کولر گازی پرتابل گری را در لیست خرید خود به‌عنوان گزینه اول قرار دهید

یک‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
گذشت دورانی که خانه‌ها ابعاد وسیعی داشتند و سرسراهای بزرگ با اتاق‌های نشیمن وسیع در میانه آن‌ها به چشم می‌خورد. این خانه‌ها با همه‌ خوبی‌ها یک عیب بزرگ داشتند؛ آن هم دشوار بودن فرایند سرمایش و گرمایش بود.
تبلیغات

این روزها خانه‌ها نقلی‌تر شده است و برای سرمایش و گرمایش خانه‌ها به تلاش زیادی نیاز نیست. یک کولر گازی پرتابل هم می‌تواند تهویه خانه را عهده‌دار شود. کولر گازی پرتابل گری با ظرفیت مناسب برای سرمایش و گرمایش خانه‌های نقلی شما بهترین انتخاب خواهد بود.

کولر گازی پرتابل گری با طراحی شیک مناسب دکوراسیون های امروزی است.

قابلیت جابه‌جایی کولر گازی پرتابل گری

نکته مثبتی که در مورد کولر گازی پرتابل گری وجود دارد این است که می‌توان هر از چندگاهی به فکر تغییر مکان کولر گازی افتاد. این کولرهای گازی دارای ظاهری شیک و زیبا هستند و می‌توانند به‌عنوان یک عنصر زیبایی بخش در دکوراسیون داخلی عمل کنند. از طرفی قابلیت جابجایی آن‌ها به‌سادگی فراهم شده. شما برای نصب کولر گازی پرتابل گری نیاز به هیچ‌گونه فرایند نصب و راه اندازی ندارید. کافی است دوشاخه کولرگازی را در دست بگیرید و آن را به برق متصل کنید. به همین سادگی می‌توانید کولر گازی پرتابلتان را در هر کجا که مایل هستید قرار دهید.

ظرفیت‌های کولر گازی پرتابل گری

از کولر گازی پرتابل گری توقع تهویه فضاهای بزرگ را نباید داشت. این کولرهای گازی مختص فضاهای کوچک طراحی شده‌اند. استفاده از کولر گازی پرتابل گری در اتاق هتل‌ها، مغازه‌ها، اتاق خواب و خانه های نقلی و کوچک انتخابی بهینه است. کولرهای گازی پرتابل گری در ظرفیت‌های 9000، 12000، 13000، 14000، 18000 و 24000 BTU به تولید می‌رسند. بنابراین کولر گازی پرتابل گری را می‌توانید هم برای یک اتاق یا مغازه 6 متری و هم برای منزل 60 تا 80 متری خریداری کنید.

گری

کولرهای گازی پرتابل از برند گری مناسب برای اتاق‌های کوچک و منازل با متراژ متوسط هستند.

قابلیت سرمایشی و گرمایشی کولر گازی پرتابل گری

شاید تصور کنید با استفاده از کولرگازی پرتابل ممکن است تنها از قابلیت سرمایش بهره‌مند شوید اما چنین نیست. شما با خرید انواع کولرگازی‌های پرتابل گری می‌توانید به قابلیت سرمایش و گرمایش به‌طور هم‌زمان دسترسی پیدا کنید. بنابراین کولر گازی پرتابل گری در روزهای سرد سال هم می‌تواند شما را از گرمای مطبوع و دلچسب خود بهره‌مند سازد.

آسایش را با کولر گازی پرتابل گری تجربه کنید

بسیاری از مواقع افراد از سروصدای بی‌وقفه کولرهای گازی شاکی هستند. آرزوی یک خواب راحت آن هم در هوایی مطبوع در آرامش منزل برای آن‌ها به یک رویای دور تبدیل می‌شود. صدایی که کولرگازی های پرتابل از خود تولید می‌کنند عده زیادی را به این تجهیزات تهویه بدبین کرده است. این در حالی است که کمپانی گری، کولر گازی پرتابل گری را با کمترین میزان نویز به عرصه تولید رسانده. بنابراین در زمان روشن بودن دستگاه هیچ صدای آزاردهنده‌ای شما را اذیت نخواهد کرد.

گری

کولرهای گازی پرتابل برند گری دارای کمترین میزان نویز هستند.

محدوده عملکرد دمایی کولر گازی پرتابل گری

در کدام شهر زندگی می‌کنید؟ رشت؟ تبریز؟ اصفهان؟ آبادان؟ یا تهران؟ در هر شهری که باشید می‌توانید اقدام به خرید کولر گازی پرتابل از برند گری کنید. این کولرهای گازی محدوده های عملکرد دمایی T1 و T3 را پوشش دهی می‌کنند. بنابراین چه در آب و هوای شرجی و حاره ای ساکن هستید و چه در آب و هوای کوهستانی، کولر گازی پرتابل گری برای شما عملکردی بهینه خواهد داشت.

بهره‌مندی از تکنولوژی های نوین

در بازاری که روز به روز رقابت در آن در حال شدیدتر شدن است کمپانی گری از کاروان عقب نیفتاده. این کمپانی با در نظر گرفتن قابلیت‌های به روز توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. گری برای انواع کولر گازی پرتابل گری ویژگی‌هایی چون قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای داخلی، سیستم عیب یاب خودکار، قابلیت راه اندازی مجدد اتوماتیک و تکنولوژی حذف نویز را در نظر گرفته. بنابراین شما با خرید کولر گازی پرتابل از برند گری از این قابلیت های ویژه بهره‌مند خواهید شد.

عدم آسیب به محیط زیست

کمپانی گری هیچ تفاوتی از این بابت بین کولرهای گازی پرتابل و سایر کولرهای گازی این برند قائل نشده است. محافظت از محیط زیست این روزها در صدر اولویت های هر برند قرار دارد. برندهای مختلف سعی در تولید محصولاتی دارند که کمترین آسیب را به سلامت طبیعت و محیط زیست وارد کند. کمپانی گری با در نظر گرفتن گاز مبرد R410a در تولید کولر گازی پرتابل گری، دین خود را اینگونه به سلامت و حفظ پاکی محیط زیست ادا کرده است. این ویژگی در بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز تأثیر بسیار ویژه‌ای دارد.

طراحی زیبای کولر گازی پرتابل گری

اگر بخواهیم به یکی از مهم‌ترین نقاط قوت کولر گازی پرتابل گری اشاره کنیم باید طراحی آن را مورد اشاره قرار دهیم. کولرهای گازی پرتابل عموما طراحی چندان دلنشین و شیکی ندارند. به‌همین‌دلیل، عمده خریداران از ظاهر این کولرهای گازی شاکی اند. به عقیده آن‌ها کولر گازی های پرتابل چهره خانه را زشت و ناموزون می‌کنند. این در حالی ست که کولر گازی پرتابل گری دارای طراحی فوق‌العاده شیک و زیبایی بوده و با همین طراحی دلربا توانسته در بازار خرید و فروش کولر گازی جنجال به پا کند. بنابراین اگر به فکر زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خانه‌تان هستید می‌توانید با کولرهای گازی پرتابل گری چشم اندازی زیبا در خانه ایجاد کنید.

قیمت کولر گازی پرتابل گری

هزینه‌های مصرف انرژی این روزها به قدری رو به افزایش است که باید به هر طریقی در مصرف آن صرفه‌جویی کرد. کولر گازی پرتابل گری دارای رتبه مصرف انرژی A+ بوده و میزان مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این دارای قیمتی بسیار اقتصادی است. بنابراین می‌توانید با خرید کولر گازی پرتابل از برند گری با یک تیر دو نشان بزنید. شما هم در هزینه‌های مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد و هم از قیمت مقرون‌به‌صرفه کولرگازی بهره‌مند می‌شوید.

شما می‌توانید برای خرید کولر گازی پرتابل از برند گری با قیمت اقتصادی همراه با ضمانت اصالت به وب‌سایت www.greeeiranian.com مراجعه کنید یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات