عیب‌یابی و تعمیرات انواع یخچال و لوازم خانگی در محل تبرید سرویس

شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
خرابی لوازم منزل ازجمله معضلاتی است که هر خانه‌داری در طول زندگی خود حداقل یک‌ بار با آن مواجه شده است.
تبلیغات

با‌توجه‌‌به قیمت گران لوازم‌خانگی امکان خرید مجدد وسیله برای تمامی افراد جامعه فراهم نیست؛ بنابراین در چنین شرایطی بهترین و به‌صرفه‌ترین راه، تعمیر و رفع نقص وسیله معیوب است. با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌به فراگیر‌شدن شیوه و سبک زندگی آپارتمانی، حمل و جابه‌جایی دستگاه‌های معیوب و دارای نقص فنی به‌دلیل وزن سنگین آن‌ها کاری سخت است. همچنین، تعمیر برندهای خاص و شناخته‌شده کاری بسیار ظریف و حساس است. به‌دلیل کمبود وقت و سختی جست‌وجو برای پیدا‌کردن مراکز معتبر تعمیر لوازم‌خانگی، یکی از گزینه‌های مناسب و بسیار به‌صرفه، استفاده از خدمات تعمیرات گروه فنی مهندسی تبرید سرویس است.

راهنمای عیب‌یابی و درخواست تعمیر یخچال فریزر در منزل

یخچال‌ها جزو پرکاربردترین لوازم برقی موردنیاز در زندگی هستند که باید به‌صورت مداوم و بدون وقفه در طول شبانه‌روز کار کنند. در‌صورت به‌وجود‌آمدن نقص، برای جلوگیری از فاسد‌شدن مواد‌غذایی باید یخچال به‌سرعت تعمیر شود. در چنین شرایطی، بهترین راه تعمیر یخچال ‌فریزر در منزل است که نیازمند داشتن مهارت‌های کافی است.

به‌منظور استفاده شبانه‌روزی و مداوم از یخچال، خرابی و نقص آن از متداول‌ترین نوع خرابی لوازم منزل است که به‌دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد. وجود صدای عجیب و نامتعارف در یخچال، سوختن موتور یخچال، نقص در یخ‌ساز و بسته‌نشدن درست در یخچال ازجمله مشکلاتی است که ممکن است به‌مرور‌زمان برای هر یخچالی به‌وجود آید.

معمولاً هنگام خرید هر نوع وسیله برقی برگه گارانتی نیز همراه آن به مشتری تحویل داده می‌شود؛ بنابراین، هنگام خرابی این لوازم، اولین گزینه‌ای که به ذهن مشتری می‌رسد، استفاده از اعتبار برگه گارانتی است. درصورتی‌که تاریخ اعتبار برگه گارانتی به پایان رسیده باشد یا مرکز خدماتی وسیله مربوطه در محل زندگی شخص وجود نداشته باشد، فرد مجبور به انتقال دستگاه معیوب به تعمیرگاه‌های لوازم‌خانگی در اطراف شهر خود می‌شود.

انتقال و جابه‌جایی وسیله سنگینی مانند یخچال یکی از معضلات و دردسرهای بزرگ در تعمیر نقص ایجاد‌شده در این وسیله است؛ به‌نحوی‌که در موارد بسیاری شاهد سقوط یخچال از پله و ارتفاع‌های زیاد بوده‌ایم. علاوه‌بر‌این، به‌دلیل حساس و پیچیده بودن سیستم‌های داخلی یخچال و نیاز به تعمیر فوری آن، نمی‌توان به‌راحتی به هر تعمیرگاهی اعتماد کرد و یخچال را برای مدتی به تعمیرگاه سپرد. انتخاب تعمیرگاه مناسب کاری سخت و بسیار پراسترس است.

بهترین راه برای حل چنین مشکلی استفاده از خدمات تعمیرات لوازم‌خانگی در محل است؛ چراکه نیازی به سپردن طولانی‌مدت دستگاه به اشخاص ناآشنا وجود ندارد و می‌توان نظارت کاملی به انجام صفرتا صد مراحل تعمیرات داشت. علاوه‌براین، به‌دلیل نیازنداشتن به حمل و جابه‌جایی وسیله، دیگر استرسی برای آسیب به‌وسیله وجود ندارد.

تعمیر لوازم خانگی

نحوه تشخیص نقص ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی

با‌‌‌توجه‌‌‌به آلودگی بسیار زیاد کلان‌شهرها، شست‌وشوی روزانه لباس یکی از نیازهای اساسی شهروندان است؛ بنابراین، به‌دلیل استفاده مکرر از دستگاه‌های شست‌وشوی لباس، میزان خرابی این دستگاه‌ها در این شهرها بسیار بیشتر است. به‌همین‌دلیل، تعمیر ماشین لباس شویی در اصفهان، تهران و سایر کلان‌شهرها جزو دغدغه‌های بزرگ شهروندان است.

معمولاً هنگام خرید وسایل برقی، دفترچه‌ای با عنوان خطاها و ایرادات احتمالی نیز همراه آن برای مشتری ارسال می‌شود که درون آن مجموعه‌ای از کدهای خطا و نقص احتمالی آن وسیله به‌همراه توضیحات نوشته شده است. گاه مصرف‌کنندگان لوازم برقی همچون ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی با این خطاها مواجه می‌شوند. در چنین شرایطی، نیاز به تعمیر ماشین ظرف‌شویی و ماشین‌لباس شویی به‌وجود می آید.

دلایل مختلفی همچون قرارگیری نادرست وسیله، سقوط اشیای سنگین، ضربه‌های محکم به‌ ‌‌‌وسیله، پوسیدگی و آب‌دیدگی برخی قطعات داخلی و... باعث ایجاد خطا و نقص در این لوازم برقی می‌شود. خوب است بدانید برخی از این خطاها به‌راحتی و با انجام چند کار ساده حل‌شدنی و برخی از آن‌ها نشان‌دهنده ایرادات فنی هستند که باید حتماً به‌وسیله متخصص برطرف شوند. در چنین مواردی، بهترین کار قبل از ارسال دستگاه معیوب به تعمیرگاه، مشاوره‌گرفتن از افراد متخصص است.

با‌‌‌توجه‌‌‌‌به قیمت گران ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی، سپردن این وسیله‌ها به افراد ناآشنا و غیرمتخصص عملی ریسکی است. بسیاری از مشکلات لوازم برقی بدون نیاز به حضور متخصص و با راهنمایی و مشاور به‌راحتی حل‌شدنی است و نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای مشتری وجود ندارد. بعد از گرفتن مشاوره‌های لازم از متخصص، فرد می‌تواند تصمیم بهتری برای نحوه تعمیر و رفع ایرادات فنی دستگاه خود بگیرد.

تبرید سرویس یکی از گروه‌های تعمیرات لوازم‌خانگی است که با هدف رفع نگرانی‌های مشتریان خود خدمات مشاوره قبل از تعمیرات را به مشتری ارائه می‌دهد. این گروه قبل از ارسال متخصص در محل، سعی می‌کند که مشکل مشتری را به‌صورت مشاوره تلفنی برطرف کند. در‌صورت احساس نیاز کارشناسان به تعمیرات فنی، افراد متخصص به محل اعزام می‌شوند و بعد از بررسی کامل دستگاه مربوطه و پیدا و رفع کردن کامل ایرادات و نقص‌های آن، برای اطمینان‌خاطر مشتری فاکتوری معتبر با قیمت‌های دقیق و محاسبه‌شده را به مشتری تحویل می‌دهند. ارائه فاکتور موجب اطلاع شخص از تمامی قیمت‌ها و اطمینان خاطر او می‌شود.

۵ معیار مهم در انتخاب تعمیرگاه معتبر لوازم خانگی

برای پیداکردن مراکز تعمیرات لوازم‌خانگی در محل قطعاً یکی از راحت‌ترین و بهترین راه‌ها، جست‌وجو در گوگل است؛ اما بعد از پیدا‌کردن تعداد زیادی از این مراکز، سؤالی که ایجاد می‌شود این است: کدام‌یک را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب مرکز تعمیراتی معتبر، باید به این معیارها دقت کنیم:

  • میزان سابقه مرکز مربوطه
  • میزان رضایت مشتری از عملکرد آن گروه
  • میزان تخصص و اعتبار مدارک اعضای گروه
  • سرعت و کیفیت خدمات‌دهی به مشتری
  • میزان تعرفه و دسترسی به چارت قیمت‌گذاری
تبرید سرویس

دلایل اهمیت استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل

تبرید سرویس یکی از فعالان عرصه تعمیر لوازم برقی در منزل است که با داشتن بیش از ۲۰ سال سابقه کاری و وجود تیمی مجرب و آموزش‌دیده به بررسی و رفع ایرادات انواع لوازم‌خانگی در محل می‌پردازند. از مزیت‌های مهم این گروه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • وجود گروهی متخصص و آموزش‌دیده درزمینهه تعمیرات انواع لوازم برقی
  • انجام مشاوره‌های رایگان قبل از تعمیرات برای به‌حداقل‌رساندن هزینه‌های مشتری
  • تعرفه‌های به‌صرفه و مشخص و ارائه فاکتور معتبر به مشتری
  • ارائه مقالات آموزشی معتبر با هدف افزایش اطلاعات فنی مشتریان
  • تجربه همکاری با بسیاری از شرکت‌های معتبر همچون کوکاکولا
  • نماینده رسمی تعمیر بسیاری از برندهای لوازم‌خانگی همچون دوو
گروه تبرید سرویس(tabridco2200) هم‌اکنون در شهر اصفهان مشغول فعالیت است و تعمیرات تخصصی انواع یخچال، ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی را در انواع برندها و مارک‌ها همچون اسنوا، سامسونگ، بوش، دوو و... را انجام می‌دهد. مقالات موجود در سایت تبرید سرویس کمک بسیار زیادی به افزایش اطلاعات شناخت انواع خطا و نقص‌هایی می‌کنند که ممکن است برای وسایل برقی ایجاد شود.برای برقراری ارتباط مستقیم با این گروه می‌توانید با شماره 33451846-031 تماس بگیرید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات