهنده بیت فاین متشکل از 11 برنامه‌نویس حرفه‌ای و مجرب و متخصص در حوزه بلاکچین است و جزو اولین‌ها در ایران بوده که در این پلتفرم علاوه بر استفاده از تجربیات داخلی، ضعف دیگر صرافی‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد:

  • تنوع بالای رمزارز: در بیت فاین می‌توانید بیش از 400 رمز ارز را به صورت کاملاً اتوماتیک و فوری در بستر تمامی شبکه‌ها خرید و فروش کنید.
  • امکان خرید و فروش با تتر: می‌توانید هنگام خرید ارز علاوه بر ریال، تصمیم بگیرد با تتر هزینه آن را پرداخت کنید یا در هنگام فروش، بجای تسویه با ریال، می‌توانید تتر دریافت کنید.
  • ارسال مستقیم رمزارز به والت شخصی خودتان: یکی از مهم ترین دغدغه‌های کاربران و معامله گران نگه داشتن رمزارز در کیف پول بلاکچین شخصی خودشان است (مانند تراست والت یا لجر)، در بین فاین هنگام خرید رمزارز می‌توانید آن را مستقیم به کیف پول خودتان ارسال کنید، بااین‌حال برای کاربران مبتدی این قابلیت نیز فراهم است که رمزارزها در کیف پول داخلی سایت نگه داری شود.
  • قیمت پایین: بدلیل تجربه و ارتباطات بالا، قیمت‌های بیت فاین نسبت به سایر رقبا در پایین‌ترین رقم ممکن است که توسط خود شما و با مقایسه با سایر صرافی‌ها قابل اثبات است.
  • کارمزد صفر: در این صرافی هیچگونه کارمزدی بابت خرید و فروش در حال حاضر اخذ نمی‌گردد به غیر از خرید و فروش با تتر که میزان کارمزد آن بسیار ناچیز (0.1 درصد) تا سقف 40 تتر است و چنانچه با سایر صرافی‌ها مقایسه شود می‌توان مشاهده کرد که کارمزد آن‌ها 0.2 درصد تا 0.4 درصد و بدون سقف است.
  • آموزش، تحلیل و راهنما قبل از خرید: از بزرگ‌ترین مزیت‌های بیت فاین استفاده از تحلیل تکنیکال در هنگام خرید رمزارز است، ضمن اینکه پیج اینستاگرام بیت فاین نیز به صورت متناوب و روزانه اخبار، آموزش و تحلیل‌های رمزارزهای ترند و محبوب را قرار می‌دهد.
  • احراز هویت تمام خودکار و 5 دقیقه‌ای: احراز هویت در بیت فاین بسیار ساده و مرحله‌ای بوده و تماما با استفاده از استعلام‌های آنلاین سامانه احراز (io) صورت می‌گیرد.

با ثبت نام و تکمیل احراز هویت در بیت فاین از 50 هزار تا 200 هزار شیبا رایگان نیز به‌عنوان هدیه ثبت نام دریافت کنید.

چگونه خیلی راحت ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم و از کجا شروع کنیم؟

  • ثبت نام فوری و ساده با شماره موبایل
  • تکمیل اطلاعات و ارسال تصویر سلفی
  • بررسی توسط کارشناسان بیت فاین و تأیید هویت (کمتر از 5 دقیقه)
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از بیت فاین

با معرفی دوستان خود با استفاده از سیستم همکاری در فروش بیت فاین، می‌توانید پورسانت قابل توجه‌ای دریافت کنید که در این مورد نیز نسبت به سایر رقبا به مراتب بیشتر است (20 الی 40 درصد از سود تراکنش فردی که دعوت کرده‌اید).

سطوح کاربری

پس از احراز هویت سطح کاربری شما به برنزی تغییر می‌یابد که در این سطح می‌توانید از تخفیفات آن بهرمند شوید، با فعالیت و خرید و فروش بیشتر می‌توانید به سطوح نقره‌ای و طلایی ارتقا پیدا کنید که جزئیات طرح‌ها و تخفیفات در سایت بیت فاین درج شده است.

طرح‌ها و جشنواره‌ها

با شرکت در نظرسنجی‌ها و مسابقات هفتگی و ماهانه می‌توانید بیت کوین رایگان (هم به قید قرعه هم در صورت برنده شدن مسابقات) دریافت کنید برای جزئیات بیشتر به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

ختم کلام

انتخاب صرافی خوب، مطمئن، بدون مشکل و با پشتیبانی برخط، همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران بوده که بیت فاین با استفاده از تجارب بالا و تخصص چندین ساله، این نگرانی را برطرف ساخته است که در این مقاله تنها به چند مزیت و امکانات این پلتفرم اشاره شده است، قطعاً با ثبت نام و بررسی پلتفرم توسط خودتان، علاوه بر دریافت هدیه ثبت نام، می‌توانید عاشق این پلتفرم شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات